Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhla/asia josta kaikki pitävät mutta sinä et

Vierailija
25.11.2020 |

Onko sellainen? Ja miksi?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu, pääsiäinen ja juhannus. Näistä tekee inhottavan se, että olisi aikaa olla rauhassa ja käydä jossain. Ongelma tulee, kun käyt jossain, niin heti seuraavana päivänä pitää mennä johonkin muualle, koska "miten niin kävitte puolison vanhempien luona ja ette nyt muka tule meille!"

Vierailija
22/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus minullakin. En ole uskovainen, en ole mökki-ihminen ja en tykkää ryypätä. Nyt aikuisena en tietenkään ota asiasta paineita, mutta kyllä sitä selitellä saa, että miksi ei tee mitään juhannuksena. 

Vierailija
24/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat synttärit. Ei jaksa vääntää hymyä naamalle kun muut keksii yhtenä päivänä kysyä mitä minä haluan tehdä ja esittää että minulla olisi väliä muuna kuin heidän elämän sivuosana.

Omia synttäreitä ei ole pakko pitää, se on ihan sinusta kiinni.

Vierailija
25/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljut. mikä niissä mummonkeittimissä on niin älyttömän upeeta?

Vierailija
26/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapusta en välitä. Krääsää ja humalaisia ihmisiä kauheassa tungoksessa. Marssit ja poliitikkojen puheet eivät myöskään innosta.

Vierailija
27/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat synttärit. Ei jaksa vääntää hymyä naamalle kun muut keksii yhtenä päivänä kysyä mitä minä haluan tehdä ja esittää että minulla olisi väliä muuna kuin heidän elämän sivuosana.

Ei ole kun järjestävät saakelin yllätysjuhlia tai alkavat kiukutella miksi ei juhlita. Ei ne juhlat koskaan ole minua varten olleet vaan järjestäjiä.

Vierailija
28/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhla tai asia? Outo asettelu.

Vierailija
29/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapusta en välitä. Krääsää ja humalaisia ihmisiä kauheassa tungoksessa. Marssit ja poliitikkojen puheet eivät myöskään innosta.

Minäkin inhoan vappua. Pitäisi „pitää hauskaa“ ryypäten ja kesämekossa räntäsateessa palellen ja tämä pitäisi toteuttaa porukassa. Minulla ei ole koskaan ollut mitään porukkaa jonka kanssa olisin voinut juhlia vappua, ahdisti nuorena siksikin se vappu todella paljon. Perhejuhlista tykkään.

Vierailija
30/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kun järjestävät saakelin yllätysjuhlia tai alkavat kiukutella miksi ei juhlita. Ei ne juhlat koskaan ole minua varten olleet vaan järjestäjiä.

On kyllä outoa meininkiä, tuosta vain kävelevät toisen ylitse. Kannattaisi ottaa vähän etäisyyttä tuollaiseen porukkaan.

Vierailija
31/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on punikkien aprillipäivä.

Vierailija
32/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttarit! Asianomainen pakotetaan vastoin tahtoaan hölmöihin tilanteisiin! Toiseksi muut polttareihin

osallistujat pannaan yleensä maksumiehiksi, joskus hyvinkin tyyriisiin juhliin.  Päälle vielä häät, niin tulee

hintoihinsa vieraille.

Yleensä kaikki yllätysjuhlat eivät nappaa.  Päivänsankarikin on usein vain kiusaantunut.

Vierailija
33/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä

Vierailija
34/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen seuraavasta syystä.  Jo kymmenien vuosien ajan minulla on ollut tilanne, että sukulaiset ovat

vain ilmoittaneet, että tulevat meille yökylään pääsiäispyhinä.  Heille ei ole koskaan tullut mieleen, että

minäkin haluaisin lähteä jonnekin kyläilemään tai lomailemaan pyhinä.  Varsinkin silloin, kun olin vielä

työelämässä kiinni.  Tänä vuonna ei ollut vieraita koronan vuoksi.

Vierailija
35/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu ja uusi vuosi. Näin nuorena aikuisena olet outo ja ulkopuolinen jos et ole tuolloin ryyppäämässä kaveriporukalla. En ole koskaan ollut mikään bilettäjä. Tykkään enemmän rauhallisista perhejuhlista kun saa hyvällä syyllä vaan olla kotona.

Vierailija
36/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sukujuhlat. Parit hautajaiset varmaan on joskus tulevaisuudessa miltä en voi välttyä mutta muuten otan vaikka varallaolovuoron ihan vaan että on syy kieltäytyä.

Vierailija
37/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monttubileet

Vierailija
38/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus ja vappu koska ovat enemmän kaveri kuin perhepainotteisia, ainakin minun kohdalla. Kaverittomana/yksinäisenä 32 vuotiaana ei ole hauskaa kun kaikki juhlii kaverien kanssa.

Pääsiäistä en vietä mitenkään mutta joulu ja uusivuosi menee perinteisesti vanhempien luona perhejuhlana.

Vierailija
39/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat synttärit. Muiden synttäreillä on ihan mukavaa, kavereiden tai sukulaisten, mutta ne omat... en vain halua olla juhlan keskipiste. Samasta syystä en ole koskaan halunnut naimisiin kuin ehkä juuri ja juuri karkaamalla tai salaa maistraatissa.

Yllätysjuhlat minulle olisi totaalinen kauhistus.

Ja sitten nämä torilla tavataan -ryyppäjäiset, eli vuosien vaihtumiset, vaput ja mm-kiekkokullan ym. voitot. Tekee mieli mennä pommisuojaan turvaan känniääliöiltä.

Vierailija
40/40 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monttubileet

Minusta se taas oli hyvä sarja