Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menee hermo miehen sikailuun!!!

Vierailija
31.03.2014 |

Voi jumalauta mikä porsas siitä on kuoriutunu vuosien saatossa. Aikalailla viimenen pisara tais olla tossa hetki sitten kun oltiin suihkussa yhdessä ja se KUSI sinne!! Siis käytännössä mun jaloille. Luuli vissii etten huomaa ku siinä hiuksia pesin selkä siihen päin. Oikeesti onks miehet tälläsiä idiootti-sikoja kaikki pohjimmiltaan...huoh.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:12"]

Meillä on muuten aivan sama juttu ton pikkuhousu-kalsari jutun kanssa. Myös sukissa pätee sama sääntö. Itse vaihdan joka päivä pikkarit ja sukat, pesen pyykkiä noin kerran viikossa, eli sielä on keskimäärin seitsemät mun pikkuhousut ja sukat, mieheltä ehkä hyvällä säkällä kahet sukat ja yhet kalsarit. WTF!? Myös hampaidenpesu tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikea toimenpide.

[/quote]

Tämä kalsarihomma meni ens alkuun meillä just noin, että hädin tuskin yhdet kalsongit tuli pyykkikorista vastaan kk:n aikana, ennen kuin alkoivat "hävitä". Kun asiaa ihmettelin, löytyy sieltä nyt kerran viikossa ne yhdet, jotka taitaa heittää puhtaana kaapista mun älyttämiseksi. Työntää ne hämätäkseen yleensä vielä suoraan rumpuun muiden pyykien kans.

Vierailija
22/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:20"]

Muistakaa, kritisoijat, että nämä miehistään valittajat ovat yhdessä sikojensa kanssa, koska he eivät saa parempaa. Vakka kantensa valitsee.

[/quote]

Paksulla lompakolla varustettu saa kyllä hieman sikaillakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:13"]

Millaisten epähygieenisten ällötysten kanssa te elätte ja lisäännytte

[/quote]

No just tollasten, minkä kuvailin tohon. Muuta kysyttävää? Terv. pikkarinvaihtaja.

[/quote]

Miten pystyt panemaan tollasta epähygieenistä sikaa

[/quote]

Se on se iso saparo, you know..... 

Vierailija
24/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin tosimies kuin joku meikkipelle! Kyllä se vaan näin on. 

Vierailija
25/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin et mun mies on tyylin ainoa joka ei vaihda sukkia ja kalsareita joka päivä :). Pesulla kuitenkin käy niin mua ainakin ällöttäis laittaa ne likaiset takaisin jalkaan.

Mutta AP kai sanoit sille miehelle et mitä v***ua puuhaat etkä vai aloittanut sitä hiljaisuutta?!

Vierailija
26/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

What the hell... Millaisia nilkoille kusijoita ja epäsiistejä yksilöitä te oikein kattelette? Kehitystä käytökseen tai ukko vaihtoon.

Vierailija
27/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:34"]Mä luulin et mun mies on tyylin ainoa joka ei vaihda sukkia ja kalsareita joka päivä :). Pesulla kuitenkin käy niin mua ainakin ällöttäis laittaa ne likaiset takaisin jalkaan.

Mutta AP kai sanoit sille miehelle et mitä v***ua puuhaat etkä vai aloittanut sitä hiljaisuutta?!

[/quote]

Siis en saanu siltä järkytykseltä sanottua mitään!! Jäädyin vaa ihan totaalisesti et mitä vityua tääl tapahtuu.. ap

Vierailija
28/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä, mua vaan naurattaa nämä miesten toilailut :D 

Vierailija
29/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua mitä miehiä.Meillä mies käy joka aamu suihkussa ja pukee puhtaat vaatteet ylleen.Joskus saattaa laittaa edellisenä päivänä muutaman tunnin pitämänsä paidan päälleen (esim urheiluharrastuksen jälkeen käynyt uudestaan suihkussa) ja mä mäkätän siitä...kun musta AINA pitää olla puhdas vaate ihoa vasten pesun jälkeen.Hampaat pesee aamuin illoin ja dödöä käyttää.Nostasin kyllä niin ison haloon hygienian laiminlyönnistä että ei olis kyl asiaa samaan sänkyyn kömpiä.Nyt tytöt oikeesti miehet kuriin!

Vierailija
30/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:34"]Mä luulin et mun mies on tyylin ainoa joka ei vaihda sukkia ja kalsareita joka päivä :). Pesulla kuitenkin käy niin mua ainakin ällöttäis laittaa ne likaiset takaisin jalkaan.

[/quote]

Siis en saanu siltä järkytykseltä sanottua mitään!! Jäädyin vaa ihan totaalisesti et mitä vityua tääl tapahtuu.. ap

[/quote]

Ymmärrän hyvin tuon ettei tilanteessa vaan osaa sanoa mitään, kun tilanne on niin absurdi, vaikka muutoin tulisikin sata kommenttia päähän. Exäni olisi hyvin voinut tehdä saman nilkoille kusemisen, ei tehnyt, mutta tykkäsi juuri jostain vähän "omituisista" jutuista, missä mennään käytösrajoista vähän yli. No hän on erittäin ex, koska itse en ala tarkistelemaan parisuhteessa selustaani, pitää pystyä luottamaan ettei mitään älyttömyyksiä tule nilkoille tai muuallekaan.

Vierailija
31/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:13"]

Millaisten epähygieenisten ällötysten kanssa te elätte ja lisäännytte

[/quote]

No just tollasten, minkä kuvailin tohon. Muuta kysyttävää? Terv. pikkarinvaihtaja.

[/quote]

Miten pystyt panemaan tollasta epähygieenistä sikaa

Eihän tuo panekaan minua nykyisin.

Vierailija
32/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsassa ei pitäisi olla mitään epähygienistä, siis pöpöjä, ja jos tuntuu että on niin sitten lääkäriin. Suihkussa pissaaminen on ekologista ja suositeltavaa, mutta olisi tietysti voinut varoittaa sinua. Muihin sikailuihin en ota kantaa, mutta sen sanon että itse en ole mieheni äidiksi alkanut ja peiton alla on säpinää vain jos on kunnolla peseydytty. Nalkuttaminen vain on niin inhottavaa.

Vierailija
33/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti ette ole kuulleet suosituksista, joiden mukaan suihkussa kannattaa kusta?

http://yle.fi/uutiset/pissaa_suihkussa_-_pelasta_maailma/5867490

Tälläkin palstalla tämä sama on käsitelty moneen kertaan. Viimeksi varmaan joulun maissa 2013

http://www.vauva.fi/keskustelu/3902487/ketju/etteks_muka_pissaa_suihkussa

Tässä 120 viestin voimalla vuonna 2009

http://www.vauva.fi/keskustelu/1062966/ketju/miksi_teita_inhottaa_suihkussa_pissaaminen

Meillä pissataan suikussa aika usein. Kun sen tekee suihkussa käynnin alkuvaiheessa niin suihkuvedet huuhtelevat kaiken virtsan pois eikä kylpyhuone jää haisemaan.

Vierailija
34/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa pissaaminen ei minua ällötä. Pöntön istuimen pintaan yöllä kuivunut kahden kämmenen kokoinen kuukautisveritahra sen sijaan on vähän ällö.

Vierailija
35/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta, ei meillä Suomessa tarvitse säästä vettä ja sen vuoksi kuseskella suihkussa. Mun asunnossani jos jää kiinni suhkussa kuseskelusta, niin loppuu suihkuttelut ja kuseskelut, eli lähtö koittaa, eikä se ole edes neuvottelukysymys.

Meillä on ihan sitä varten WC, siellä kaikki tarvittava rekvisiitta, jos ei osaa/halua kusta siellä niin menköön muualle kuseskeleen. Mä en halua kusista kylpyhuonetta, vaikka miten lotraisi vedellä, niin kyllä se kusi ennemmin tai myöhemmin alkaa haisemaan, mun kylppäri ei haise eikä sen vuoksi myöskään koskaan ala haisemaan, että joku kuseskelit suihkussa ollessaan.

Vierailija
36/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 15:26"]

Jumalauta, ei meillä Suomessa tarvitse säästä vettä ja sen vuoksi kuseskella suihkussa. Mun asunnossani jos jää kiinni suhkussa kuseskelusta, niin loppuu suihkuttelut ja kuseskelut, eli lähtö koittaa, eikä se ole edes neuvottelukysymys.

Meillä on ihan sitä varten WC, siellä kaikki tarvittava rekvisiitta, jos ei osaa/halua kusta siellä niin menköön muualle kuseskeleen. Mä en halua kusista kylpyhuonetta, vaikka miten lotraisi vedellä, niin kyllä se kusi ennemmin tai myöhemmin alkaa haisemaan, mun kylppäri ei haise eikä sen vuoksi myöskään koskaan ala haisemaan, että joku kuseskelit suihkussa ollessaan.

[/quote]

Näin siis teillä. Meillä säännöt ovat toiset, mutta emme tietenkään tule sinun suihkuusi pissimään.

Toivottavasti teit seurustelukumppanillesi etukäteen selväksi ne asiat, jotka sinun mielestäsi ovat ehdottomasti kiellettyjä. Ällötykset ja inhotukset ovat henkilöistä riippuvia varsinkin tälläisissä asioissa, jotka eivät aiheuta terveydellistä haittaa. Olisi varmaan ikävä tulla potkaistuksi ulos yhteisestä kodista sellaisen ällötyksen vuoksi, jota toinen ei ole etukäteen kertonut ja jota itse ei osaa pitää merkityksellisenä asiana.

Vierailija
37/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Näin siis teillä. Meillä säännöt ovat toiset, mutta emme tietenkään tule sinun suihkuusi pissimään.

Toivottavasti teit seurustelukumppanillesi etukäteen selväksi ne asiat, jotka sinun mielestäsi ovat ehdottomasti kiellettyjä. Ällötykset ja inhotukset ovat henkilöistä riippuvia varsinkin tälläisissä asioissa, jotka eivät aiheuta terveydellistä haittaa. Olisi varmaan ikävä tulla potkaistuksi ulos yhteisestä kodista sellaisen ällötyksen vuoksi, jota toinen ei ole etukäteen kertonut ja jota itse ei osaa pitää merkityksellisenä asiana.

Vierailija
38/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä kaikuu? Painan tasan kerran VASTAA nappulaa ja silti tämä lähtee kahtena kappaleena. Tätä tuntuu tapahtuvan muillekin.

Vierailija
39/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 15:34"]

[/quote]

[/quote]

Niin kuin sanoin, meillä on WC sitä varten, että siellä käydään paskalla ja kusella, suihkutilat ovat peseytymistä varten.

En todellakaan pidä tärkeänä mennä sanomaan kenellekään, jos luonani käy suihkussa, että sinne ei sitten kuseskella, sen asian pitää olla itsestään selvä jokaiselle.

Kaikenlaisia sikailijoita on joita ei poikkeavuudet haittaa, itse olen normaali ja haluan myös pitää paikkani siisteinä, en todellakaan halua kusista kylppäriä enkä sellaista ihmistä lähelleni jolle ei kylpy- ja WC-tilojen käyttötarkoitus ole selvillä.

Vierailija
40/50 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämäsikö miehesi sinua seurusteluaikana, eli oliko silloin piereskelemättä, pesi hampaansa, ajoi partansa, vaihtoi sukkansa ja kalsarinsa päivittäin? Veikkaanpa että huono hygieniataso oli nähtävissä jo ennen papin aamenta, joten turha nyt itkeä. Ja minäkin pissaan suihkuun, koska oloen kuullut sen säästävän vettä. Tosin vain itsekseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi