Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajuatteko yhtään kuinka järkyttävän pahalta haisette syötyänne valkosipulia?

Vierailija
25.11.2020 |

Kyllä, valkosipuli on terveellistä. Mutta voi Luoja, miten pahalta sitä syönyt ihminen haisee. Tässä on toki aste-eroja, mutta sellaiset ihmiset jotka tunkevat valkosipulia joka ruokaan ja syövät sitä päivittäin, oikein uhkuvat sitä oksettavaa hajua.

Olen itse valkosipulille allerginen, enkä ole syönyt sitä 20 vuoteen. Aina välillä meinaan pyörtyä, kun kävelen jonkun ihmisen perässä, josta huokuu tuo yksi maailman pahimmista hajuista. Jos olette menossa tapaamaan ihmisiä, jotka eivät ole syöneet valkosipuliruokaanne, muistakaa että lemuatte ja kauas. Yök.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan. Miksi luulet että se haittaa minua?

Vierailija
62/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipuli on hyvää ja terveellistä eikä minua haittaa haista. Teen pääsääntöisesti töitä kotona. Jos olen menossa asiakastapaamiseen, jossa pitää mennä kättelyetäisyydelle niin sitten vältän valkosipulia sisältäviä ruokia vuorokauden ihan vain, ettei se ole sitten se päällimäinen muistikuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinunlsisesi valittivat just myös parfyymeistä ja tuoksuista. Jos et kestä sivilisaatiota, voi aina muutta luinnonhelmaan raikkaaseen maayilaan. Minä syön valkosipulia runsaasti edelleen, huolimata siitä, mitä mieltä sinä minun tai tousten elämisestä olet. Jos rahan takia niitä kommemttejä kirjoitat, keksi jotain muuta. 

Vierailija
64/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinunlsisesi valittivat just myös parfyymeistä ja tuoksuista. Jos et kestä sivilisaatiota, voi aina muutta luinnonhelmaan raikkaaseen maayilaan. Minä syön valkosipulia runsaasti edelleen, huolimata siitä, mitä mieltä sinä minun tai tousten elämisestä olet. Jos rahan takia niitä kommemttejä kirjoitat, keksi jotain muuta. 

Jos joku saa rahaa siitä, että kirjoittaa tänne ruuasta, niin kertokaa minullekin, että miten 😄