Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär 19 kiukuttelee, kun ei saa poikkista mukaan joululomalle

Vierailija
25.11.2020 |

Olemme siis vuokranneet mökin pohjoisesta viikoksi ja vietetään joulu siellä. Olemme lähdössä neljästään, eli minä, mieheni ja molemmat tyttäremme 17v ja 19v. Vanhempi tytöistä on seurustellut pari vuotta ja haluaisi ottaa poikaystävän mukaan joulunviettoomme, mihin en suostu. Perheenä mennään ja perheenä ollaan. En voi tyttöä pakottaa mukaan mutta haluaa tulla koska jouluksi yksin kotiinjääminen olisi hänestä kamalian asia ikinä. Harmittaa, että menee yhden joulu nyt piloille tämän takia.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Voi-voi.

Vierailija
22/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos heillä on joskus vaikka lapsia, saavatko tulla perheenä viettämään joulua teille vai pitääkö jakautua kahteen paikkaan? Mihin lapset menevät tällaisessa jakautumisskenaariossa?

Ja tämähän on IHAN sama asia kuin ap aloituksessa.... meille tulee koko jouluksi esikoisen tyttöystävä, ovat seurustelleet 4 kuukautta. On eroperheestä ja isän luona pitäisi joulua viettää (äiti lähtee matkoille), mutta kun isin nyxä ei vissiin voi sietää silmissään näitä edellisen liiton lapsia, niin siellä on kuulemma joulutunnelma aika kaukainen haave. Tulee sitten meille. Ja ovat tosiaan 4kk seurustelleet, mutta hyvin mahtu meidän porukkaan, eikä tee edes tiukkaa.

------------

Ihanaa kun otat tyttöystävän mukaan. Minun vanhempani ryyppäsivät, erityisesti jouluisin. Sain onneksi viettää jouluja tätini luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi,meille olisi kovin tervetullut pojan tyttöystävä,jos sellainen häneltä löytyisi.Ilolla toivottaisin perheeseen ja olisi kiva,että meidän kanssa haluaisivat joulun viettää,eikä sillä tytön vanhemmilla.

Vierailija
24/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... eikö poikaystävä mene omien vanhempiensa luo? Niin meillä tehdään, vaikka asuvat jo yhdessä. Eivät vielä halua kehitellä omia yhteisiä jouluperinteitä.

Vierailija
25/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni oli sama ongelma kun olin tyttäresi ikäinen. Ratkaisin asian menemällä jouluksi hotelliin silloisen poikaystäväni kanssa, enkä ole tuon jälkeen edes harkinnut viettäväni joulua vanhemmillani. Nyt reilu 10 vuotta myöhemminkin vietämme joulut oman perheen kesken ja äitini on kovin loukkaantunut, kun emme mene heille jouluksi. Jostain syystä kun saimme lapsia, niin ääni muuttui kellossa, sitten vain ei itseä enää huvittanut...

Vierailija
26/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla, että jatkossa tyttäresi sitten viettää pyhät poikaystävänsä (ehkä tulevan aviomiehensä, lastensa isän) perheen kanssa. Olisitte ottanut isomman mökin.

Vierailija
27/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi,meille olisi kovin tervetullut pojan tyttöystävä,jos sellainen häneltä löytyisi.Ilolla toivottaisin perheeseen ja olisi kiva,että meidän kanssa haluaisivat joulun viettää,eikä sillä tytön vanhemmilla.

Entä jos poika toisikin poikaystävän?

Vierailija
28/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä oisin tuo tytär, mä jäisin kotiin ja poikaystävän kanssa yhdessä järjestettäisiin oma joulu kahdestaan. Riippuen tietysti poikaystävän vanhemmista, mutta heistä ei ap ole maininnut mitään?

Vierailija
29/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme siis vuokranneet mökin pohjoisesta viikoksi ja vietetään joulu siellä. Olemme lähdössä neljästään, eli minä, mieheni ja molemmat tyttäremme 17v ja 19v. Vanhempi tytöistä on seurustellut pari vuotta ja haluaisi ottaa poikaystävän mukaan joulunviettoomme, mihin en suostu. Perheenä mennään ja perheenä ollaan. En voi tyttöä pakottaa mukaan mutta haluaa tulla koska jouluksi yksin kotiinjääminen olisi hänestä kamalian asia ikinä. Harmittaa, että menee yhden joulu nyt piloille tämän takia.

-------------

Mitä jos tyttäresi menisi poikaystävänsä luo jouluksi?

Vitutuksen määrä olisi vakio.

joko tytär tai sinä

Vierailija
30/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, mä ymmärrän kyllä aloittajaa. Kyse on kuitenkin viikosta jossain mökissä joka ehkä pienehkö. Parikymppinen kundi niihin oloihin viikoksi passattavaksi ei kuulosta houkuttelevalta. Aloittaja ehkä haluaa myös lomailla? Eri asia jos kyse olisi vaan parista päivästä, mutta viikko on pitkä aika..

Sinäkin kuulostat niin "ihanalta" anopilta. No, ennemmin tai myöhemmin ne aikuiset lapset valitsevat sen puolison, ja vanhemmat jäävät itkemään, että kuinkas nyt näin kävi. No, sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
31/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä on tervetullut perheeseemme ja viettääkin paljon aikaa kanssamme. Joulu on kuitenkin minulle niin suuri ja tärkeä juhlapyhä, että sen vietän hartaudella vain rakkaimpieni kanssa. Katsotaan sitten jos he muuttavat jossain vaiheessa yhteen ja yhteinen tulevaisuus on varmempaa.

Ap

No sun tyttärelle se poikaystävä on kaikkein rakkain tällä hetkellä. Mikset halua ottaa tätä huomioon?

Vierailija
32/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm... eikö poikaystävä mene omien vanhempiensa luo? Niin meillä tehdään, vaikka asuvat jo yhdessä. Eivät vielä halua kehitellä omia yhteisiä jouluperinteitä.

Miksi ihmeessä kaikkien seurustelevien parien pitäisi käyttäytyä niin kuin teridän perheessänne on tapana?

Vierailija
33/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jutuista ihmiset keksii provoja pöksyt kosteena. Seuraavaksi ap sanoo että hän tuntee suurta himoa poikkista kohtaan ja pelkää, että joulusaunassa menee hommat imutteluksi sillä välin kun muut pelaavat Trivial Pursuitia.

Vierailija
34/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset jaa kuluja viidellä ja sano pojalle,että se on x euroa plus ruuat ja matkat,voi hyvinkin jäädä pois reissusta.

Olet aika nipottaja,ei ole kuitenkaan mikään kertahoito

Vierailija
35/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

------------------

No nyt alkaa anopit jo taistella kenen luona nuoret ovat jouluna. Kilpavarustelu käyntiin!

Vierailija
36/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jäi nyt yksi täky huomioimatta! Siis menette Espoosta pohjoiseen viemään koronan koko Lappiin!

Vierailija
37/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ap:n puolella. Se kuka maksaa, päättää. En itse aio ottaa poikkiksia/tyttiksiä jouluksi kun se aika tulee. En välttämättä naimisissa ollessakaan. Mulle joulu on rauhan juhla jolloin olen omassa kotona rauhassa, en passaa ka palvele ulkopuolisia, en halua vieraita rajoittamaan omaa rauhaani.

En ottaisi missään nimessä poikkista mukaan jos olisin ap. Tytär joko lopettaa kiukuttelun tai jää kaksin pojan kanssa jouluksi kotiin, antaisin rahaa ruokaan mutta saisivat järjestää kahden.

Meillä ei alaikäisille teineille myöskään tule poikkikset/tyttilset yöksi. Kyse ei ole ”seksin vahtimisesta”, sitä ne tekee joka tapauksessa, vaan kyse on mun kotirauhasta. Mun koti, minä maksan, mun säännöt. Olkoon miten natsia muiden mielestä.

Vierailija
38/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap maksaa joulun ja päättää kuka sinne Lappiin lomalle lähtee. Ei hänellä ole velvollisuutta kuljettaa, majoittaa ja ruokkia Lapin lomamökissä päiväkausia ilmaiseksi ketään perheen ulkopuolista henkilöä. Poikkis on pelkkä poikkis eikä mikään perheenjäsen vielä.  Jos tyttö ei kestä eroa pojasta muutamiksi päiviksi, hänhän voisi mennä poikakaverin kotiin viettämään joulua kun muut lomailevat Lapissa niin saa olla kultansa kanssa 24/7 eikä tarvitse olla yksin. Sitten kun tyttis maksaa joulun ja lapinloman kulut, hän voi päättää kuka osallistuu.

Kaikkeen ei tarvitse suostua koska muuten itkupotkuraivari. Ilmeisesti tyttö on hemmoteltu ja  saanut aina kaiken mitä halusi. Ja palsta täynnä toisia samanlaisia. 

Vierailija
39/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ap:n puolella. Se kuka maksaa, päättää. En itse aio ottaa poikkiksia/tyttiksiä jouluksi kun se aika tulee. En välttämättä naimisissa ollessakaan. Mulle joulu on rauhan juhla jolloin olen omassa kotona rauhassa, en passaa ka palvele ulkopuolisia, en halua vieraita rajoittamaan omaa rauhaani.

En ottaisi missään nimessä poikkista mukaan jos olisin ap. Tytär joko lopettaa kiukuttelun tai jää kaksin pojan kanssa jouluksi kotiin, antaisin rahaa ruokaan mutta saisivat järjestää kahden.

Meillä ei alaikäisille teineille myöskään tule poikkikset/tyttilset yöksi. Kyse ei ole ”seksin vahtimisesta”, sitä ne tekee joka tapauksessa, vaan kyse on mun kotirauhasta. Mun koti, minä maksan, mun säännöt. Olkoon miten natsia muiden mielestä.

Eiköhän tyttäret ja poikaystävät osallistu kuluihin ja auta kaikessa muussakin kun mukaan tulevat.

Vierailija
40/100 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että ap maksaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän