Tajuatteko yhtään kuinka järkyttävän pahalta haisette syötyänne valkosipulia?
Kyllä, valkosipuli on terveellistä. Mutta voi Luoja, miten pahalta sitä syönyt ihminen haisee. Tässä on toki aste-eroja, mutta sellaiset ihmiset jotka tunkevat valkosipulia joka ruokaan ja syövät sitä päivittäin, oikein uhkuvat sitä oksettavaa hajua.
Olen itse valkosipulille allerginen, enkä ole syönyt sitä 20 vuoteen. Aina välillä meinaan pyörtyä, kun kävelen jonkun ihmisen perässä, josta huokuu tuo yksi maailman pahimmista hajuista. Jos olette menossa tapaamaan ihmisiä, jotka eivät ole syöneet valkosipuliruokaanne, muistakaa että lemuatte ja kauas. Yök.
Kommentit (64)
Meillä asuu rapussa mies, joka varmaan syö kilokaupalla rakaa valkosipulia joka päivä, koska haju tuntuu tunkevan ulos hengityksen lisäksi myös ihohuokosista. Haistan myös usein käytävässä, jos hän on kulkenut siellä aikaisemmin. Haju jää leijailemaan ainakin puoleksi tunniksi sen jälkeen, kun hän on kulkenut rapuissa ja hissiin vielä pidemmäksi aikaa. En ole mikään superhaistaja, mutta onhan se haju ihan kamala ja laukaisee helposti oksennusrefleksin.
Ihme tyyppejä olette. Mulle tulee aina nälkä ja kateus kun haistan jonkun syöneen valkosipulia. Ihanaa herkkua.
Olen koronaeristyksissä ja julkisilla paikoilla käytän maskia. Valkosipuli maistuu ihanalta, erityisen hyvin se sopii suppilovahveroruokiin keltasipulin tilalle. Käytän monta kynttä päivässä. Ei flunssaa, ei kärsimystä.
En ole koskaan haistanut pahaa valkosipulia. Itse syön ja tykkään kun tuoksuu.
Mitä sitten, ei se minun ongelmani ole. Tee lakialoite ja yritä kieltää valkosipulinsyönti 50000 ääntä niin saat se sen eduskuntaan käsiteltäväksi
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Mies mättää sitä joka viikko ja koko kämppä haisee ihan järkyltä!!! Väittää vielä ihan pokkana ettei muka haise yhtään. Että mä vain nyt kuvittelen sen hajun?
Sitä ei tosiaan tarvitse kuvitella, huh huh. On myös hyvä muistaa, että se, että joku ei ole sanonut teille, että haisette pahalta, ei tarkoita että ette haisisi. Moni yökkäilee sisäänpäin, mutta on liian kohtelias sanoakseen mitään.
Hirveä haju on. En ymmärrä miksi sitä pitää syödä isoja määriä. Vähän ruuan seassa menee vielä, kun haju on vähäinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, ei se minun ongelmani ole. Tee lakialoite ja yritä kieltää valkosipulinsyönti 50000 ääntä niin saat se sen eduskuntaan käsiteltäväksi
Miksi kaikesta pitäisi tehdä laki? Ei valkosipulia minun mielestäni tarvitse kieltää, mutta jos olisin menossa työpaikalle ihmisten pariin (etätöissä on hyviäkin puolia) tai matkustamassa samalla kulkuneuvolla tiiviisti muiden ihmisten kanssa, EN söisi valkosipulia 1-2 päivään sitä ennen. Vähän voi käyttää järkeä ja antaa muille armoa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Jos haluan syödä valkosipulia niin minähän syön.
Nih! Koska minulla on oikeus. Viis muista!
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan haistanut pahaa valkosipulia. Itse syön ja tykkään kun tuoksuu.
Eihän se tuoreena haisekaan pahalta...
Pidän valkosipulista , mutta tilannetajuni mukaan syön sitä , kun olen yksikseni. Puolisoni ei voi sietää mitään sipulia , ei edes sipulijauheena.Asiakaspalvelussa ja uimahalleissa olisi suotavaa , ettei valkosipuli LÖYHKÄISI !!!
Ja te vatun kalansyöjät. Henkenne haisee märänneeltä sian vi#ulta. Voisitteko ystävällisesti olla syömättä kalaa kun tulette yleisille paikoille.
En itseasiassa tiedä. Valkosipulihan toisilla haisee enemmän kuin toisilla. Joten ei voi tietää.
Omaan nenään ottaa toisten valkosipulin syönti. Ja kun se on niin perusarkea nykyään, että pidän huolta, että mäkin syön sitä päivittäin, niin muut ei löyhkää mun nenääni.
Hmm, olisi kiva tietää kuinka paljon se valkosipuli haisee. Uskon, että se aiheuttaa joillakin ihmisillä pahemman hajuhaitan kuin toisilla.
Itse rakastan valkosipulia. Normaalioloissa en koskaan syö sitä jos on kokous tai muu tapaaminen seuraavana päivänä, mutta nyt etätyöaikana olen syönyt tosi paljon valkosipulia. Tapaan ihmisiä vain ulkona ja pidän etäisyyttä. Pitäisi varmaan kysyä, lemuanko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Jos haluan syödä valkosipulia niin minähän syön.
Nih! Koska minulla on oikeus. Viis muista!
Todellakin näin. Ei ole olemassa valkosipulinsyöntilakia.
Juuri näin! Mies mättää sitä joka viikko ja koko kämppä haisee ihan järkyltä!!! Väittää vielä ihan pokkana ettei muka haise yhtään. Että mä vain nyt kuvittelen sen hajun?