Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laiskotellut töissä jo pari tuntia eikä yhtään huvita aloittaa

Vierailija
25.11.2020 |

Tää työ on ihan paskaa. Mulla olisi töitä tehtävänä, mutta ei vaan yhtään kiinnosta tehdä niitä. Olen lukenut täältäkin jo kaikki kohtuulliset keskustelut ja nyt alkaa olemaan tylsää. Pitäisikö katsoa jotain YouTubesta?

Mulla ei ole yhtään motivaatiota tehdä duunia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät ihmiset, mitä te siellä raadatte ja gradujanne rustailette.

Tulkaa työkyvyttömyyseläkkeelle.

Vasta heräilin, juon ensimmäistä kupillista kahvia ja suunnittelen päivän askareita.

Vois laittaa ffp3 suojuksen ja kierrellä muutaman kirpputorin tai vaihtoehtoisesti lähteä tekemään joku mukava metsälenkin jonnekin kansallispuistoon, keitellä laavulla kahvit ja tehdä jotain sapuskaa.

Jos autonmyyjä vastaa pikaisella aikataululla, voisi lähteä katsomaan matkailuautoa josta heitin hetki sitten rajouksen myyjälle.

Hohhoijakkaa kun alkaa uudestaan ramasemaan, täytyy varmaan hakea toinen mukillinen kahvia.

Työn iloa vaan sinne sankareille ja muutaman kymmenen palvelusvuoden jälkeen ne ilonpäivät vasta alkavat.

Työn sankarin mitali rintapielessä ja eläkkeelle lähdön kunniaksi Polarin sykemittari ranteessa kelpaa tallustella, ellei sitten kuolo korjaa aiemmin.

Vierailija
22/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. T. Gradu pitäisi saada purkkiin + 2 muuta isompaa kouluprojektia... Mukavampaa silti vain palstailla..

Mä sain eilen mun gradun arvosanan ja se oli niin huono, ettei mikään innosta. Ei tää paska työ tavallisestikaan kiinnosta, mutta nyt vielä vähemmän, kun tuntuu, että on jumissa tässä. Olisin halunnut tutkijauralle, mutta toi gradun arvosana nyt sementoi sen faktan, ettei musta ole siihen. Tai ainakaan kukaan ei maksaisi mulle sen tekemisestä, ja tuskin saan sitä tehtyä täyspäiväisen työn ohella. Vituttaa elämä.

Ap

Mua ei kiinnosta tutkijan ura vaan haluaisin vaan valmistua. Itkettää kun se vaatii tuon gradun. Ja sääli kuulla huonosta arvosanasta, pyydä kunnon perustelut. Tsemppiä työpäivään t. Se graduntekijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. T. Gradu pitäisi saada purkkiin + 2 muuta isompaa kouluprojektia... Mukavampaa silti vain palstailla..

Mä sain eilen mun gradun arvosanan ja se oli niin huono, ettei mikään innosta. Ei tää paska työ tavallisestikaan kiinnosta, mutta nyt vielä vähemmän, kun tuntuu, että on jumissa tässä. Olisin halunnut tutkijauralle, mutta toi gradun arvosana nyt sementoi sen faktan, ettei musta ole siihen. Tai ainakaan kukaan ei maksaisi mulle sen tekemisestä, ja tuskin saan sitä tehtyä täyspäiväisen työn ohella. Vituttaa elämä.

Ap

Mua ei kiinnosta tutkijan ura vaan haluaisin vaan valmistua. Itkettää kun se vaatii tuon gradun. Ja sääli kuulla huonosta arvosanasta, pyydä kunnon perustelut. Tsemppiä työpäivään t. Se graduntekijä

No osasin odottaa huonoa arvosanaa, koska tein työn jossain puolessatoista viikossa. Silti se jotenkin iski pahasti.

Ap

Vierailija
24/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Piti sanoa, että saat sen kyllä tehtyä, jos mäkin sain. Jos et yhtään välitä arvosanasta, niin oikeasti ne läpipääsyn kriteerit ei ole kovin korkeat. Munkin työ oli liian lyhyt ja oikoluku jäi kesken, koska aika loppui. En ehtinyt edes pyytää mitään palautetta proffalta, kun sen gradun kirjoittaminen oli jäänyt niin viime tinkaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä