Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LÄSKIMOOSEKSET, eli Suomen suurin pudottaja

Vierailija
30.03.2014 |

keskustelu tänne.

Kommentit (464)

Vierailija
41/464 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut katsoa kun se vedettiin niin niin överiksi, suorastaan parodian tasolle. Lihavia ihmisiä huutamassa ja karjumassa naamat punaisena ja valmentaja selittämässä jotain pizzan tilaamisesta. Eihän kukaan uskalla tuollaisen jälkeen edes mennä salille jos ihmiset rupeaa kuvittelemaan että sen pitää olla tollasta.

Vierailija
42/464 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, luulin että tää tulee vaan sunnuntaina. Nyt jäi jo kaksi jaksoa väliin..

Mutta huomenna sitten..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/464 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:02"]

En jaksanut katsoa kun se vedettiin niin niin överiksi, suorastaan parodian tasolle. Lihavia ihmisiä huutamassa ja karjumassa naamat punaisena ja valmentaja selittämässä jotain pizzan tilaamisesta. Eihän kukaan uskalla tuollaisen jälkeen edes mennä salille jos ihmiset rupeaa kuvittelemaan että sen pitää olla tollasta.

[/quote]

Vierailija
44/464 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä mua vituttaa näissä sarjoissa on ne lavastetut klipit jossa kilpailijat vetää kaksinkäsin pizzaa, hampparia, karkkia.. muka kotioloissa. 

Mihin niitä minuutin pätkiä on tarvittu ja miksi??

Vierailija
45/464 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää koko sarja on läpikotaisin sairas. Jenkeissä entiset kilpailijat on kertoneet, miten porukka oksentaa ruokansa ja syö vain 200 kcal kaloria päivässä voittaakseen viikkopunnituksen. Jotkut lääkärit ovatkin todenneet, että on suoranainen ihme ettei kukaan ole vielä kuollut. Siinä touhussa ei ole mitään yhteyttä terveyden parantamiseen, vaan kyse on isoista rahoista (palkinto, julkisuus, mainosrahat) käytävästä kilpailusta.

Vierailija
46/464 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompa taas negatiivinen ketju. Mun milestä aloitus oli ihan hyvä. Ihan milelenkiintoisia tyyppejä , monta niin nuorta että todella toivon että saavat laihdutettua. Eikä tuo aloitus tuolla kuntosalilla ollut kova, ihmiset vaan ovat niin rapakuntoisia. Tunnin treeneistähän ne siinä puhuivat , mutta jos on painoa 130 kiloa ja onneton lihaskunto, jo 10 min treeni nostaa hien pintaan. Ei siitä siellä mitään rääkätä tai nöyryytetä , kannustetaan ja kuunnellaan paremminkin. Ja ohjataan kunnon ruokatavoille. Olihan se jotenkin liikuttavaa kun siinä ruokapöydässä suurin osa kertoi, ettei koskaan syönyt mitään salaatteja. Ja sitten ihmettelivät, että tämähän on ihan hyvää. Itse kun ei voisi olla ilman niitä salaatteja.

Mun suosikki on se äiti-poika pari. Mua koululaisten äitinä suuresti liikuttaa se, että tuo äiti on lähtenyt tuollaiseen ohjelmaan , koska ymmärtää , että poika on nyt sairaalloisen lihava ja kotona ei löydy konsteja muuttaa tapaoja. Tuo äitihän ei ole mikään ihan mahdottoman lihava itse . Todella toivon , että nuori mies laihtuu kunnolla ja saa energiatasonsa kuntoon.

Vierailija
47/464 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 11:27"]

[/quote]

Voitteko paljastaa sen päivän ruokailujen rungon?

[/quote]

Ei kuulemma saa paljastaa tarkkaa ruokavalioo... mut mein päivärytmi oli aikalailla tämä aamu kuuelta herätys 1h aerobinen sitten oli aamupala, sitten alko kuvaukset jos oli treenit niin treenit kesti sen puoltoistatuntia, sitten oli haastatteluja ja lounas, sen jälkeen oli muuta ohjelmaa, kuten isoja haasteita pieniä haasteita punnitusta jne. Välipala about kahen aikaan sitten lounas taas viieltä. Sen jälkee yleensä olikin vapaa-aikaa ja illalla vielä tunnin verran omatoimista aerobista. Ilta-pala siinä ilta treenin jälkeen... nukkumaan kymmenen maissa. Jossain välissä tais olla viel yks välipala.

Ja sitä tarkkaa ruokavalioo ei saa paljastaa sentakia kun kanava mahollisesti haluaa sen ite julkaista.

T.Julli - sininen joukkue

Vierailija
48/464 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 08:10"]Se mikä mua vituttaa näissä sarjoissa on ne lavastetut klipit jossa kilpailijat vetää kaksinkäsin pizzaa, hampparia, karkkia.. muka kotioloissa. 

Mihin niitä minuutin pätkiä on tarvittu ja miksi??

[/quote]

Joo, tää oli just sitä parodiaosuutta kanssa.

Vierailija
49/464 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noista ihmisistä näkee, että pizzaa on syöty. Tai eines-lasagnea niinkuin se yksi perhe siitä , ei salaattia eikä mitään väriä pöydässä. Onhan se aika asiaanliittyviä nuo klipit menneisyyteen , vaikkkakin nyt lavastettuina. Ruoka muuttuu nyt noilla ihmisillä ihan toiseksi.

Vierailija
50/464 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt ikinä salilla mutta tuotako se on että siellä vedetään karjuen ja huutaen? Tuleeko sillä lailla paras tulos?

Vierailija
51/464 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin pudottaja alkaa, syödään suklaataa ja katsotaan kun läskit juoksee :D

Vierailija
52/464 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 08:51"]

Kyllähän noista ihmisistä näkee, että pizzaa on syöty. Tai eines-lasagnea niinkuin se yksi perhe siitä , ei salaattia eikä mitään väriä pöydässä. Onhan se aika asiaanliittyviä nuo klipit menneisyyteen , vaikkkakin nyt lavastettuina. Ruoka muuttuu nyt noilla ihmisillä ihan toiseksi.

[/quote]

No ihanko totta? Eiköhän ne itsekin tiedä syöneensä sitä pizzaa. Ja niin tietää muutkin.

Tarviiko sitä silti tehdä se lavastus. "Ostapas nyt vielä kunnon pussi karkkia ja työntäkää pariskuntana käsi yhtäaikaa karkkikulhoon. Ja suuhun vaan. nooin!!"

Vierailija
53/464 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ohjelmassa oli pääosassa "nyt läskiä rangaistaan synneistä" -kuvasto, mikä jotenkin korostui siitä kun ne kaikki tuntui olevan niin nöyrinä ja valmiita tunnustamaan ja kärsimään.

Vierailija
54/464 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 08:58"]

Tuossa ohjelmassa oli pääosassa "nyt läskiä rangaistaan synneistä" -kuvasto, mikä jotenkin korostui siitä kun ne kaikki tuntui olevan niin nöyrinä ja valmiita tunnustamaan ja kärsimään.

[/quote]

No niinpä. Ja se miesohjaaja.. "nyt otetaan ne portaat jotka oot pizzan takia jäänyt kävelemättä" 

Siis mitä?

Miksei vaan voi kohdella ihmisenä ja tehdä normaali treeni ilman tollasta paskantärkeetä kuittailua?

Vierailija
55/464 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jengiä tässäkin ketjussa. Siis minusta kyllä tosiasiat saa näyttää juuri sellaisina kun ne ovat. Ei se ole kenenkään häpäisemistä. Nuo ihmiset jotka ovat tuohon kisaan lähteneet , ovat varmasti tietoisia siitä , miten tuohon painoluokkaan on päädytty. Mutta ohjelmaahan tehdään katsojille. En ole ennen katsonut tuota formaattia, mutta nyt aion katsoa , koska haluan ymmärtää tätä lihavuusilmiötä. Ja haluan säikyttää itseäni , koska olen alkanut itsekin nyt keski-iässä lihoa.

Asiat , jotka hämmästyttivät minua toisessa jaksossa , olisvat seuraavat:

1. Joku perhe tosiaan voi syödä päivälliseksi pelkkää eineslasagnea. En ole koskaan nähnyt tuollaista ruokapöytää , jossa ei ole mitään väriä. Siis ei edes tomaatinviipaletta tai kurkkua lautasella ? Ihmekös nuo ihmiset ovat niin kalpeitakin .

2. Tunnin kevyt kuntosalitreeni vei koko porukan tutiseviksi ja hikimäriksi. Siis voiko noin huono kunto olla nuorellakin ihmisella? Ja se yksi nuori tyttö, joka asui neljännessä kerroksessa eikä ollut hissiä. Tilaa kotiin pizzaa koska ei jaksa kulkea niitä portaita! Aika karmasevaa.

Tämähän on kai jenkkiformaatti ja siihen on haluttu noita dramaattisia hiki lentää ja personal trainer huutaa- kohtauksia. Mutta entä sitten , auttaisiko se että valmentaja sanoisi , että " ihan kivasti menee , lopeta vaan jollet jaksa ".

Vierailija
56/464 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta entä sitten , auttaisiko se että valmentaja sanoisi , että " ihan kivasti menee , lopeta vaan jollet jaksa ".

"

No kuka ihme täällä on näin sanonut? Lähinnä vaan sitä että kohdeltaisiin heitäkin ihmisinä, ei tarvitse kuittailla siitä jatkuvasti, eiköhän ne tiedä. 

Tsempata ja valmentaa saa tietenkin.

Vierailija
57/464 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noita osallistujia kohdellaan hyvin. Mikä käsitys teillä oikein on kunnon treenistä ? Mä ainakin käyn kahvakuulatunnilla juuri siksi, että siinävaiheessa kun tekisi mieli luovuttaa , ohjaaja sanoo että nyt syvempään kyykkyyn eikä lepsuilla siellä ! Ei siinä mitään nöyryyttävää ole.

Vierailija
58/464 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ikävä edellisen suomalaisen kauden valmentajia. Hirveitä nämä nykyiset.

Vierailija
59/464 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jenkkiversiossa ei ole ehkä ihan ekoja ohjelmia lukuunottamatta ollut nöyryyttämistä. Ainakaan niin että seisotaan vieressä huutamassa että no niin ajattele nyt kaikkia niitä pizzoja mitä olet syönyt, no niin, siitäs sait, kannattiko. Mun mielestä tää asenne on tullut suomalaisiin ohjelmiin Jutan superdiettien kautta. Mä yleensä katson noita jenkkiohjelmia ja samalla treenaan itse, ne on ihania kun niissä just jotenkin aidosti lähdetään parantamaan sen ihmisen elämää ja loppu on onnellinen, onnelliset loput on nykyään jotenkin vähissä televisiossa. Mutta tuota en vaan kerta kaikkiaan pystynyt katsomaan kun pääosassa ei ole ihmiset vaan nöyryyttääminen.

Vierailija
60/464 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusinnat tulee aina seuraavana päivänä kuudelta ja lauantaina kuudesta eteenpäin tulee koko viikon jaksot peräkkäin. Katsomosta näkee myös nuo jaksot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme