Kukaan saanut outoa viestiä numerosta, joka on
+212692298607?
Voi hitsit, ennenkuin tarkistin että puhelu tuli Marokosta, niin menin tekstaamaan siihen, että kuka kysyy?
Pitää varmaan ilmoittaa poliisille, pelkään, että tuosta tekstarista tulee joku hirveä lasku, vaikka muutenkin oon jo konkurssin partaalla ja huolia ihan tarpeeksi muutenkin:(
Kommentit (8)
Enkä todellakaan tunne ketään ulkomaalaisia ollenkaan, varsinkaan Marokosta! ap.
Siis viesti tuli, ei puhelu, hitsit menin ihan sekaisin, kun oon kipeänä ja paniikki iski, kun muutenkin saa laskea joka sentin.
Ei tule isoa laskua yhdestä tekstarista. Älä soita tuohon numeroon kuitenkaan.
mulle tuli tuntemattomasta numerosta Sukulaiset, syöpäni on uusiutunut ja voimat ovat menneet...kaikkea yritetään
Mulle tuli myös tuo sama viesti missä pyydettii soittamaan, blondina soitin kukaan ei vastannut mutta sen jälkeen tuli uusi viesti jossa kerrottiin että olen voittanut jotain.. varmaan tulee joku ihan törkee lasku :(
Asun naapurimaassa ja täällä pyörii myös paikallisella kielellä kirjotettuna tuo sama viesti, soita minulle pian. Tulee ulkomaisesta numerosta.netistä löysin että on spämmiä eikä missään nimessä kannata vastata, voi tulla 2000e lasku perässä
Marokosta päin tuo numero,kun soittaa automaattisesti vastaa arabia kielellä..joten ei kannata soittaa.
Ja viestissä luki siis, että soita minulle pikaisesti ja tuohon tekstariin ei tietenkään tullut mitään vastausta.