Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satuhäät 31.3.

Vierailija
31.03.2014 |

Kohta alkaa! Ennakkojuttujen jne mukaan saattaa (kuten aina) herättää keskustelua. Kummallakin lapsia. Miehellä 10-vuotias tytär.

Kommentit (215)

Vierailija
141/215 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut MOLEMMILLA lapsia entuudestaan. Vain miehellä on se 10-vuotias tytär exänsä kanssa. Kaksi pienempää  lasta ovat parin yhteisiä.

Ei ole ihme, jos miehellä on ollut "lapsellinen avosuhde" aiemmin, koska mies on 4 vuotta morsianta vanhempi.

Ei läträtty viinan kanssa (liian pitkä matka Torniosta hakea Viron viinaa???) eikä tupakkiakaan polteltu. Näistä plussat. Perheen koira oli tosi söpö (vaikka paskookin nurmikot - hah)

Vierailija
142/215 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ekaa kertaa elämässäni vedän maanantaikännit. Tästä ohjelmasta saa niin hienon kännibingon tms. Joten loppu ohjelmaa en enää niin muista.

pitäs kirjoittaa ihan säännöt....

jos näkyy tatuointeja juo pari huikkaa... jos kummallakin ota tuplat. lävistyksistä omat sääntönsä ja jos lapsia on edellisestä liitosta ota huikka, jos kummallkin on ota niin monta huikkaa kuin lapsia on yhteensä. TMS.

Mä en jaksa nyt enempää visertää, kun OOON kännissä. kuten oli pariskunta ohjelmassakin... Mutta sulhanen joi tölkistään pepsiä!!! hääaattona. :D

Wt-insinööri vuosilomalla. hik! ja lasten kanssa vielä katoin. Bring it on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/215 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään moittimista, yllättävän kivan näköinen hääpaikka siihen verrattuna miten ankea oli ennen koristeluja, on tuo aika kaukana siitä että sulhasella on pinkkiruutuinen hattu päässä kirkossa :)

Vierailija
144/215 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:34"]Kumpi kaasoista on se exä?

[/quote]

Tummahiuksinen

[/quote]

:D

[/quote]

Molemmat kaasothan oli sillä tukkuvärillä värjätty.

[/quote]

No shit, sherlock.

Vierailija
145/215 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 17:54"]

Ihmettelevätkö he myös suomalaisten hinkua leikata mustaksi värjätystä letistään kananpersetukka? :D Ainakin mun ulkomaiset tuttavat aina jaksaa sitä ihmetellä... :D

[/quote]

Ihanko totta, ihan ulkomaisia tuttavia niputtain! ;D

Miten joidenkin elämä on toisten tukanväristä kiinni. Jos joku haluaa olla mustatukkainen, niin olkoon.

Ei kannata tuhlata ajatuksia ja energiaa näin tyhjänpäiväiseen jeesusteluun.

Itse katselin mielelläni kaksi edellisiä häitä. Vanha talo muuttui niin upeaksi ja koristelu oli ihana!

Hääväki osasi pukeutumiskoodin.

Vierailija
146/215 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:06"]

Hyvännäköinen mies, ja toki morsiankin on tosi nätti.

[/quote]

Leveäsiipinen nenä rouvalla.. ei niin erikoinen...

Vierailija
147/215 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ja iloinen pari. Todella kaunis hääpuku morsiamella, ei näkynyt rumia tatuointeja, vaan kaunis ja kuulas iho.

Vierailija
148/215 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaasoko oli sulhasen eksä? Että ihmetellään vielä miehen vilkkuvia silmiä. Kaveriakaan ei jätetä ilman.

Vierailija
149/215 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentteja täällä... Mä kun katoin tota jaksoa hymy suussa ja aattelin et onpa komea pari ja näyttää sopivan hyvin yhteen. Miks ihmiset on niin negatiivisia?

Vierailija
150/215 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikähän se ois sit hyvä? :D Jos useempi sattuu tykkää samasta väristä ja sopii niin so??? :D
Hahah ihanaa ku jengi on niin elämänköyhää :D
Vaikka, voishan sullekki muunmuassa olla kohtuu kade jos ei mikään muu elämässä hierrä ku et monella on samanväriset hiukset :D

-Yks mustatukkanen vieras

Vierailija
151/215 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tämän sulhasen. Alkoholi maistuu liikaa varsinkin morsiamen mielestä.

Vierailija
152/215 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sähän tietty kilpaa oisit samaa mieltä kaikesta paskasta, ekkä puolustais omias jos sun läheisiä haukuttas?
Minä olen sukulainen, joka tätä kirjoittaa kyllä, mutta olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, liittyen aikaisempiinkin pareihin!! Kamalaa luettavaa!! Ihmiset ovat ihan hirveitä!!

KAIKKI te haukkujat ja törkeästi arvostelevat!
Menkää hetkeksi itseenne! Miltä teistä tuntuisi jos teistä tai läheisistänne kirjoitettaisiin miten osa teistä täällä(kin) kirjoittaa!
Olisiko kiva lukea? Ettekö todellakaan osaa asettaa itseänne toisen asemaan?
Häpeäisin jos olisin te!

Niin ja kaunis kiitos hääparin puolesta teille, jotka olette löytäneet positiivista sanottavaa tänne :)

-Häävieras, sukulainen, ja KYLLÄ! MYÖS minulla on mustat hiukset, satun tykätä väristä ja se sopii minulle! :D

Vierailija
153/215 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustatukkaisuuteen ei nyt vain voinut olla kiinnittämättä huomiota. Ihan kuin Tornion Siwassa olis ollut mustat hiusvärit -50%...

Vitsi vitsinä, kauniit häät oli. :)

Vierailija
154/215 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monella tänne kommentoineella on oma väri päässä? :D

Vierailija
155/215 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
156/215 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että nykyään jo tummien hiustenkin perusteella saat leiman otsaasi? Eihän sitä kenelläkään voi olla tummat hiukset luonnostaan ei. No entäs blondit sitten? Ei varmaan kelpais teille sekään

Ihmettelen vaan tätä porukkaa täällä, minkälaista elämää te mahdatte elää kun on varaa haukkua täällä muita? Jos ei sun makuun ollut mekko tai tukka tai hääauto niin pitääkö sitä haukkua, ''hyi mikä auto, en ikinä ottais tollasta, ihan wt-touhua'' Niin no sä et ottais, pitääkö muiden valintoja silti haukkua saatana. 

Kyllä on suomalaiset ämmät katkeria, ihan hävettää olla suomalainen kun näitä juttuja täällä lukee. Ei oo teijänkään elämä kovin ihmeellistä kun on täällä aikaa ruotia muiden elämää

Vierailija
157/215 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
158/215 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:18"]

Vittu nuo sandaalit morsiolla

[/quote]

WT se täällä kokoontuu joka maanantai, tässä tyyppiesimerkki kommentoinnista. Kyllä vauva-palsta on paras! Aina saa nauraa, koska wt on vain hauskin ryhmä Suomessa. Suurin osa koomikoistakin tulee wt:sta ja samaten pääosa täällä keuhkoajista. Älkää vain lähtekö pois!

Vierailija
159/215 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parille pisteet siististä kodista!ei notkunu joka paikka ylimääräsestä tavarasta!

Vierailija
160/215 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torniossa ei ole muuten Siwaa;)