Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiset myöhässä n.3vkoa, mies ei voi saada lapsia

Vierailija
31.03.2014 |

Kuukautiset ovat myöhässä, ja mies väittää ettei voi saada lapsia.Mulla on tässä viime aikoina ollut hieman epäsäännöllisyyttä menkoissa, joten en heti säikähtänyt kun menkkoja ei kuulunutkaan.Mies ei kuulemma voi saada lapsia, ja riitahan tästä on jo tullut! Miten vakuutan miehen etten ole pettänyt, mutta jospa mies on parantunut lapsettomuudestaan(on mahdollista tässä tapauksessa)? En usko olevani raskaana, mutta tämä asia nousi taas pintaan menkkojen temppuillessa.Help!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri sai kanssa lääkäriltä tiedon että on lapseton. Jätti ehkäisyn pois niin viiden vuoden päästä tuli poika. Kun ei se vaadi kun vaan sen yhden munasolun. 

Vierailija
2/24 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:16"]

Kuukautiset ovat myöhässä, ja mies väittää ettei voi saada lapsia.Mulla on tässä viime aikoina ollut hieman epäsäännöllisyyttä menkoissa, joten en heti säikähtänyt kun menkkoja ei kuulunutkaan.Mies ei kuulemma voi saada lapsia, ja riitahan tästä on jo tullut! Miten vakuutan miehen etten ole pettänyt, mutta jospa mies on parantunut lapsettomuudestaan(on mahdollista tässä tapauksessa)? En usko olevani raskaana, mutta tämä asia nousi taas pintaan menkkojen temppuillessa.Help!

[/quote]

No jos vaikka ihan ensiksi hankkisit sen raskaustestin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No raskaus nyt sinänsä ei aiheuta huolta, vaan se että mies epäilee että olen pettänyt häntä.Tämä ei olisi tullut ilmi, mikäli kuukautiseni olisivat säännölliset ja jos olisin tehnyt jo sen testin.Jos en ole raskaana, niin tiedän ettei mies luota minuun ja jos olenkin raskaana, niin saan varmasti kuulla tästä koko raskauden ajan.Että syteen taikka saveen.ap

Vierailija
4/24 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on vähän harhaanjohtava, sillä olen viimeisen vuoden sisällä tehnyt monta testiä juurikin noiden epäsäännöllisten menkkojen vuoksi, eikä tämä ole poikkeustila.Miehelle olen kertonut yhden kerran aikaisemmin, kun menkat jättivät yhden kuun välistä ja nyt taas näyttää samalta.Silloinkin mies vain sanoi ettei halua puhua mahdollisesta raskaudesta, koska se tarkoittaisi puhumista mahdollisesta pettämisestä!1! Olen loukkaantunut tästä:(

Vierailija
5/24 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se mies on todettu kyvyttömäksi saamaan lapsia? Paras ystäväni sai kaksi lasta tälläisen miehen kanssa ja ihan luomusti.

Vierailija
6/24 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:34"]

No raskaus nyt sinänsä ei aiheuta huolta, vaan se että mies epäilee että olen pettänyt häntä.Tämä ei olisi tullut ilmi, mikäli kuukautiseni olisivat säännölliset ja jos olisin tehnyt jo sen testin.Jos en ole raskaana, niin tiedän ettei mies luota minuun ja jos olenkin raskaana, niin saan varmasti kuulla tästä koko raskauden ajan.Että syteen taikka saveen.ap

[/quote]

Pitäisikö sinun miettiä parisuhteenne tilaa? Haluatko olla suhteessa, jossa sinuun ei luoteta? Jos nyt olet raskaana (etkä ole pettänyt) niin sano miehelle että isyystesti paljastaa onko hän isä. Saa sitten selitellä sanomisiaan. Oletko muuten nähnyt mitään todistetta miehen kyvyttömyydestä saada lapsia? Lääkärinlausuntoa? 

Vierailija
7/24 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin suoraan Valheen vangit ohjelmasta.

Vierailija
8/24 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on mies, jolle piti olla lähestulkoon mahdotonta saada lapsia. Olivat hedelmöityshoidoissa, josta ei ollut seurauksena raskautta, mutta heti seuraavasta kierrosta kaveri tuli luomuna raskaaksi. Vauva syntyi, luotettiin (vähän liikaa) tietoon, että raskaus olisi epätodennäköinen ja uusi raskaus alkoi hyvin nopeasti synnytyksen jälkeen. Eli miehelle, jonka ei pitänyt saada lapsia, tuli pienellä ikäerolla kaksi luomulasta.

Vierailija
9/24 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoinhan se voi käydä naisillekin. Mun sukulaisnaiselle oli sanottu ettei voi saada lapsia, se on mahotonta. Adoptoivat kaksi lasta, toisen saivat vauvaikäiseä. Vajaan vuoden päästä tuli raskaaksi, ja lääkäreiden oli aluksi melkein mahdotonta uskoa siihen. Häntä oli aiemmin tutkittu ja hoidettu vuosikausia, kunnes lääkärit totesivat ettei lasta tule saamaan. Mutta kuitenkin lapsi syntyi ihan terveenä, aika pienikokoisena etuajassa, mutta täysin terve lapsi ja ihan normaalsiti kehityynyt, nyt jo liki aikuinen.

Vierailija
10/24 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lähtee ostamaan sen raskaustestin.....Pitäisköhän vähän aprillata miestä, mikäli en ole raskaana?

Vierailija
11/24 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla voidaan todeta lapsettomuus niin, että ihan 100 % varmasti koskaan et tule saamaa lapsia. Yleensä se on niin, että lasten saaminen on epätodennäköistä tms. mutta joskus sitten kuitenkin se lapsi jossain vaiheessa tulee. Jos esim. miehellä siittiöiden määrä on pieni, todennäköisyys lapselle on pieni, mutta se ei ole nolla. Olisiko voinut käydä näin?

Ymmärrän, että epäluottamus syö sua. Jos lapsi tulee, niin voittehan ottaa isyystestin, jos mies ei muuten usko, että lapsi on hänen. ja jos sulla on muutenkin menkat miten sattuu, niin et ehkä edes ole raskaana.

Vierailija
12/24 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainahan mies voi käydä tarkistuttamassa tilansa, vaikka ihan varmuuden vuoksi.

Vierailija
13/24 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi syntyy niin isyystutkimukset pitää teettää.

Iloinen asia jos hedelmättömäksi tuomittu saakin lapsen.

Tietty jos mies on huljuttanut munaansa muuallakin saattaa syyttelyreaktio johtua ihan siitäkin, pelko perseessä ja paniikki jos on muitakin laittanut paksuksi tietämättään.

Jos olet ollut uskollinen niin sinulla ei ole huolta, lapsi on miehesi. Odotatte rauhassa ja aikanaan kaikki selviää.

Vierailija
14/24 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyystestihän sen lopulta kertoo. Ei minua kyllä huvittaisi tuollaisen miehen kanssa isyystestejä tehdä. Mieshän myrkyttää suhdettanne ennen kuin edes tietää koko raskaudesta varmaksi..

Vierailija
15/24 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee testi ja mene lääkäriin. Sillähän se selviää.

Vierailija
16/24 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mitäs testi näytti?

Vierailija
17/24 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et oo pettänyt, mitä väliä? Saatpahan tietää mikä miehes on. Isyystutkimukseen sitten vaan.

Vierailija
18/24 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussaa näytti.Nyt se saa sitten selittää miten tämä on mahdollista.ap

Vierailija
19/24 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä mieheltä, mihin hänen hedelmättömyysväitteensä perustuu. Sairastanut sikotaudin ja kivestulehduksen lapsena? Tehty vasektomia? Tuttu mies, jolla oli lapsena juuri tuo sikotaudin jälkitauti, väitti aina, ettei voi koskaan tulla isäksi. Nooh, on nykyään kahden lapsen isä...

Vierailija
20/24 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Anna anteeksi miehesi epäily. Sehän on aivan looginen.