Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajuatteko yhtään kuinka järkyttävän pahalta haisette syötyänne valkosipulia?

Vierailija
25.11.2020 |

Kyllä, valkosipuli on terveellistä. Mutta voi Luoja, miten pahalta sitä syönyt ihminen haisee. Tässä on toki aste-eroja, mutta sellaiset ihmiset jotka tunkevat valkosipulia joka ruokaan ja syövät sitä päivittäin, oikein uhkuvat sitä oksettavaa hajua.

Olen itse valkosipulille allerginen, enkä ole syönyt sitä 20 vuoteen. Aina välillä meinaan pyörtyä, kun kävelen jonkun ihmisen perässä, josta huokuu tuo yksi maailman pahimmista hajuista. Jos olette menossa tapaamaan ihmisiä, jotka eivät ole syöneet valkosipuliruokaanne, muistakaa että lemuatte ja kauas. Yök.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Se oli todella noloa enkä ole enää syönyt, jos on menoa seuraavana päivänä. Siihen hajuun ei mikään auttanut, ei hammaspesu tai kurlaus.

Vierailija
42/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko nimimerkki seksiä viimeksi viime vuosituhannella osuvampi. 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pyykkipoika nenään!

Vierailija
44/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, ei se minun ongelmani ole. Tee lakialoite ja yritä kieltää valkosipulinsyönti 50000 ääntä niin saat se sen eduskuntaan käsiteltäväksi

Älä yllytä. Mitä järjenvastaisempi lakialoite, sitä varmemmin se menee läpi. Nimim. silvottujen lasten surija.

Vierailija
45/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko sinä, kuinka järkyttävän hyvältä valkosipuli maistuu?

Vierailija
46/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä omaa pierua haista joten ei oo mun ongelma.

Vierailija
47/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti se on järkyttävä lemu🤢 välttelen valkosipulia, vaikka se tuo jollain tavalla jännän hyvän maun ruokaan. Pärjään silti ilmankin, ei tee edes tiukkaa. Kyllä minä joskus laitan valkosipulimaustetta johonkin ruokiin AAVISTUKSEN verran. Kokonaista valkosipulia en ole ikinä edes ostanut. 

Vierailija
48/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laitetaan miehen kanssa joka ruokaan valkosipulia ja paljon. Ollaan pussailtu ja seksiä harrastettu. Muiden ihmisten mielipiteistä en välitä. Taidankin huomenna syödä raa'an valkosipulin ennen asioille lähtöä.

Vierailija
49/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs tupakoivat ihmiset? Tajuatteko yhtään miten pahalta haisette kun tulette röökiltä ja sit mun naaman eteen selittämään jotain ja hönkimään sitä tervatuhkakuppisyöpä-hengitystänne? 

Ei tupakoiva ihminen haise pahalta automaattisesti. Tietysti heti polttamisen jälkeen haisee, mutta ei se muuta ihmistä itseään 24/7 lemuavaksi kuvotukseksi, jos henkilökohtainen hygienia on kunnossa. Ja minä en ole ikinä polttanut ja omaan erittäin tarkan hajuaistin. Kyllä valkosipuli on miljoona kertaa pahempi löyhkä.

Vierailija
50/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipuli on hyvää ja sairaudet pysyy loitolla. Ja haitalliset ihmiset ja vampyyrit 

Vierailija
51/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se myös pierettää ja ai että ne rutkut haisevatkin sitten!!!!

Vierailija
52/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa lemuta valkosipulille. 

Vierailija
53/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitis haisi, kun sinua teki🤭

Vierailija
54/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta valkosipuli tuoksuu hyvältä. Meillä ei kotona syöty valkosipulia ollenkaan eikä käyty ravintoloissa, kun olin lapsi. Joskus kun joku kaveri oli käynyt pizzalla ja tuoksui valkosipulille niin oli aivan ihana tuoksu. 

Vierailija
55/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä olisi valtava informatiivinen vaikutus jos maailma pyörisi sun navan ympärillä.

Vierailija
56/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on ne, jotka illalla vetävät pullon koskenkorvaa, ja aamulla tunkevat suun täyteen valkosipulia, että viinan haju peittyisi.

Lopputulos on sellainen hajucocktail, että hyttysetkin pyörtyy viiden metrin päästä.

Vierailija
57/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipulin syöjä ei todella ymmärrä miten karmealta haisevat. Itse joskus Käytän,  mutta toisia kunnioittaen , vain silloin kun tiedän etten mene muiden lähelle. Ei se ole ainoastaan hengitys joka haisee , tulee todella ihohuokosistakin läpi. Erään tuttuni puolesta olen pahoillani, onneksi harvoin näen, joudun aivan muutaman sentin läheisyydellä hänen kanssaan keskustelemaan ja se valkosipulin löyhkä🤢🤢. Vikaa on itsessäni, mutta en mitenkään pysty hänelle sanomaan asiasta. Mutkikas asia....

Vierailija
58/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme tyyppejä olette. Mulle tulee aina nälkä ja kateus kun haistan jonkun syöneen valkosipulia. Ihanaa herkkua. 

Eikä vain herkkua vaan terveellistä. Erittäin terveellistä. Itse syön vuosikymmeniä lähes joka päivä. Eipä ole tullut flunssaa pariin vuosikymmeneen ja tuossa muutama kk sitten paransin korvasärynkin itseltäni kun pidin valkosipulia korvassa kolme päivää. Nuhakin paranee kun lykkää puristettua valkosipulia nenuun yöksi muhimaan. Ilman valkosipulia joku liha- tai kalaruoka on aika mitätöntä maultaan. 

Vierailija
59/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on ne, jotka illalla vetävät pullon koskenkorvaa, ja aamulla tunkevat suun täyteen valkosipulia, että viinan haju peittyisi.

Lopputulos on sellainen hajucocktail, että hyttysetkin pyörtyy viiden metrin päästä.

Eihän koskenkorva haise eikä maistu millekään. Valkosipulin tuoksu on luonnollinen tuoksu, ei siihen kukaan pyörry ainakaan hyttyset eivät pyörry. 

Vierailija
60/64 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän koskenkorva haise eikä maistu millekään. Valkosipulin tuoksu on luonnollinen tuoksu, ei siihen kukaan pyörry ainakaan hyttyset eivät pyörry. 

Taidat olla täysin ilman hajuaistia, kun et edes koskenkorvaa haista.