Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 4% kannatusta nauttiva puolue saa päättää lastemme kieliopinnoista?

Vierailija
31.03.2014 |

RKP on saanut jokaisissa hallitusneuvotteluissa yksinoikeudella päättää lastemme kieliopinnoista. Miksi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatkohan RKP:läiset narsisteja? Jotenkin tuntuu ihan pervolta, että ne saa jotain kiksejä siitä, että pakottaa oman turhan kielensä muille.

Vierailija
22/24 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:39"]

Ovatkohan RKP:läiset narsisteja? Jotenkin tuntuu ihan pervolta, että ne saa jotain kiksejä siitä, että pakottaa oman turhan kielensä muille.

[/quote]

Varmaan, tosin enemmän minä olisin huolestuneempi suomenkielisten pakottajien mielenterveydestä. Ruotsinkielisillehän siitä on oikeasti hyötyä, kun suomenkieliset joutuvat tuhlaamaan aikaansa, mutta suomenkielisille ei sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:45"]

[/quote]

Varmaan, tosin enemmän minä olisin huolestuneempi suomenkielisten pakottajien mielenterveydestä. Ruotsinkielisillehän siitä on oikeasti hyötyä, kun suomenkieliset joutuvat tuhlaamaan aikaansa, mutta suomenkielisille ei sitäkään.

[/quote]

Tuo taas kuulostaa enemmän sosiaalidemokratialta. Jos minulla on kurjaa (= pitää lukea suomea, koska sitä nyt vaan tarvitaan Suomessa), niin muillakin pitää olla kurjaa (siispä pakotetaan kaikki opiskelemaan ruotsia).

Vierailija
24/24 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:45"]

[/quote]

[/quote]

Jep, saadaan pikkuisen kilpailuetua ruotsinkielisille, samoin kuin kunnon kiintiöillä yliopistoihin ja mukavasti oikeantaustaisille varatuilla työtehtävillä. Norsen, Hanken, Handelsbanken ja sitä rataa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän