Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painan 110 kiloa ja tänään olen syönyt

Vierailija
25.11.2020 |

Aamupala:
Jugurtti 150g ( maustamaton) ja kourallinen pähkinä/siemensekoitusta

Lounaaksi:
75g pastaa
1.5dl curry/sulatejuusto kanakastiketta
Sitruunavettä

Välipalaksi: teetä ja 2 näkkäriä, juustosiivut päällä.

Olen ollut aktiivinen, mutta en urheillut kuitenkaan.

Paino ei tipu, onkohan se tuo sulatejuustoinen broilerikastike? Vai pähkinät? Niitä oli n 10 kpl.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillu niitä pussikeittokuureja?

Vierailija
22/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olet syönyt noin, mutta useimpina päivinä et. Kukaan ei pysy satakiloisena tuollaisella syömisellä, se on fakta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviksia naamariin. Niitä saa mättää mielinmäärin. Porkkana varsinkin täyttää mahaa mukavasti.

Vierailija
24/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden päivän syömisillä ei ole hitonkaan merkitystä. Syö kurinalaisesti vaikka nyt ensi alkuun pari kuukautta. Katsotaans sitten tilannetta uudestaan.

Tämä on jo viides kuukausi painonpudotuksessa.

Paino tippui ensin hyvin ja sitten jumahti tähän. :(

Kaikki herkut ja alkoholi on kiellettyä, eli niitä en syö.

Vierailija
25/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kokeillu niitä pussikeittokuureja?

En ole kokeillut pussikuureja, enkä oikein luota niihin. Haluaisin laihtua sellaisella ruokavaliolla, jota voin noudattaa loppuelämäni.

Vierailija
26/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ja laihduttaminen on niin perseestä. Olen syönyt jo kohta kolme kuukautta alle 1500 kalorin päivädieetillä. Painoa on pudonnut noin 6 kiloa 105 - 99kg. No voihan sitä ehkä sanoa että se on ihan hyvin. Kesällä paino saattoi jossain vaiheessa olla 108 kiloakin mutta 3kg menee nesteiden ja yleisen turvotuksen piikiin.

Mutta se ei lohduta kun pitäisi pudottaa vielä ainakin 20kg. Kärsivällisyys on yleensä mulla ihan vahva alue, mutta tämä homma ei kyllä ole mistään kotoisin.

Vierailija
27/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin laihduttamisen kesällä, jätin pois kaikki herkut (joita meni paljon, 3pringlestuubia ja 2-3pkt jätskiä viikossa ja muut namit päälle), kevensin ruokavaliota ja vähensin iltasyömistä (jota oli paljon) ja kolme kuukautta meni, ennenkuin vaaka suostui värähtämään alaspäin. Lähtöpaino 90kg ja liikuntaa 2-5 km kävelyä päivittäin. 

Kilot on kertyneet pitkän ajan kuluessa, joten hyvä laihtuminen vaatii myös pitkän ajan.

Vierailija
28/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö rasvatonta juustoa, jogurttia ja maitoa?

Kaikki täysrasvaisena, mikäli mahdollista.

Ap

Kokeilepa ensi alkuun jättää eläinrasva pois ja syödä vain hyvälaatuisia kasvirasvoja, silläkin on jo merkitystä. Ei juustoa tai kermaa ollenkaan, maito vain rasvattomana (kannattaa kokeilla myös kauramaitoa) ja jugurtinkin korvaisin itse rasvattomalla maitorahkalla, joka on huomattavasti proteiinipitoisempaa. Sen kanssa voit syödä marjoja ja banaania, erityisen hyvää tulee jos ne soseuttaa tehosekoittimella. Voit myös laittaa lorauksen kylmäpuristettua kasviöljyä sekaan, hyvälaatuisia kasvirasvoja ei tule välttää. Tsemppiä!

Vierailija
29/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino ja laihduttaminen on niin perseestä. Olen syönyt jo kohta kolme kuukautta alle 1500 kalorin päivädieetillä. Painoa on pudonnut noin 6 kiloa 105 - 99kg. No voihan sitä ehkä sanoa että se on ihan hyvin. Kesällä paino saattoi jossain vaiheessa olla 108 kiloakin mutta 3kg menee nesteiden ja yleisen turvotuksen piikiin.

Mutta se ei lohduta kun pitäisi pudottaa vielä ainakin 20kg. Kärsivällisyys on yleensä mulla ihan vahva alue, mutta tämä homma ei kyllä ole mistään kotoisin.

Jos oikein laskin niin olet laihtunut keskimäärin 0,5 kg/ viikko ?  Mikä on todella hyvä, sopiva ja terveellinen vauhti. Hieno tuloshan se on. 

Vierailija
30/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä salaatti?

Vierailija
31/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten ravitsemussuositusten mukaan kasviksia tulisi syödä puoli kiloa päivässä eli 5–6 annosta. Annos tarkoittaa yhtä keskikokoista hedelmää, desilitraa marjoja tai 1,5 desilitraa salaattia tai raastetta.

Vierailija
32/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö rasvatonta juustoa, jogurttia ja maitoa?

Kaikki täysrasvaisena, mikäli mahdollista.

Ap

Kokeilepa ensi alkuun jättää eläinrasva pois ja syödä vain hyvälaatuisia kasvirasvoja, silläkin on jo merkitystä. Ei juustoa tai kermaa ollenkaan, maito vain rasvattomana (kannattaa kokeilla myös kauramaitoa) ja jugurtinkin korvaisin itse rasvattomalla maitorahkalla, joka on huomattavasti proteiinipitoisempaa. Sen kanssa voit syödä marjoja ja banaania, erityisen hyvää tulee jos ne soseuttaa tehosekoittimella. Voit myös laittaa lorauksen kylmäpuristettua kasviöljyä sekaan, hyvälaatuisia kasvirasvoja ei tule välttää. Tsemppiä!

Kiitos vinkistä! Täytyy kokeilla vaikka ottaa kokonaan maitotuotteet hetkeksi pois.

Ap

Vierailija
33/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä salaatti?

Yleensä syön töissä runsaasti salaattia lounaalla, tänään en ollut töissä.

Vierailija
34/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksen mukaan huomattavat terveysvaikutukset korostuvat, kun kasviksia ja hedelmiä syödään päivässä kymmenen annosta eli 800 grammaa. Toisaalta myös jo 200 grammaa kasviksia ja hedelmiä vaikuttaa terveyteen positiivisesti.

Vierailija
35/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksen mukaan huomattavat terveysvaikutukset korostuvat, kun kasviksia ja hedelmiä syödään päivässä kymmenen annosta eli 800 grammaa. Toisaalta myös jo 200 grammaa kasviksia ja hedelmiä vaikuttaa terveyteen positiivisesti.

Pätkäpaastolla on vaikeuksia vetästä yhdellä/kahdella aterialla puoli kiloa rehuja. Se on jäätävä määrä.

Vierailija
36/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätkäpaastolla on vaikeuksia vetästä yhdellä/kahdella aterialla puoli kiloa rehuja. Se on jäätävä määrä.

Minulla sama. Syön vain yhden aterian päivässä, mutta ei sinne vatsalaukkuun kyllä puolta kiloa mahdu mitään!

Vierailija
37/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa syödä vaikka kerran kuussa myös jotain hapatettua eli fermentoitua tuotetta esim hapankaalia sekoitettuna salaatinjoukkoon tai lisukkeena ruoan kanssa. Se lisää hyviä suolistobakteereja, joiden on todettu olevan yhteydessä painonhallintaan. Ne, joilla suolisto on kunnossa laihtuvat tehokkaammin kuin ne, joilla on huonolaatuinen suolistofloora.

Vierailija
38/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön varmaan 5x enemmän ja olen vähän alipainoinen.

Vierailija
39/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa syödä vaikka kerran kuussa myös jotain hapatettua eli fermentoitua tuotetta esim hapankaalia sekoitettuna salaatinjoukkoon tai lisukkeena ruoan kanssa. Se lisää hyviä suolistobakteereja, joiden on todettu olevan yhteydessä painonhallintaan. Ne, joilla suolisto on kunnossa laihtuvat tehokkaammin kuin ne, joilla on huonolaatuinen suolistofloora.

Kiitos vinkidtä! Pidän hapankaalista, täytyykin ostaa taas.

Vierailija
40/73 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on laihdutusleikkauksen JÄLKEINEN määrä ruokaa, eli todella vähän. Kyllä tuolla painon pitäisi tippua helposti.