Minusta lapsivihaajat eivät ole oikeutettuja vanhana hoitoon
OlenHoi lukenut keskustelupalstoilta kommentteja joissa lapsiperheitä ja lapsia inhoavat ihmiset iloitsevat lapsilisän vähennyksestä. Näistä ihmisitä lapsia ei saisi hankkia jos ei ole suuret tulot.
Hoitotyössä on paljon pienitulosia naisia joille lapsilisät ovat tärkeitä.
Hoitajia aina tarvitaan, mutta palkka ei ole kummoinenkaan. Näiden eräiden yksineläjien mielestä lapsia siis ei saisi hankkia pienillätuloilla. Milestäni näillä ihmisillä ei ole oikeutta sitten vastavuoroisesti odottaa itselleen hoitohenkilökunnan palveluita sairaaloissa ja vanhainkodeissa. He tarvitsevat silloin nuorempia ja juuri näitä pienipalkkaisia.
Kommentit (49)
Mikäs vanhusvihaaja ap sitten on? Samaa toisiaan haukkuvaa roskasakkia, pata kattilaa soimaa jne.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 04:42"]Mikäs vanhusvihaaja ap sitten on? Samaa toisiaan haukkuvaa roskasakkia, pata kattilaa soimaa jne.
[/quote]
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Ap puhuu asiaa. Jos ei tähän maahan saada lapsia, ei vanhuksillekaan riitä hoitajia.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 04:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 04:42"]Mikäs vanhusvihaaja ap sitten on? Samaa toisiaan haukkuvaa roskasakkia, pata kattilaa soimaa jne.
[/quote]
Ap puhuu asiaa. Jos ei tähän maahan saada lapsia, ei vanhuksillekaan riitä hoitajia.
[/quote]
Turha ap:n yrittää minua sekoittaa tähän uhitteluunsa lapsivihaajien ja vanhusvihaajien välillä. Ap ei taida ymmärtää, mitä tarkoittaa "pata kattilaa soimaa".
[/quote]
[/quote]Maahanmuutto paikkaa syntyvyyden laskun. Itse asiassa erittäin hyvä, jos te av-ämmät ja muut vastaavat tyhmät lehmät lopetatte sikiämisen.
Minusta lisääntyjät eivät ole oikeutettuja lasten maksuttomaan koulutukseen ja terveydenhuoltoon. Jokainen maksakoon itse lapsensa ja muut harrastuksensa.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 04:16"]
Työnnä sinä pääsi perseeseen ja huku paskaan.
[/quote]
http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1288667897533.html?pos=ok-kmt
Aprilliä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 07:56"]
Minusta lisääntyjät eivät ole oikeutettuja lasten maksuttomaan koulutukseen ja terveydenhuoltoon. Jokainen maksakoon itse lapsensa ja muut harrastuksensa.
[/quote]
Komp.
Lisäksi synnytyksistä tulisi maksaa täysi hinta ja neuvolapalveluista odotusaikana. Lapsilisät pois kuten myös kaiken maailman äitiyspakkaukset.
Sitä minä aina ihmettelen, miten nämä lapsivihaajat, jotka huutaa, että lapsilisät pois, on niin mielellään nauttineet kuitenkin niistä lapsilisistä, mitä heistä on aikoinaan maksettu ja jopa perheverotuksen kautta saatu isoja verovähennyksiä.
Totta he palauttavat itsestään maksetut lapsilisät valtiolle takaisin. Ovathan hekin joskus olleet lapsia.
Vuodessa taitaa tätä nykyä olla 1 Aprillipäivä syö silliä-lällätyksineen ja loput ovat sitten Haista sinä vi**y-päiviä.
Tää ei kuitenkaan tainnu olla aprilliketju vaan sitä toista lajia?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 08:08"]
Sitä minä aina ihmettelen, miten nämä lapsivihaajat, jotka huutaa, että lapsilisät pois, on niin mielellään nauttineet kuitenkin niistä lapsilisistä, mitä heistä on aikoinaan maksettu
[/quote]
En ole "lapsivihaaja", mutta huomauttaisin, että lapsilisät maksetaan vanhemmille, jotka niistä myös hyötyvät. Muutenhan he joutuisivat itse maksamaan lapsen elatuksen täysimääräisinä.
Up
Taitaa oikeasti vauva palstalla riekkuvat lapsi vihaajat älähtää. Kuka oikeasti pesee heidät kun ovat vanhana vanhainkodissa, samnaikäiset taikka vanhemmatko kanssaeläjät. Vanhana sitä on tulevan sukupolven hoidon varassa.
Ja nämä hoitaja saavat pientä palkkaa jos tilanne ei parane.
Rikkaiden lapsista harvemmin tulee vanhusten pyllyjen pesijöitä.
Minusta olisi oikein, että nämä ihmiset jotka halveksivat lapsia ja nuoria jäisivät oman onnensa nojaan. Miksi tulevien sukupolvien olisi heitä passattava?
Jos maksaa veroja eli lasten koulutuksen, terveydenhuollon jne. on todellakin oikeutettu myös vanhuuden huolenpitoon. Yleensä ne, jotka ajattelevat ap:n tavoin, kasvattavatkin itse erilaisilla tuilla eläen työtä vieroksuvia elättejä.
En ole vanhustenvihaaja noin yleisesti. Yksi lapsuuteni tärkein ihminen oli iso-mummoni. Nämä lapsilisän poistoa kannattavat ovat itse saaneet nauttia lapsilisän eduista lapsena. Ovatko he valmiita maksamaan yhteiskunnalle takaisin nämä rahat?
Totta kai lapseton on oikeutettu inhimilliseen hoitoon. Jos tekee nekin ajat rankkaa työtä, minkä lapselliset viettävät kotona räkäturpaansa hoivaten, ja maksaa enemmän veroja ja tämän räkäturvan elämisenkin välillisesti. Tällä planeetalla on muuten ihan oikeasti liikaa ihmisiä, sitä eivät nämä ylimieliset äidit tajua, vaan pitää vituilla niille jotka eivät pentuja perseestään ulos tikistä.
Naurettava aloitus! Kuka ensinnäkään määrittelee viha-tunnetilan ja miten voidaan todistaa että se vihan tunne on nimenomaan lapsivihaa???
Maahanmuutto ratkaisee tämän ongelman. Ja ne kun otetaan +18-vuotiaina niin ei tarvitse meiän kunnon kansalaisten sietää köyhiä YH:tä ja heidän kusipäälapsiaan.
Jos ei tähän maahan saada lapsia, ei vanhuksillekaan riitä hoitajia.
[/quote]
Ne uusavuttomat, pilallelellityt lapset eivät osaa pyyhkiä omia persauksiaan isoinakaan kun te hyysäävät mammat olette aina niin tehneet, niin miten kuvittelette että he pyyhkivät vanhusten persauksia aikuisina - edes rahasta???!
Tulevaisuuden hoitohenkilökunta ja laadukas hoitotaso tullaan saamaan Aasiasta, ovat ahkeria ja perhekeskeisiä ihmisiä jotka arvostavat etenkin vanhempia ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 15:28"]
Totta kai lapseton on oikeutettu inhimilliseen hoitoon. Jos tekee nekin ajat rankkaa työtä, minkä lapselliset viettävät kotona räkäturpaansa hoivaten, ja maksaa enemmän veroja ja tämän räkäturvan elämisenkin välillisesti. Tällä planeetalla on muuten ihan oikeasti liikaa ihmisiä, sitä eivät nämä ylimieliset äidit tajua, vaan pitää vituilla niille jotka eivät pentuja perseestään ulos tikistä.
[/quote]
Minäkin olen lapseton ja maksan 42% veroja palkastani jotta sossumammat saa puskea lisää lapsia vaginoistaan ja maata työttöminä koko elämänsä!
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 15:28"]
[/quote]
On paljon lapsettomia jotka eivät vihaa lapsia ja nuoria, en tarkoittanut heitä. On ihmisiä jotka eivät halua lapsia ja se on ok, mutta he ovat silti ymmärtävät sen, että tulevaisuus on lasten.
Tarkoitan tässä ihmisiä jotka vihaavat lapsiperheitä ja lapsia. He kuitenkin olettavat, että heitä hoidetaan vanhana.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 04:16"]
Työnnä sinä pääsi perseeseen ja huku paskaan.
[/quote]