Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menee hermo miehen sikailuun!!!

Vierailija
31.03.2014 |

Voi jumalauta mikä porsas siitä on kuoriutunu vuosien saatossa. Aikalailla viimenen pisara tais olla tossa hetki sitten kun oltiin suihkussa yhdessä ja se KUSI sinne!! Siis käytännössä mun jaloille. Luuli vissii etten huomaa ku siinä hiuksia pesin selkä siihen päin. Oikeesti onks miehet tälläsiä idiootti-sikoja kaikki pohjimmiltaan...huoh.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 15:42"]Hämäsikö miehesi sinua seurusteluaikana, eli oliko silloin piereskelemättä, pesi hampaansa, ajoi partansa, vaihtoi sukkansa ja kalsarinsa päivittäin? Veikkaanpa että huono hygieniataso oli nähtävissä jo ennen papin aamenta, joten turha nyt itkeä. Ja minäkin pissaan suihkuun, koska oloen kuullut sen säästävän vettä. Tosin vain itsekseni.

[/quote]

Todellakin hämäsi, monta vuotta niinkuin kerroin aiemmin. Nyt vasta nämä sika-piirteet alkanut paistaa läpi. -ap

Vierailija
42/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on paljon hygieenisempi kuin minä. Pyykkikori on aina täynnä miehen vaatteita ja tyyliin kolmet hänen kalsarit ja yhdet minun. Minä pissaan suihkuun, mies ei. Minä hieron räkäpallurat sohvan alle, mies ei todellakaan. Mies ei voi pitää paitaa, jossa on millin kastikeroiske. Minä pidän monta päivää mekkoa, jossa on kunnon roiskeet vauvan sosetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa joku poninhäntäinen hintti Ruotsista! Saatte sitten yhdessä hieroa spermaa naamoihinne. Täällä sellaset sidotaan letistä auton perään ja vedetään pisin toreja perkele!!

Siis oikeestiko jollain on miehenä joku neiti, joka viilailee kynsiään? Ottakoo se kaulahuivin pois snägärillä kun pitäs alkaa vääntää?

Just joo, kyllä akoilla menee tollasiin hermot viikossa. Sori ei mee läpi. 

Vierailija
44/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 15:26"]

Jumalauta, ei meillä Suomessa tarvitse säästä vettä ja sen vuoksi kuseskella suihkussa. Mun asunnossani jos jää kiinni suhkussa kuseskelusta, niin loppuu suihkuttelut ja kuseskelut, eli lähtö koittaa, eikä se ole edes neuvottelukysymys.

Meillä on ihan sitä varten WC, siellä kaikki tarvittava rekvisiitta, jos ei osaa/halua kusta siellä niin menköön muualle kuseskeleen. Mä en halua kusista kylpyhuonetta, vaikka miten lotraisi vedellä, niin kyllä se kusi ennemmin tai myöhemmin alkaa haisemaan, mun kylppäri ei haise eikä sen vuoksi myöskään koskaan ala haisemaan, että joku kuseskelit suihkussa ollessaan.

[/quote]

Näin siis teillä. Meillä säännöt ovat toiset, mutta emme tietenkään tule sinun suihkuusi pissimään.

Toivottavasti teit seurustelukumppanillesi etukäteen selväksi ne asiat, jotka sinun mielestäsi ovat ehdottomasti kiellettyjä. Ällötykset ja inhotukset ovat henkilöistä riippuvia varsinkin tälläisissä asioissa, jotka eivät aiheuta terveydellistä haittaa. Olisi varmaan ikävä tulla potkaistuksi ulos yhteisestä kodista sellaisen ällötyksen vuoksi, jota toinen ei ole etukäteen kertonut ja jota itse ei osaa pitää merkityksellisenä asiana.

[/quote]

Niin kuin sanoin, meillä on WC sitä varten, että siellä käydään paskalla ja kusella, suihkutilat ovat peseytymistä varten.

En todellakaan pidä tärkeänä mennä sanomaan kenellekään, jos luonani käy suihkussa, että sinne ei sitten kuseskella, sen asian pitää olla itsestään selvä jokaiselle.

Kaikenlaisia sikailijoita on joita ei poikkeavuudet haittaa, itse olen normaali ja haluan myös pitää paikkani siisteinä, en todellakaan halua kusista kylppäriä enkä sellaista ihmistä lähelleni jolle ei kylpy- ja WC-tilojen käyttötarkoitus ole selvillä.

[/quote]

No ei tuommonen nipottaminen kovin normaalilta kuulosta. Jos minä alkaisin perheessäni puuttumaan jokaiseen pikkuasiaan niin kohta olisi mieheni ja lasten silmissä jankuttava akka ja joutuisin luopumaan aitan avaimista arvovaltani myötä. 

Vierailija
45/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:12"]

Meillä on muuten aivan sama juttu ton pikkuhousu-kalsari jutun kanssa. Myös sukissa pätee sama sääntö. Itse vaihdan joka päivä pikkarit ja sukat, pesen pyykkiä noin kerran viikossa, eli sielä on keskimäärin seitsemät mun pikkuhousut ja sukat, mieheltä ehkä hyvällä säkällä kahet sukat ja yhet kalsarit. WTF!? Myös hampaidenpesu tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikea toimenpide.

[/quote]

Mä kieltäydyin yhteiselon alkuaikoina pesemästä muuta kuin max päivän käytettyjä sukkia ja kalsareita. Mies ei haistanut miten sukat haisee, mä haistoin ja totesin vain, että jos tahdot mun pesevän, niin haju ei saa olla tainnuttava. Eli vaihdettava päivittäin, silloin pystyn ne myös pesemään ja viitsin sen tehdä. Ukaasi on toiminut, pyykkääminen ei ole ällöttävää, eikä mieskään haise kun sukat ja kalsarit vaihtuu päivittäin. Epäilen kyllä, että jos olen joskus muutaman päivän poissa kotoa, jää kalsarit vaihtamatta, mutta nautiskelkoot ne hetket luolamiesoloistaan... :D 

Vierailija
46/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 10:45"]

Voi jumalauta mikä porsas siitä on kuoriutunu vuosien saatossa. Aikalailla viimenen pisara tais olla tossa hetki sitten kun oltiin suihkussa yhdessä ja se KUSI sinne!! Siis käytännössä mun jaloille. Luuli vissii etten huomaa ku siinä hiuksia pesin selkä siihen päin. Oikeesti onks miehet tälläsiä idiootti-sikoja kaikki pohjimmiltaan...huoh.

[/quote]

Ei ne varmaan kaikki ole,luulen että ne idioottisiat vaan löytää meidät idioottinaiset,jotka kestämme niiden sikailua :D Omani ei osaa edes viedä kalsareitaan pyykkikoriin,kuvittelee kai että myttynä lattialle jätetyt likaiset vaatteet ilmestyvät taianomaisesti puhtaana kaappiin.

Vierailija
47/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 16:02"]

Hakekaa joku poninhäntäinen hintti Ruotsista! Saatte sitten yhdessä hieroa spermaa naamoihinne. Täällä sellaset sidotaan letistä auton perään ja vedetään pisin toreja perkele!!

Siis oikeestiko jollain on miehenä joku neiti, joka viilailee kynsiään? Ottakoo se kaulahuivin pois snägärillä kun pitäs alkaa vääntää?

Just joo, kyllä akoilla menee tollasiin hermot viikossa. Sori ei mee läpi. 

[/quote]

Jep,nehän ne vaihtoehdot on.Luolamies tai hinttineiti.Aika varmasti on kultainen keskitiekin,NORMAALI mies. Oletko itse sikamies joka oikeuttaa sikailunsa sillä että se on "miehekästä"? :D

Vierailija
48/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:32"]

Mieluummin tosimies kuin joku meikkipelle! Kyllä se vaan näin on. 

[/quote]

Hieno kärjistys! Se kalsareitten vaihtamattomuus ja muu henkilökohtaisen hygienian laiminlyönti kyllä tekee miehestä tosimiehen,yhteissuihkussa kuseskelu varsinaisen alfauroksen!

Tämä saattaa tulla sulle järkytyksenä,mutta on myös sellaisia miehiä jotka ei sikaile eikä meikkaa!Eikö olekin uskomatonta? :O

Vierailija
49/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsareiden vaihto 1-3krt päivässä. En pasko housuun, mutta urheilen päivittäin

Mies

Vierailija
50/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 16:47"]

Kalsareiden vaihto 1-3krt päivässä. En pasko housuun, mutta urheilen päivittäin

Mies

[/quote]

Meilläkin mies käy suihkussa ja vaihtaa vaatteita monta kertaa päivässä,mikä on hyvä.Vielä kun oppisi laittamaan pyyhkeen kuivumaan  ja viemään likaiset vaatteet pyykkiin.Siivous on muutenkin täysin vieras käsite.Kuullun ymmärtäminen on sen verran heikkoa ettei puhe auta,pitäisiköhän piirtää vaikka sarjakuvia kotitöistä?

Niille jotka ihmettelivät miksi sietää sikamiestä:jos sitä sikaa vaikka rakastaa?Silloin haluaa elää sen kanssa,saa silti välillä mennä hermot varsinkin jos tulee ylilyöntejä(kuseminen yhteissuihkussa,vieläpä "salaa").

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi