Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painan 110 kiloa ja tänään olen syönyt

Vierailija
25.11.2020 |

Aamupala:
Jugurtti 150g ( maustamaton) ja kourallinen pähkinä/siemensekoitusta

Lounaaksi:
75g pastaa
1.5dl curry/sulatejuusto kanakastiketta
Sitruunavettä

Välipalaksi: teetä ja 2 näkkäriä, juustosiivut päällä.

Olen ollut aktiivinen, mutta en urheillut kuitenkaan.

Paino ei tipu, onkohan se tuo sulatejuustoinen broilerikastike? Vai pähkinät? Niitä oli n 10 kpl.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on laihdutusleikkauksen JÄLKEINEN määrä ruokaa, eli todella vähän. Kyllä tuolla painon pitäisi tippua helposti.

No ei tod ole! Laihdutusleikkauksen jälkeen hörpitään kuukausi vain lientä ja sen jälkeen ei todellakaan voi vetää pastaa JA kanakastiketta monta desilitraa.

Vierailija
42/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän syöminen estää laihtumisen, shokkivaikutus elimistölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja painoin minäkin aikoinaan 110kg.

Vierailija
44/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä ei riitä. Mitä söit 10 vuotta sitten?

Vierailija
45/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitko syömään enemmän ja laihduit?

Vierailija
46/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi päinvastoin, kun söin enemmän kaloreita, lihoin.

Vierailija
47/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksen mukaan huomattavat terveysvaikutukset korostuvat, kun kasviksia ja hedelmiä syödään päivässä kymmenen annosta eli 800 grammaa. Toisaalta myös jo 200 grammaa kasviksia ja hedelmiä vaikuttaa terveyteen positiivisesti.

Pätkäpaastolla on vaikeuksia vetästä yhdellä/kahdella aterialla puoli kiloa rehuja. Se on jäätävä määrä.

Ei ole, jos ne on kypsennetty. Omia suosikkejani on ratatouille (tomaatia, munakoisoa, kesäkurpitsaa, paprikaa, sipulia, joskus porkkanaakin). Sen myötä menee puoli kiloa kevyesti. Myös uunijuureksina tulee helöposti napsittua paljonkin.

Vierailija
48/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa mun tämänpäiväistä ruokavaliota. Koko ikäni ollut normaalipainoinen. Ruokajuoma aina vesi.

Aamupala: 4-viljan puuro, desi marjoja, rasvatonta maitoa. Kahvi maidolla.

Lounas: täysjyvänuudeleita (1/4 lautasellista), oliiviöljyssä paistettuja kanan ja sipulin paloja sekä vihreitä linssejä (1/4 lautasellista), vihersalaatti (puoli lautasellista), tomaatinpaloja.

Välipala: kreikkalaista jogurttia noin 1,5 dl, mysliä noin 1/2 dl, lusikallinen hunajaa, banaani.

Päivällinen: vajaa puoli lautasellista lasagnea (jauhelihaa paistaessa sekaan hienonnettuja juureksia miltei puolet), loppu lautasellinen raastesalaattia jossa kaalia, porkkanaa ja paprikaa.

Iltapala: päärynä, täysjyväsämpylä voilla, juustolla ja kurkulla.

Kuitu tulee siitä, että todella syö lounaalla ja päivällisellä AINA puoli lautasellista salaattia, välipalalla ja iltapalalla aina vähintään yksi hedelmä ja aamupuurossa marjat. Kasviksia mukaan kun paistaa lihat. Ei mitään vaikeutta saada puolta kiloa kasviksia! Lisäksi ihan kaikki viljatuotteet täysjyväksi. Olen iltaisin niin kylläinen, että oksettaa ajatuskin että pitäisi avata joku sipsipussi...

Vierailija
49/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunta laittaa jarrut pohjaat hyvin nopeasti tuollaisella syömisellä. Enemmän liikuntaa ja enemmän syömistä. Hiilarit vähemmälle ja enemmän proteiinia.

Vierailija
50/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön varmaan 5x enemmän ja olen vähän alipainoinen.

Olen kade!

Vierailija
51/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söin paljon ja vähensin mutta en nälkä shokkiin asti. Lihastreeni auttaa paljon sopivan dieetin kanssa.

Vierailija
52/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa mun tämänpäiväistä ruokavaliota. Koko ikäni ollut normaalipainoinen. Ruokajuoma aina vesi.

Lounas: täysjyvänuudeleita (1/4 lautasellista), oliiviöljyssä paistettuja kanan ja sipulin paloja sekä vihreitä linssejä (1/4 lautasellista), vihersalaatti (puoli lautasellista), tomaatinpaloja.

Välipala: kreikkalaista jogurttia noin 1,5 dl, mysliä noin 1/2 dl, lusikallinen hunajaa, banaani.

Päivällinen: vajaa puoli lautasellista lasagnea (jauhelihaa paistaessa sekaan hienonnettuja juureksia miltei puolet), loppu lautasellinen raastesalaattia jossa kaalia, porkkanaa ja paprikaa.

Kuitu tulee siitä, että todella syö lounaalla ja päivällisellä AINA puoli lautasellista salaattia, välipalalla ja iltapalalla aina vähintään yksi hedelmä ja aamupuurossa marjat. Kasviksia mukaan kun paistaa lihat. Ei mitään vaikeutta saada puolta kiloa kasviksia! Lisäksi ihan kaikki viljatuotteet täysjyväksi. Olen iltaisin niin kylläinen, että oksettaa ajatuskin että pitäisi avata joku sipsipussi...

Olisin muodoton plösö jos vetäisin tuollaisen määrän ruokaa päivässä!

Vierailija
53/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja, mutta kommentoin sen verran, että ajatuskin tuosta aamiaisesta puistattaa. Siitähän puuttuu kokonaan rasva ja proteiiniakin on tosi vähän. Pelkkää hiilaria aamiainen, niin en pysy aamupäivää hereillä edes, ja nälkä tulee heti.  Jos puuroa syön niin mieluummin illalla. Rasvaton maito maistuu liian imelälle ja haisee navetalle.

Vierailija
54/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja, mutta kommentoin sen verran, että ajatuskin tuosta aamiaisesta puistattaa. Siitähän puuttuu kokonaan rasva ja proteiiniakin on tosi vähän. Pelkkää hiilaria aamiainen, niin en pysy aamupäivää hereillä edes, ja nälkä tulee heti.  Jos puuroa syön niin mieluummin illalla. Rasvaton maito maistuu liian imelälle ja haisee navetalle.

Luepa uudestaan. On ihan hirveästi kuitua, joka pitää suolistomikrobit tyytyväisinä ja vähentää verensokeripiikkiä. Voithan vaihtaa maidon rasvaisempaan, jos siltä tuntuu?

Vierailija
55/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on mahdollista? Oon 170cm/67kg ja laihdun näillä syömisillä:

Aamu:40g kaurahiutaleita, 100g raejuustoa, 100g mustikoita, kahvi, maito 50g

Lounas: vähärasvainen broileri, oivariini 8g, riisi keitetty 1.5dl, kasviksia 200g

Välipala: rahka, leipäviipale, oivariini 5g, kahvi, mandariini

Päivällinen: sama kuin lounas

Iltapala: 2 leipää, oivariini 8g, kasviksia 50g, pähkinöitä 15g, paistettu kananmuna

Vierailija
56/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin muodoton plösö jos vetäisin tuollaisen määrän ruokaa päivässä!

Höpö höpö. Olen alle 160 cm ja kuten sanottu koko ikäni normaalipainoinen. Pointti on, että hyvin syömällä ei kerta kaikkiaan pysty retkahtamaan herkkuihin.

Vierailija
57/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä avauksia että ” kuinka vähän saa syödä, ruikuti ruikuti.

Olisitte tyytyväisiä, ei se syöminen mitään herkkua ole.

Vierailija
58/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen näitä avauksia että ” kuinka vähän saa syödä, ruikuti ruikuti.

Olisitte tyytyväisiä, ei se syöminen mitään herkkua ole.

...what?

Vierailija
59/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yrittäny huhtikuusta asti laihduttaa. Aluksi olin omalla "dieetillä" ja lähti 5 kg kk ja sitten siirryin ketogeeniseen ruokavalioon jolla olin 5 viikkoa jonka aikana lähti 7 kg. Keton jälkeen olen yrittänyt syödä semmoiset 1600 kaloria päivässä ja joskus tietysti herkuttelen, alkoholia harvoin. Tämän jälkeen paino ihan todellakin vain junnannut paikallaan! Uskon olevani säästöliekillä tai jotain. Työni on fyysistä ja siihen päälle työmatkapyöräilyt, lenkkeily ja salilla käynti 3x viikossa.. Yritän nyt lisätä kalorimääriä jos alkaisi homma liikkumaan paremmin!

Syön puuroa, vihanneksia, marjoja, hedelmiä, maustamattomia kanoja ja lihoja, maitorahkaa, heraproteiinia, kananmunaa, raejuustoa,oliiviöljyä, joskus voinappi puuron kanssa, pähkinöitä jne. Leivät, juustot ja leikkeleet olen jättänyt jotenkin aikalailla kokonaan pois keton jälkeen.

Vierailija
60/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yrittäny huhtikuusta asti laihduttaa. Aluksi olin omalla "dieetillä" ja lähti 5 kg kk ja sitten siirryin ketogeeniseen ruokavalioon jolla olin 5 viikkoa jonka aikana lähti 7 kg. Keton jälkeen olen yrittänyt syödä semmoiset 1600 kaloria päivässä ja joskus tietysti herkuttelen, alkoholia harvoin. Tämän jälkeen paino ihan todellakin vain junnannut paikallaan! Uskon olevani säästöliekillä tai jotain. Työni on fyysistä ja siihen päälle työmatkapyöräilyt, lenkkeily ja salilla käynti 3x viikossa.. Yritän nyt lisätä kalorimääriä jos alkaisi homma liikkumaan paremmin!

Syön puuroa, vihanneksia, marjoja, hedelmiä, maustamattomia kanoja ja lihoja, maitorahkaa, heraproteiinia, kananmunaa, raejuustoa,oliiviöljyä, joskus voinappi puuron kanssa, pähkinöitä jne. Leivät, juustot ja leikkeleet olen jättänyt jotenkin aikalailla kokonaan pois keton jälkeen.

Keto on huono kun sen jälkeen käy just noin. Ihme ettet vielä ole lihonut takaisin alkutekijöihin.