Onko korkea ponnari jotenkin nolo viiskymppisellä, sopiiko korkea lähinnä vain nuorille?
Kommentit (55)
Jos joku pitää biksuja väärin päin, jotta alatissi saadaan pursottamaan pahasti ja julkaisee sen somessa, voit vallan mainiosti pitää millaista ponnaria tahansa. (ja kuvata ponnarin someen!)
Käykö korkea ponnari 60-vuotiaan juhlakampaukseksi?
Vierailija kirjoitti:
It's the Croydon facelift. Ei siinä kai ikärajoja ole.
Ehkä sopiikin vähän vanhemmille.
Miten ihmeen tiukalle te sen ponnarinne vedätte?? :)
Vierailija kirjoitti:
Mun teinitytöillä on päivittäin korkea ponnari. Tuntuisi hassulta laittaa hiukset samalla tavalla. Yleensä kiinnitän jollain leveällä pinnillä hiukset niskan kohdalta.
45 v
Ok. Mun kahdella teinitytöllä (17- ja 14-vuotiaalla) on hiukset auki. Tuntuisi hassulta laittaa hiukset samalla tavalla. Vai mitä?
No ei tunnu, mutta oikeasti pitävät hiuksia auki, minä pidän ponnarilla.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kaikille sopii korkea ponnari😊
Jos tässä tarkoitetaan sellaista ylikireää päänmyötäiseksi vedettyä ponnaria, niin sopii erittäin harvalle. Itselleni ei ainakaan sovi yhtään, kun on ruman muotoinen kallo ja hiusraja.
Noloa tuollainen vanhojen akkojen epätoivoinen yritys näyttää nuorelta. M25
Ei ole iästä kiinni. Mulle se sopii.
51v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidät ponnarisi just sielä missä haluat.Vanhempu ikäluokka tosin tuntuu ajattevan että naisenkin pitää leikata lyhyt poikatukka yli 30 vuotiaana.
ehkä siksi että tossa iässä se alkaa tippumaan pois.
nelikymppisenä kaljuuntuukin jo vauhdilla useimmat ihmiset, sekä naiset että miehet.
tietysti nainenkin voi kasvattaa juicetukan jos uskaltaa, jos ei halua huomiota, ei kannata.
Kaljuuntuu? Mun hiukset on ainakin ihan yhtä paksut kuin nuorempana. Niin kiiltävät ja kauniit eivät toki ole, mutta en ole kyllä huomannut että ikäiseni kaljuuntuisivat.
42v
Vierailija kirjoitti:
Noloa tuollainen vanhojen akkojen epätoivoinen yritys näyttää nuorelta. M25
Esim. kesällä ja töissä on helpompaa kun tukka on kiinni. Joidenkin on pakko pitää tukka kiinni töissä.
Vierailija kirjoitti:
älä jauha paskaa nuoruuksinesi.
nuorena oli kaikki hampaat suussa ja hiukset päässä, pystyi juoksemaan ja liikkumaan vaivatta eikä ollut kipuja siellä ja kipuja täällä.
en tiedä missä sinä olet nuoruutesi viettänyt jos se on tällasta.n49
Älä viitsi. Mulla on omat hampaat suussa. Tukka on hyvässä kunnossa. On pitkä tukka. Voin juosta jos haluan. 😁
T. 51v.
Noloa tässä on vain se, että ylipäätään joku joutuu moista asiaa nolona miettimään.
Hiukan itsevarmuutta kehiin nyt. Ei se keneltäkään muulta pois ole, itseltäsi vain. Eikä nuo toisetkaan mieti saati kysele, että miten nyt saisi hiuksiaan väännellä ja laittaa tämän ja tuon ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
It's the Croydon facelift. Ei siinä kai ikärajoja ole.
Ehkä sopiikin vähän vanhemmille.
"It's the Croydon facelift" 🤮 Miksi kirjoitat englanniksi suomalaiselle keskustelupalstalle ja vielä samaan viestiin suomea, eli ei ole suomen kielen osaamattomuudesta kiinni.
"Korkea ponnari"
"Vanhemmiten siirtyä"
Hyi □v□i□t□u mitä sanavalintoja
Mä oon pitkähiuksinen viiskymppinen. En pidä koskaan korkeaa pannaria koska tyttäreni pitävät hiuksiaan niin aina. Heidän vierellään näyttäisin säälittävältä nuoruudessa roikkuvalta mummolta. Minulla on joko ponnari niskassa tai hyvin rento nuttura.
ponnari on "klassinen kampaus", joka sopii kaikille. Siinä ei ole ikärajaa.
Joillekin vanhemmille naisille korkealle vedetty ponnari toimii "kasvojenkohotuksena".
Itse en ole mieltänyt kyseistä "kampausta" ikäsidonnaiseksi. Nyt ensi kertaa kuulen moista, vaikka työskentelen tyyli-ja kauneudenhoitoalalla.
Ehkä jotkut vanhemmat naiset aristelevat korkeaa ponihäntää, jos hiukset ovat ohentuneet tai kärsineet iän myötä. irtohiuslisäke sekoitettuna omien hiusten alle ponnarikampauksessa, voi auttaa asiaan.