Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä joskus syrjitty kun olette olleet "liian nätteinä"?

Vierailija
25.11.2020 |

Tykkään laittautua. Sanotaan suoraan, että mulle kivat ja naiselliset vaatteet, hiusten laitto ja perusmeikki ovat sellaisia ihan jokapäiväiseen arkeen kuuluvia juttuja.

Joku sanoo että teen sen itseni takia ja joku sanoo että miesten takia. Mutta teen niin vain koska tulen hyvälle tuulelle nätistä naamastani, olen oma itseni ja vielä hiukan parempi. :)

Olen huomannut, että joitakin laittautuminen häiritsee. Tulee kommenttia, mihin sitä ollaan lähdössä ja että mitäs sitä nyt noin on kiharat jne.

Olen myös huomannut että jutellessani jonkun kanssa kahden kesken, minulle jutellaan ystävällisesti. Pienessä naisryhmässä kaikki sanomani jotenkin tyrmätään tai vähintäänkin käännetään eri tavalla kuin olen alunperin tarkoittanut.

Oikeastaan vain ne vahvimmat persoonat ja rohkeat oman tiensä kulkijat ovat minulle aina samanlaisia. Miehet ovat ystävällisiä yleensäkin kaikille naisille.

Toki ärsyttäviä piirteitä löytyy minustakin, mutta mitä onnellisempi ja ulospäin hehkeämpi olen, sitä enemmän huomaan olevani joukon hylkiö esim. töissä.

Onneksi lähimmät ystäväni ovat paljon paremman näköisiä kuin minä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas.

Kuulkaahan, olin jo lapsena erittäin kiinnostunut kaikesta ulkonäköön ja vaatteisiin liittyvästä. Vaikka olen äiti, minua ei myöskään kiinnostanut yhtään nuken hoitaminen tai lemmikit, minua kiinnosti nimenomaan meikit, kampaukset ja laittautuminen.

Valitettavasti meillä ei ollut rahaa toteuttaa kaikkia juttuja, joten monesti tein vanhoista vaatteista kaikkia viritelmiä.

Olen myös ollut aina taiteellinen ja luova, minulla on aika hyvä mielikuvitus.

Eli vaatteet ja meikki ovat minulle myös harrastus, siis saan hirveästi mielihyvää ihonhoidosta, uusista meikeistä jne. Minulta kuluu kuussa myös rahaa aika lailla vaatteisiin ja kosmetiikkaan, koska tykkään kokeilla uusia juttuja.

Eli miksi laittautuminen olisi jotenkin "kateellisten hakua"? Meikkasin kotiäitinä ollessani, saatan flunssassa kotona kokeilla erilaisia kampauksia.

Kehun paljon muiden vaatteita ja kampauksia, huomaan jos jollain on jokin uusi "juttu" lookissaan.

Miten toiset eivät voi ymmärtää, että laittautuminen on minulle kuin jollekin toiselle tatuointien runsaus? Se on oma tapansa tuoda itsensä esiin ja ELOON.

Että minä olen minä ja tässä, juuri tällaisena ja niin hienona kuin tänään haluan.

Eri asia jos tavoite on vain esitellä ruumiinosiaan (tai jos on jotain osaansa kovasti treenannut niin miksi ei?), oma tavoitteeni on vain tehdä niin kuin itse haluan ja tulla silti hyväksytyksi.

Miksi nainen ei saa laittautua?

Miksi sillä muka haetaan muiden kateutta?

Ei sun tarvitse meille selitellä 😄 Taidat olla aika nuori, kun kiinnostaa niin paljon, mitä muut ajattelee susta?

No nuori tai ei, mutta huomasitko miten kirjoitit "selitellä meille"? Ovatko "me" nyt sitten juuri niitä, jotka näkevät laittautumisen jotenkin vääränä?

Oletko itse kenties jotenkin kyynistynyt, kun ulkonäkö ei kiinnosta? :)

Vierailija
42/47 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään laittautua ja laittaudun. Ei kiinnosta mitä muut ajattelee.

Musta on kiva flirttailla töissä ja näyttää hyvältä, kerran täällä vaan eletään. Parasta on jos joku menee kotiinsa kylmän, tylsän ja naiseutensa menettäneen vaimonsa kylkeen ja ajattelee mua. Haha. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se niinkin, että jos ei koskaan pysty olemaan ilman meikkiä saunapuhtaana ja hiukset suoraan suihkusta, se herättää kysymyksiä.

Tottakai jokainen varmasti pystyy. Kaikelle on kuitenkin aikansa ja paikkansa. Minä voin olla tukka märkänä, laittautumattomana saunan tai suihkun jäljiltä jos on kyseessä iltasauna kotona tai vaikka mökillä saunomassa/paljuilemassa.

Ihmistenilmoille lähtiessä minulla on tapana olla normaalissa päiväkunnossani eli vaatteet, hiukset ja meikki kunnossa, enhän lähde kauppaan yöpaidassakaan. En näe tässä mitään väärää.

Vierailija
44/47 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se niinkin, että jos ei koskaan pysty olemaan ilman meikkiä saunapuhtaana ja hiukset suoraan suihkusta, se herättää kysymyksiä.

Tottakai jokainen varmasti pystyy. Kaikelle on kuitenkin aikansa ja paikkansa. Minä voin olla tukka märkänä, laittautumattomana saunan tai suihkun jäljiltä jos on kyseessä iltasauna kotona tai vaikka mökillä saunomassa/paljuilemassa.

Ihmistenilmoille lähtiessä minulla on tapana olla normaalissa päiväkunnossani eli vaatteet, hiukset ja meikki kunnossa, enhän lähde kauppaan yöpaidassakaan. En näe tässä mitään väärää.

Eri kuin ap piti lisätä, mutta unohtui.

Vierailija
45/47 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas.

Kuulkaahan, olin jo lapsena erittäin kiinnostunut kaikesta ulkonäköön ja vaatteisiin liittyvästä. Vaikka olen äiti, minua ei myöskään kiinnostanut yhtään nuken hoitaminen tai lemmikit, minua kiinnosti nimenomaan meikit, kampaukset ja laittautuminen.

Valitettavasti meillä ei ollut rahaa toteuttaa kaikkia juttuja, joten monesti tein vanhoista vaatteista kaikkia viritelmiä.

Olen myös ollut aina taiteellinen ja luova, minulla on aika hyvä mielikuvitus.

Eli vaatteet ja meikki ovat minulle myös harrastus, siis saan hirveästi mielihyvää ihonhoidosta, uusista meikeistä jne. Minulta kuluu kuussa myös rahaa aika lailla vaatteisiin ja kosmetiikkaan, koska tykkään kokeilla uusia juttuja.

Eli miksi laittautuminen olisi jotenkin "kateellisten hakua"? Meikkasin kotiäitinä ollessani, saatan flunssassa kotona kokeilla erilaisia kampauksia.

Kehun paljon muiden vaatteita ja kampauksia, huomaan jos jollain on jokin uusi "juttu" lookissaan.

Miten toiset eivät voi ymmärtää, että laittautuminen on minulle kuin jollekin toiselle tatuointien runsaus? Se on oma tapansa tuoda itsensä esiin ja ELOON.

Että minä olen minä ja tässä, juuri tällaisena ja niin hienona kuin tänään haluan.

Eri asia jos tavoite on vain esitellä ruumiinosiaan (tai jos on jotain osaansa kovasti treenannut niin miksi ei?), oma tavoitteeni on vain tehdä niin kuin itse haluan ja tulla silti hyväksytyksi.

Miksi nainen ei saa laittautua?

Miksi sillä muka haetaan muiden kateutta?

Kyllä minäkin olen visuaalinen ja tykkään näyttää kivalta, mutta mielestäni tämä avaus oli omituista mässäilyä muiden kateudella.

Vierailija
46/47 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onneksi lähimmät ystäväni ovat paljon paremman näköisiä kuin minä."

Huomaa kyllä että olet melko nuori tai ainakin hyvin naiivi. Uskot siis, että kaikki sinua rumemmat ovat kateellisia sinulle ja vain sinua paremman näköiset pystyvät hyväksymään sen, miltä näytät? Ei ihme, jos sinuun suhtaudutaan hieman negatiivisesti. Tuollainen asenne kyllä huokuu ulospäin.

Vierailija
47/47 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka pitää itseään "liian nättinä" ei vaikuta kovin maanläheisiltä. Siinä voi olla syy aloittajan ongelmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi