LÄSKIMOOSEKSET, eli Suomen suurin pudottaja
Kommentit (464)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 08:10"]Se mikä mua vituttaa näissä sarjoissa on ne lavastetut klipit jossa kilpailijat vetää kaksinkäsin pizzaa, hampparia, karkkia.. muka kotioloissa.
Mihin niitä minuutin pätkiä on tarvittu ja miksi??
[/quote] Mua vituttaa sama stereotypia, varsinkin kun oma paino on kertynyt pikkuhiljaa vuosien saatossa syömällä liikaa ihan tavallista kotiruokaa. Eivät kaikki lihavat vedä koko ajan kaksin käsin herkkuja naamaansa....
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 08:10"]Se mikä mua vituttaa näissä sarjoissa on ne lavastetut klipit jossa kilpailijat vetää kaksinkäsin pizzaa, hampparia, karkkia.. muka kotioloissa.
[/quote] Mua vituttaa sama stereotypia, varsinkin kun oma paino on kertynyt pikkuhiljaa vuosien saatossa syömällä liikaa ihan tavallista kotiruokaa. Eivät kaikki lihavat vedä koko ajan kaksin käsin herkkuja naamaansa....
[/quote] Miksi tätä piti alapeukuttaa? Yhdessä juustovoileivässä on n. 200 kcal, joten ei tarvita kuin yksi ylimääräinen voileipä päivässä siihen, että lihoo vuodessa 10 kiloa. Paino voi kertyä pikku hiljaa ihan pienillä väärillä valinnoilla tai jopa sillä ettei osaa arvioida kalorimääriä oikein. Ei siihen mitään pizzoja vaadita.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 08:10"]Se mikä mua vituttaa näissä sarjoissa on ne lavastetut klipit jossa kilpailijat vetää kaksinkäsin pizzaa, hampparia, karkkia.. muka kotioloissa.
[/quote]
Musta niitten selkeä tarkoitus on luoda pikkuisen plösölle katsojalle turvallisuuden tunnetta. "Tuo onnettomuus ei voi tapahtua mulle, koska mä en syö noin - kaikkihan tietää että tuollaisella mässäilyllä lihoo - nuo ansaitsevat tuon kohtalonsa koska syövät näin."
Minä katselen pudottajia oman ammattikoulutuksen lasieni läpi. Jokaisesta saisi säväyttävän naaraan taikka uroksen kun päästettäisiin tiimi stailaamaan. Monicalla ja hänen parillaan aivan älyttömän vahvan näköiset hiukset molemmilla. Täyttä puppua sellainen puhe että nelikymppisenä pitäisi vetää tukka lyhyeksi.
Syöpään sairastunut punapäinen nuori tyttö on jo tässä vaiheessa ohjelman sankari vaikkei tippuisi grammaakaan. Hänet pitäisi lähettää terveyslähettilääksi Suomen kouluihin puhumaan nuorille tytöille ylipainosta ja syövästä. Erittäin koskettava tarina.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 00:31"]Syöpään sairastunut punapäinen nuori tyttö on jo tässä vaiheessa ohjelman sankari vaikkei tippuisi grammaakaan. Hänet pitäisi lähettää terveyslähettilääksi Suomen kouluihin puhumaan nuorille tytöille ylipainosta ja syövästä. Erittäin koskettava tarina.
[/quote]
Mutta kuinka ärsyttävää miten ohjelma ratsastaa sillä..sillä on herkuteltu nyt vissiin joka jaksossa..
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 09:49"]
Mun mielestä jenkkiversiossa ei ole ehkä ihan ekoja ohjelmia lukuunottamatta ollut nöyryyttämistä. Ainakaan niin että seisotaan vieressä huutamassa että no niin ajattele nyt kaikkia niitä pizzoja mitä olet syönyt, no niin, siitäs sait, kannattiko. Mun mielestä tää asenne on tullut suomalaisiin ohjelmiin Jutan superdiettien kautta. Mä yleensä katson noita jenkkiohjelmia ja samalla treenaan itse, ne on ihania kun niissä just jotenkin aidosti lähdetään parantamaan sen ihmisen elämää ja loppu on onnellinen, onnelliset loput on nykyään jotenkin vähissä televisiossa. Mutta tuota en vaan kerta kaikkiaan pystynyt katsomaan kun pääosassa ei ole ihmiset vaan nöyryyttääminen.
[/quote]
No joku rotihan noille ihmisille on saatava. Lihavien kanssa hyssyttely ei auta. Usein häpeä on ainoa tunne, joka saa heidät laihtumaan. Niin ikävää ja loukkaavaa kuin se onkin.
En tiedä löytyykö 200 kiloisia mutta löytyy kyllä pilvin pimein liikaa läskejä omaavia. En ikinä ole ymmärtänyt sitä että terve läski ei voi laihtua kun muuttaa ruokavalion ja liikkuu.
Mä seuraan innolla. Oon ollut itse 5 viikkoa laihiksella ja saan nyt lisää tsemppiä tästä sarjasta. Mua ei ärsytä Lola eikä noi valmentajatkaan. Mikäköhän mua vauvaa, kun ei ärsytä ;-) Mun mielestä se äiti-poika-pari on jotenkin ihana, niille soisin voiton. Kamalan sympaattisia. Ihana kun äiti poiansa kanssa lähti mukaan.
Mun mielestä kaksi putoajaa on kerralla liikaa. Jospa pian alkaisi putoamaan vain yksi henkilö..
Kyllähän tuolla pitäisi oppia pareina tukemaan ja työskentelemään. Pareittain sinne on menty ja pareittain sieltä lähdetään myös ulos.
Itse olen keski-ikäinen kurppa ja minulla tirahti oikein liikutuksen kyynel nuorten pudottajien puolesta. Kaikilla ovat hyvät hiukset ja kasvonpiirteet sekä iho kunnossa, älkää jääkö painonne vangiksi!
Itse elin nuoruuteni häpeillen huonoa ihoani mutta elin kuitenkin jonkinlaista elämää. Vasta nyt olisi mahdollisuus laseroida jos olisi rahaa ja viitseliäisyyttä. Olin siis itsekin omalla tavallani vanki. Pystyin tosin peittämään ihoni meikkikerroksella.
Teillä nuorilla on pitkä elämä edessä ja terveellisillä elämäntavoilla saatte siitä irti kaiken. Kauneuden tai komeuden puutteeseen ei elämänne tyssää kunhan paino saadaan kuriin. Muistakaa, että olette monien ylipainoisten nuorten esikuvia!
Ei tuonne pääse ihmiset jotka eivät ole sinut painonsa kanssa. porukka puhuu avoimesti ylipainostaan ja haluaa kunnon rääkkiä! toki mukana on lavastettujakin kohtauksia varmasti, mutta kukaan ei varmasti halua pois tuolta, kaikki tekevät kaikkensa että saavat olla ammattilaisten ruoskittavana!
Mun suosikkeja on ehdottomasti vihreät. Aatu on ihana!
Myös keltaiset ja pinkit vaikuttavat tosi symppiksiltä. Punaisten Matilda on juu kans ihan hellyyttävä mutta ärsyttää välillä sen nurina ja huomionhakuisuus valmentajalta.
Oranssit alkavat varmaan juonimaan, ainakin heistä saa hyvin laskelmoivan vaikutelman.
Kaikenkaikkiaan tykkään seurata ja etenkin nähdä sitä kilpailijoiden henkistä muutosta. Ainakin jenkkiversioiden viimeisiä jaksoja katsoessa itsekin tihrustelin itkua silkasta liikutuksesta kun näki miten onnellisia kilpailijat olivat uusissa vartaloissaan. Tsemppiä kaikille painonpudottajille ja liikkumisen iloa!
Siellä alkaa treenaaminen näemmä ottamaan koville kun jo kaks kilpailijaa sairastunut..
Toivottavasti siniset (tai punaisetkaan) ei joudu tuon takia kotiin..
Matilda ja juho kyllä näyttää tekevän selvästi kovemmin töitä..
Missä on näkynyt uudistunut Monika?
Joo vähän rupesi ärsyttämään se matildan huomionhaku.. Oiskohan vähän ihastunut valmentajaansa?
Oranssit saisi pudota tänään. Aika kaamee se nainen.
Aatu ja sen äiti on niin ihania ja symppiksiä. Toivottavasti voittavat. Oranssien mies vaikuttaa jotenkin kierolta.
Joo, mulla on heikot polvet ja vaikka on normaali paino ja hyvä lihaskunto, kyykyt on siinä ja siinä viitsiikö tehdä.