Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laiskotellut töissä jo pari tuntia eikä yhtään huvita aloittaa

Vierailija
25.11.2020 |

Tää työ on ihan paskaa. Mulla olisi töitä tehtävänä, mutta ei vaan yhtään kiinnosta tehdä niitä. Olen lukenut täältäkin jo kaikki kohtuulliset keskustelut ja nyt alkaa olemaan tylsää. Pitäisikö katsoa jotain YouTubesta?

Mulla ei ole yhtään motivaatiota tehdä duunia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työssä noin voi valikoida? Ei ainakaan mikään ihmisten hvinvointiin liittyvä voi olla.

Vierailija
2/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä työssä noin voi valikoida? Ei ainakaan mikään ihmisten hvinvointiin liittyvä voi olla.

Tylsä toimistotyö

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän yksinkertainen? Ei kaikki ihmiset työskentele jonain hoitsuina. Suomessa on muitakin työpaikkoja.

Vierailija
4/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden raportin jaksoin lähettää. Ei tässä paljoa enempää töitä olisikaan ja siksi motivaatiokin kadonnut täysin.

Minä luen kirjaa, sillä saa työpäivän mukavasti kulumaan. Kahvikuppi viereen, isosta kaulahuivista viltti jaloille ja jos jaksan menen ostamaan karkkipussin seuraksi.

Vierailija
5/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden raportin jaksoin lähettää. Ei tässä paljoa enempää töitä olisikaan ja siksi motivaatiokin kadonnut täysin.

Minä luen kirjaa, sillä saa työpäivän mukavasti kulumaan. Kahvikuppi viereen, isosta kaulahuivista viltti jaloille ja jos jaksan menen ostamaan karkkipussin seuraksi.

Aloitin lounaan kun kirjoitin tämän viestin. Nyt palasin työpisteelle. Ei näytä että kukaan olisi kaivannut.

Miten apn päivä sujuu?

Vierailija
6/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Väsyttää ihan hitosti vaikka nukuin ihan hyvin. 

Vierailija
7/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotyössä on mahdollista saada leveä takapuoli. Siitä voi olla vapaa-ajalla iloa.

Vierailija
8/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitin lounaan kun kirjoitin tämän viestin. Nyt palasin työpisteelle. Ei näytä että kukaan olisi kaivannut.

Miten apn päivä sujuu?

Olen lähettänyt yhden sähköpostin ja nyt mietin, että niiden vastaus vituttaa. Yritän tsempata, että saisin jotain tehtyä, mutta en ole vielä onnistunut.

Ap

Vierailija
9/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. T. Gradu pitäisi saada purkkiin + 2 muuta isompaa kouluprojektia... Mukavampaa silti vain palstailla..

Vierailija
10/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo... järkätkää potkut itsellenne ja työttömiksi. aikanne oltua tööttöminä joudutte palkatta samoihin hommiin mutta ... todella piiskatusti ja kyylä niskaan huohottamassa. ???

😆

Vierailija
11/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten apn päivä sujuu?

Olen lähettänyt yhden sähköpostin ja nyt mietin, että niiden vastaus vituttaa. Yritän tsempata, että saisin jotain tehtyä, mutta en ole vielä onnistunut.

Ap

Seuraan sähköpostikeskustelua johon minut on liitetty. En nyt oikein jaksa kiinnostaa miksi olen siinä mukana edes. Voisin sen karkkipussin mennä ostamaan tai katsella joululahjoja netistä. Tämä on niin turhaa.

Vierailija
12/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Väsyttää ihan hitosti vaikka nukuin ihan hyvin. 

Tekemättömyys väsyttää.

Vierailija
13/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. T. Gradu pitäisi saada purkkiin + 2 muuta isompaa kouluprojektia... Mukavampaa silti vain palstailla..

Mä sain eilen mun gradun arvosanan ja se oli niin huono, ettei mikään innosta. Ei tää paska työ tavallisestikaan kiinnosta, mutta nyt vielä vähemmän, kun tuntuu, että on jumissa tässä. Olisin halunnut tutkijauralle, mutta toi gradun arvosana nyt sementoi sen faktan, ettei musta ole siihen. Tai ainakaan kukaan ei maksaisi mulle sen tekemisestä, ja tuskin saan sitä tehtyä täyspäiväisen työn ohella. Vituttaa elämä.

Ap

Vierailija
14/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onpas siinä sitten tarpeellinen työ jos ei ole edes väliä tekeekö vai eikö.

Vierailija
15/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mä oon laiskotellu jo koko viikon.

Vierailija
16/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä väliä työnantajalle, muttei minulle. Mä vähän veikkaan, että työnantaja haluaisi laskujen lähtevän firmasta.

Ap

Vierailija
17/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asikas maksaa että istun tässä. Tarkoitus on vain että työnantajani saa laskuttaa. Pitäisi kuulemma jaksaa esittää että tekemistä on.

T. Tuon kirjan lukija

Vierailija
18/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on tuhansia samanlaisia duunipaikkoja. Itsellänikin yksi niistä.

Työtehtävistäni ehkä muutama on sellainen jossa odotetaan jotain näkyvää tulosta muutaman kerran vuodessa, mutta loput on ihan diipadaapaa ajankulua.

Vierailija
19/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on tuhansia samanlaisia duunipaikkoja. Itsellänikin yksi niistä.

Työtehtävistäni ehkä muutama on sellainen jossa odotetaan jotain näkyvää tulosta muutaman kerran vuodessa, mutta loput on ihan diipadaapaa ajankulua.

These are called bullshit jobs.

Vierailija
20/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka mukavaa et jollain on oikein yöpäivä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan