LÄSKIMOOSEKSET, eli Suomen suurin pudottaja
keskustelu tänne.
Kommentit (464)
Miksi Petri sanoi siinä ennen äänestystä haastattelupätkässä, että " kun on 2 paria ja minä..."
Oiskohan Emmillä ja Jullilla lempi leimahtanut leirillä... Julli erosi fbn mukaan tyttöystävästään heti sen jälkeen kun palasi leiriltä.
Hanna on ihan kamala, itsekeskeinen marisija. Aina kaikki muut on negatiivisia, mites Hanna itse, en oo nähnyt siltä yhtäkään posittivista kommenttia koko ohjelman aikana. Sama veljensä, kunnon idioottikaksikko! Harvoin näkee noin tylsiä ja negatiivisia hahmoja. Sama toi Emmin, joka on viikko viikolta pudottanut huonosti, mutta silti menee säälillä jatkoon. Syöpä on hirvittävä asia ja Emmin kohtalo surullinen, mutta oikeesti, miksi sitä ei tuoltao le potkittu ulos jo monta viikoa sitten? Ärsyttäviä hahmoja!!!
Aatu kun tuosta laihtuu, niin on kyllä komia poika. Muutenkin niin symppis, että saakohan olla rauhassa ihalijoilta? Luulen, että ei.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 20:54"]
Hanna on ihan kamala, itsekeskeinen marisija. Aina kaikki muut on negatiivisia, mites Hanna itse, en oo nähnyt siltä yhtäkään posittivista kommenttia koko ohjelman aikana. [/quote]
Pidin Hannaa ensin nättinä, kunnes hänen ruma persoonansa paljastui. Hän on myös puheissaan "läskirasisti", vaikka on itsekin lihava. Valivali.
Voiko olla mahdollista, että Petri on Joensuussa töissä silmäsairaalassa? Kävin sielä tänään ja voisin lyödä vetoo, että Petri teki mulle tarkastuksen.... Mmmm.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2014 klo 13:13"]
mistä te näitä kisaajien fb-profiileja löydätte? Eihän tuolla tule sukunimet julki....
[/quote]
Suurin Pudottaja fb-sivulta löytyy ;)
Mun lemppari oli ja on edelleen Petri. Tämä ei kuitenkaan tarkoita etten tykkäisi kaikista muistakin kilpailijoista. Ihailen heitä suuresti. Suurin Pudottaja kilpailuun osallistujat ovat ainoita tosiTV ihmisiä jotka ovat kameroiden edessä kaikkein aidoimmin "alasti". Ei onnistuisi moneltakaan. Jenni sanoi, maratonin jälkeen, että jokainen heistä on oman elämänsä sankari. Mielestäni myös meidän katsojien. Kuka tahansa voittaa pääpalkinnon on sen todella ansainnut. Tosin niitä potteja saisi olla esim. porrastettuna kolmelle parhaalle.
"Eikä, taasko meille neljälle tulee surkeet ja nää vihreet vetää täällä"
Huooh
Merjahan alkaa näyttää jo normaalipainoiselta, ainakin kun nuo muut ovat rinnalla. Vatsan seudusta näkee, että treenattu on.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 21:47"]
Merjahan alkaa näyttää jo normaalipainoiselta, ainakin kun nuo muut ovat rinnalla. Vatsan seudusta näkee, että treenattu on.
[/quote]
Niin ja nyt kun lähtö tuli, on kiva että se tapahtui "tyylikkäästi" punaisen viivan alta ilman äänestysrumbaa :)
Pelästyin valtavasti, kun Emmi rupesi voihkimaan kivuista ja turvotuksista kesken juoksun. Surullista ettei valmentajat saa väkeään uskomaan sanomaansa. Onneksi Emmi selvisi puolimaratonista ilman sairaalareissua. Pitikö tuo nesteytyksen tärkeys oppia kantapään kautta. Ruuanlaiton lomassa Emmi sanoi, ettei Aatu syö mitään. Uskomatonta, yrittääkö Aatu lähes paastoamalla onnistua. Syö hyvä mies, tarvitset lisää voimaa, lihaksia ja siten kuntokin parenee ja kilot karisee. Nyt on vielä vähän juoksukin velton näköistä jos vertaa muihin isokokoisiin kilpailijoihin. Syömättöttömyys ei johda pitkälle, paitsi ehkä jojoiluun ja syömishäiriöihin. Mutta, Merja on pudottanut ylimääräiset kilonsa ja kohottanut kuntoaan. Mahtava suoritus, noin lyhyessä ajassa.
Voi toi Aatu on niin suloinen ja sympaattinen, toivon todella että hän voittaisi (loput vinkujat voisivat samalla tukehtua katkeruuteensa).
Hassua että miten muut kilpailijat kehuu joka välissä Hannan positiivisuutta ja mulle on tullut ihan eri vaikutelma - jatkuvaa nillittämistä, niin kuin moni muukin on näköjään tällä palstalla huomannut... Olipas kiva että kerrankin siniset voittivat! Mä kyllä kannustan tota Aatua. naisista mun suosikki on Emmi. Petri oli jotenkin symppis, harmi että joutui lähtemään. :/