Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköhammaharja miljoona kertaa hammasharjaa parempi.

Vierailija
25.11.2020 |

Vuosia käytin hammasharjaa ja ajattelin sen olevan hyvä. Sähköhammasharjaan vaihdon jälkeen hampaat huomattavasti puhtaammat.

Ootko sä team-sähköhammasharja vai team-normaali harja?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
2/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähkö, ehdottomasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhammasharja. Puhdistaa paljon tehokkaammin. Onhan siitä tutkimuksiakin.

Vierailija
4/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole miljoona kertaa. Luvut pöytään tai en usko.

Parempi se kyllä on.

Vierailija
5/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun sähköhammasharja aiheutti minulle elämäni kamalimmat migreenikohtaukset, olen palannut team normaaliin.

Vierailija
6/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on parkinsonin tauti, niin en tarvitse sähköhammasharjaa kun värisee jo muutenkin.

Vierailija
7/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään parikymppiset vegaaninaiset Helsingissä ostavat bambuhammasharjoja Ruohonjuuresta. 😂

Taatusti miljoona kertaa huonompi kuin edes normaali harja.

Vierailija
8/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo kerroin on laskettu?

Vierailija
9/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, näin on.  Jos haluat päästä samaan tulokseen normaali harjalla, saat harjata ainakin puolituntia hampaita että saat joka kohdan yhtä tarkasti.

Vierailija
10/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sähköhammasharja todella paljon parempi! Kyllä sen eron huomaa. Muistaa vain, että eri suille passaa erilaiset hammasharjan päät, itse käytin aiemmin medium vahvuista päätä, mutta hammaslääkäri suosittelikin minulle softia, koska minulla on muutama paennut ien. En tuota aiemmin itse osannut edes huomioida, että silläkin on ns väliä.

Vierailija
11/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minulla on parkinsonin tauti, niin en tarvitse sähköhammasharjaa kun värisee jo muutenkin.

Oi, voimia sullekin vaikean sairauden kanssa. On pelottavaa menettää toimintojaan noin. Tsemppiä.

Vierailija
12/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi. Eron tuntee yhden harjauskerran jälkeen.

Hammashygienisti sanoi mulle viimeksi heti kun avasin suuni että jaa, sä käytät sähköhammasharjaa, hyvä juttu. Kysyin että näkeekö sen niin selvästi niin kuulemma näkee kyllä. Hammaskalusto selvästi paremmassa kunnossa kuin normiharjalla hoidettuna.

Vierailija
13/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun sähköhammasharja aiheutti minulle elämäni kamalimmat migreenikohtaukset, olen palannut team normaaliin.

Ja miksihän tätäkin on miinustettu???

Minä haluan olla työkykyinen enkä oksennella ja kärsiä näköhäiriöitä ja valtavasta kivusta koko aikaa. Hampaita kun pitäisi harjata sen pari kertaa päivässä, ja tuollainen kunnon migreenikohtaus vie työkyvyn noin kolmeksi päiväksi. Mahdoton yhtälö!

Vierailija
14/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhammasharja on ehdottomasti parempi. Hampaista tulee puhtaammat eikä hammaskiveä muodostu niin paljon kuin aiemmin.

Hammaslääkärin suosituksesta mieskin osti nyt sellaisen. Olisi sekin tajunnut aiemmin.

Vierailija
15/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkien pitäisi käyttää soft-harjaa, koska ajan mittaan ne kovemmat harjat kyllä aiheuttavat ikenien vetäytymistä ja paljastavat hammaskauloja.

Vierailija
16/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekim sähköhammasharja, soft-päällä ja soft hammastahnalla.

Bambuhammasharja ja fluoriton hammastahna ihan puistattaa ajatuksena.

Vierailija
17/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan olla työkykyinen enkä oksennella ja kärsiä näköhäiriöitä ja valtavasta kivusta koko aikaa. Hampaita kun pitäisi harjata sen pari kertaa päivässä, ja tuollainen kunnon migreenikohtaus vie työkyvyn noin kolmeksi päiväksi. Mahdoton yhtälö!

kerropa miten tämän syy-yhteyden todensit, eikä kyse ole vain sattumasta.

Vierailija
18/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkö. Ostin pari vuotta sitten, kun hampaaseen oli tullut reikä. Nyt en pärjää ilman.

Lähdin viime talvena viikoksi lomalle vain normaali hammasharja mukakani. Kyllä kadutti. Joka ilta sängyssä tunnustelin plakkia hampaanväleissä. Nyt otan sähköharjan mukaan jopa yhden yön matkalle.

Vierailija
19/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämerkkistä ja -mallista suosittelisitte?

Yhden kerran jo meinasin ostaa, mutta kaatui siihen kun oli liian paljon valikoimaa, enkä jaksanut siitä kaupan hyllyn äärellä päättää, minkä niistä otan.

Vierailija
20/36 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kerropa miten tämän syy-yhteyden todensit, eikä kyse ole vain sattumasta.

Kyllä sen aika nopeasti viimeistään kolmen kerran maissa huomaa, kun kohtaus iskee välittömästi sähköhammasharjasession jälkeen. Työnantajalla ei kärsivällisyys riitä kokeilla 3-4 päivän työkyvyttömyyksiä putkeen.

Hammaslääkäri piti ihan mahdollisena, että näin voi todellakin olla, tiheä tärinä päässä voi aiheuttaa migreenikohtauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi