Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko korkea ponnari jotenkin nolo viiskymppisellä, sopiiko korkea lähinnä vain nuorille?

Vierailija
25.11.2020 |

Pitääkö vanhemmiten siirtyä niskaponnariin?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työkaveri sanoi "yritätkö näyttää nuoremmalta" kun minulla oli ponnari.

Kun hiukset oli irti, "Onpa epäsiistin näköistä".

Ikinä ei ole hyvä. Tee niin kuin hyvältä tuntuu.

Vierailija
22/55 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on viisikymppinen joka miettii mitä muut ajattelee, tai että tietyssä iässä pitäisi näyttää tietyltä.

Itse ihailen suuresti varsinkin vanhempia ihimisiä jotka pukeutuu ja laittaa hiuksensa juuri niinkuin haluaa. He ovatkin kuumaa kamaa vielä kuusikymppisenäkin. Rypyt ja ikääntyminen ei ketään rumenna, mutta tiukka tätipolkka ja marimekkopaita kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla työkaveri sanoi "yritätkö näyttää nuoremmalta" kun minulla oli ponnari.

Kun hiukset oli irti, "Onpa epäsiistin näköistä".

Ikinä ei ole hyvä. Tee niin kuin hyvältä tuntuu.

Niin tai näin, aina väärin päin. :D

Ilmeisesti työkaverisi on niitä yksilöitä, joiden mielestä 50+ naiselle kuuluu ”hillitty polkka”. (Ja joidenkin hullujen mielestä jo 40-, 35-vuotiaasta lähtien…)

Vierailija
24/55 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa Laukalla on usein ja sopii hyvin hänelle.

Vierailija
25/55 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri kirjoittamassa samaa, Pippa on muutenkin tosi nätti ja kivanoloinen🤗

Vierailija
26/55 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan vanhemmat naiset käyttäneet ennen nutturaakin ja nykyäänkin käyttävät nutturaa nuoremmat ja vanhemmat, en ymmärrä, miksei voisi käyttää korkeaa ponnaria. Itse ainakin käytän ja aion käyttää, vaikka ikää mittarissa on reilun vuoden sisään 50 vuotta.

Nutturahan just on tosi vanhojen kampaus. En nähnyt mummoani koskaan ilman nutturaa.

Nuttura ei ole mummomainen, jos se on tyyliä rennosti tehty, niin ettei jokainen hius ole ojennuksessa.

Vierailija
27/55 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä pitää pohtia ja kysellä, niin silloin se on järjettömän nolo.

Vierailija
28/55 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikille sopii korkea ponnari😊

Vierailija
29/55 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä. Viiskymppinenhän on vielä nuori. Töissäkin ollaan 66-vuotiaaksi. Eläkeikäkin alkaa vasta lähempänä seitsemääkymppiä. Laittaudun miten tykkään. Nuoriso joutuu elämään nyt vaan meidän ikinuorien kanssa. :)

Vierailija
30/55 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät ponnarisi just sielä missä haluat.Vanhempu ikäluokka tosin tuntuu ajattevan että naisenkin pitää leikata lyhyt poikatukka yli 30 vuotiaana.

Vierailija
31/55 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii, mikäli on vielä tukkaa. Jos tukka on ohut hiirenhäntä, korkea ponnari esittelee sen vähyyttä ehkä liiaksi. Silloin voi olla parempi pitäytyä tätipolkassa yms. "nuorentavissa ja räväköissä" tyyleissä.

Vierailija
32/55 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Lakialoite on vireillä siitä millaisia kampauksia eri ikäisillä saa olla.

Vierailija
33/55 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosi ohut tukka oikeastaan mikä tahansa muu kampaus sopii paremmin. Paksumpitukkaiselle sopii hyvin. Mun mielestä pätee myös nuoriin, mutta nuorilla kasvoilla toki saa enemmän anteeksi.

Vierailija
34/55 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai sitä pitää mutta on se rumentava jos kasvolihakset jo valahtaneet, nähtiin taannoin Ylen sääennustajalla, nuttura sen sijaan nostaa hienosti.

Vierailija
35/55 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä. Viiskymppinenhän on vielä nuori. Töissäkin ollaan 66-vuotiaaksi. Eläkeikäkin alkaa vasta lähempänä seitsemääkymppiä. Laittaudun miten tykkään. Nuoriso joutuu elämään nyt vaan meidän ikinuorien kanssa. :)

älä jauha paskaa nuoruuksinesi.

nuorena oli kaikki hampaat suussa ja hiukset päässä, pystyi juoksemaan ja liikkumaan vaivatta eikä ollut kipuja siellä ja kipuja täällä.

en tiedä missä sinä olet nuoruutesi viettänyt jos se on tällasta.

n49

Vierailija
36/55 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidät ponnarisi just sielä missä haluat.Vanhempu ikäluokka tosin tuntuu ajattevan että naisenkin pitää leikata lyhyt poikatukka yli 30 vuotiaana.

ehkä siksi että tossa iässä se alkaa tippumaan pois.

nelikymppisenä kaljuuntuukin jo vauhdilla useimmat ihmiset, sekä naiset että miehet.

tietysti nainenkin voi kasvattaa juicetukan jos uskaltaa, jos ei halua huomiota, ei kannata.

Vierailija
37/55 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vielä viisikymppisenä elä omannäköistäsi elämää, niin minkä ikäisenä ajattelit aloittaa?

Vierailija
38/55 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, ei kyllä näe mummoillakaan koskaan.

Et ole nähnyt minua! Minulla on korkealla ponnari ja lapsenlapsia jo neljä. Ikää 65v.

Vierailija
39/55 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuka tämä on, mutta nimestä päätellen joku ylipirteä ja ärsyttävä hahmo. Voin oikein kuvitella miten poninhäntä on vedetty oikein kireälle kun tättähäärä päsmäröi.

Vierailija
40/55 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä jauha paskaa nuoruuksinesi.

nuorena oli kaikki hampaat suussa ja hiukset päässä, pystyi juoksemaan ja liikkumaan vaivatta eikä ollut kipuja siellä ja kipuja täällä.

en tiedä missä sinä olet nuoruutesi viettänyt jos se on tällasta.

n49

No kyllä useimmilla viisi- ja kuusikymppisillä on vielä hampaat suussa ja hiukset päässä. Ja iso osa pystyy myös juoksemaan ja liikkumaan ilman suurempaa vaivaa (ainakin lyhyempiä matkoja).