Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mennä lääkäriin jos on silmätulehdus?

Vierailija
31.03.2014 |

Siis silmä - tai oikeastaan molemmat silmät - ovat melko punaiset. Eivät juurikaan eritä, toinen hieman vaan, eivätkä ole kipeät. Olen keitetyllä vedellä pyyhkinyt tässä pitkin päivää, mutta eipä tuo näytä auttaneen.

Niin että tarvitsenko nyt jotain antiobioottitippoja, vai voiko mennä itsekseen ohi, jos vaikka jotain kostutustippoja laittaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lääkäriin Suosiolla.

Vierailija
2/6 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan lääkäriin mee, äläkä varsinkaan antibiootteja ens alkuun ota. Huuhtele silmää/silmiä kylmällä kraanavedellä/keitetyllä vedellä muutama päivä. Jos ei tokene, niin ota yhteyttä terveyskeskuskeen, ei päivystykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kaikkein ärsyttävin vaiva. Niin pieni, mutta kuitenkin pakko mennä lääkäriin sen takia, koska silmätipat on reseptilääke. Silmätulehdus muuten tarttuu herkästi ja minun kokemukseni mukaan kunnon tulehdus ei parane ilman niitä tippoja tai voidetta.

Vierailija
4/6 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksestä en ole saanut silmätulehduksiin MITÄÄN apua, en edes yleislääkäriltä (puhuvat luultavasti siite- tai katupölystä tai tietokoneella työskentelystä). Vain silmälääkäristä on ollut apua, saanut oikeat lääkkeet ja pahimmillaan tullut 11 päivää saikkua.

Vierailija
5/6 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pöh, jos ei ole koskaan ollut mitään allergioita... Sitäpaitsi olen ollut juuri pahassa flunssassa (joka jatkuu edelleen), joten aivan varmasti on muuta kun allergiaa. 11 päivää saikkua?? Mulla on loppuviikosta töitä ja mietin kans, että olis kiva saada hoidettua pois ennen sitä. T. ap

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:58"]

Terveyskeskuksestä en ole saanut silmätulehduksiin MITÄÄN apua, en edes yleislääkäriltä (puhuvat luultavasti siite- tai katupölystä tai tietokoneella työskentelystä). Vain silmälääkäristä on ollut apua, saanut oikeat lääkkeet ja pahimmillaan tullut 11 päivää saikkua.

[/quote]

Vierailija
6/6 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei normi silmätulehduksesta mitään saikkua saa eikä tarvitsekaan. Kipaiset lääkärissä, niin kohta vaiva on hoidettu. Pese käsiä ahkerasti, ettet tartuta sitä muihin. Usein tuo iskee juuri flunssan jälkitautina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän