LÄSKIMOOSEKSET, eli Suomen suurin pudottaja
Kommentit (464)
Oon miettinyt ihan samaa. Jos olisin itse tuolla, niin en enää yrittäisi siellä haastetehtävissä kunnolla.
Kun sponsoreita on, niin tosissaan pitäisi palkintoina olla vaikkapas yritys X:n lahjoittama personal trainer kerran viikossa niin ja niin moneksi kuukaudeksi, yritys Z:n lahjoittama kokkikurssi tai yritys Y:n lahjoittama kuntosali- / ryhmäliikuntakortti.
Kilpailu on niin alkuvaiheessa, mutta jatkossa todennäköisesti tulee joitakin arvopalkintojakin jakoon. Mikäli palkinto olisi ollut esim. se Usan versiossa ollut vuoden ruuat kotiin tuotuna, niin olisin kyllä kateellinen ja varmaan joku kanssakilpailijakin :) mikäli palkinnon saisi sellainen pari joka nyt keikkuu keltaisen viivan alla tai rimaa hipoen viivan yllä. Ohjelman edetessä olettaisi kaiketi kovempia kilpailuja sekä tavoittelemisen arvoisia palkintoja. Kilpailijoiden stailaamista odotan myös innolla, toivottavasti sellainenkin tässä ohjelmassa nähdään kun väki ja kilot vähenee.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 00:40"]
Miksi kaikki holhoaa vihreitä?? Hohhoijaa.
[/quote]
Mitä vikaa?
[/quote]
No onhan se ymmärrettävästi herttaista, kun äiti on lähtenyt poikansa tueksi pudottamaan ja poika, tuossa iässä, hengaa äidin kanssa.
Itse en pahemmin innostu. Perhe on se joka opettaa lapsille mitä ja miten syödään. Tuonkin nuoren pojan järkyttävä ylipaino on vanhempien vika. Äiti on syöttänyt itse sen plösöksi ja poikaressu joutuu raatamaan läskit pois.
^ ehkä koko ketjun naurettavin viesti XD
Tunnen sekä Aatun että hänen äitinsä henkilökohtaisesti, ja asia ei todellakaan ole noin kuin väität. Kannattaa jättää tuollaiset analyysit vähän vähemmälle :)
Ähhähähhähää. Seuraavan jakson nimi on "Henkinen yliote" ja tän päivän jakson lopussa oli että oranssia miestä ärsytti/turhautti joku punnituksessa niin kauheasti. Jospa niille tulis sunnuntaina noutaja.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:03"]Eniten käy sääliksi se toinen sinisen joukkueen poitsu. On antanut jonkun nakutella käsivarteensa helkkarin ison tatuoinnin - kirjoitusvirheellä.
[/quote]
Mitä siinä lukee?
Oon koittanu itekkin saada selvää, mutta aina näytetään niin äkkiä niitä..
Noi jaksot on näköjään leikattu niin että putoava pari on ko viikolla eniten esillä. Satanen vetoa että tällä viikolla putoaa joko oranssit tai keltaiset! Harmaat ei ainakaan putoa koska heistä ei ole kerrottu vielä yhtään mitään. Sen sijaan tuota oranssia paria on tuotu esille nyt paljon. Samalla tavoin kuin violetteja ekalla viikolla ja punaisia viime viikolla. Tosin pinkitkin on olleet jo niin paljon esillä että varmaan hekin putoavat lähiaikoina.
Juhon tatuoinnissa lukee omertá. Omertà tarkoittaa sisilian murteella miehekkyyttä. Lähdetieto Wikipedia, jossa oli enemmänkin aiheeseen liittyvää yllättävääkin tietoa. Tuo heitto `pilkku käden kirjoituksessa on eri päin kun Wikipedian tiedoissa. Tärkeä merkitys tekstillä luulisi olevan, miksi muuten ottaisi näkyvälle paikalle noin suurella tekstillä olevan tatuoinnin. Juhon kirjoituksia on tällä palstalla ainakin kaksi. Kirjoitti yhden lempinimellä Julli. Senverran kivasti kirjoitti (1.4), että siitä sain innostuksen ruveta sarjaa seuraan. Oliskohan veljeksillä sukujuuria Italiassa/Sisiliassa, ovathan he melko komeita kundeja.
Veikkauksia ketkä läskimoosekset tänään tippuu?
En oo kyllä yhtään kattonut, miten Juhon kädessä menee aksentit, mutta "omertà" on mafian vaikenemisen laki, eli vaikka jäisit kiinni niin et vasikoi.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 00:40"]
[/quote]
Mitä vikaa?
[/quote]
No onhan se ymmärrettävästi herttaista, kun äiti on lähtenyt poikansa tueksi pudottamaan ja poika, tuossa iässä, hengaa äidin kanssa.
Itse en pahemmin innostu. Perhe on se joka opettaa lapsille mitä ja miten syödään. Tuonkin nuoren pojan järkyttävä ylipaino on vanhempien vika. Äiti on syöttänyt itse sen plösöksi ja poikaressu joutuu raatamaan läskit pois.
[/quote]
Herttaista tai ei, epäreilua muita kohtaa että yhtä paria holhotaan lihavan 18veen takia. Onhan siellä muitakin lihavia nuoria. Ja vihreiden äiti ei edes ole niin lihava että tuota ohjelmaa tarvisi.
Voi hitto että mua ärsyttää noi Jenniläiset ja Mikkolaiset, hoh hoijaa. Etenkin kun kilpailijoita on ihan epäsuhtainen määrä. Jenkkiversiossakin mua ärsyttää se, kun kilpailijat ryhmäytyy valmentajansa perusteella.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 21:42"]
Noni. Nyt oranssit pihalle!!! Ärsyttäviä tyyppejä!
[/quote]
Onneksi ne lähti!
Piristävä käänne ohjelmassa. Parien erottaminen eri ryhmiin tekee toivottavasti kaikille hyvää. Emmi on vaikuttanut lähes koko ajan hieman alakuloiselta. Tytöt ovat ihanasti tukeneet toisiaan, mutta nyt Katinkin pitäisi ottaa kaikki mahdollinen hyöty leirillä olostaan. Ystävää saa ja pitääkin tukea, mutta toivottavasti Kati ei tunne huonoa omaatuntoa omista oikeuksistaan haaveilla tulevasta elikkä lapsista joiden saamiseen oleellisesti tulee vaikuttamaan painonpudotus. Toivottelen kaikille mukanaoleville hurjia pudotuslukuja sunnuntain jaksossa.
Mua ärsyttää että puolet ohjelma-ajasta on edellisien jaksojen muistelua. Hohhoijaaa
Nuo kilpailujen "palkinnot" on harvinaisen perseestä. Kuka edes haluaa voittaa? Kunnon raha- tai tuotepalkintoja tai painoetuja kehiin!
Miksi suurin osa kommenteista on 'ärsyttää se ja ärsyttää tämä', 'huono ohjelma' valivalivali. Minusta ohjelma on rohkaiseva, kaikki tyypit ovat mahtavia. Yrittäkää ihmiset ajatella vähän positiivisemmin. Niin että lasi ei ole puoliksi tyhjä, vaan puoliksi täysi. Ja kaikki yrittävät parhaansa. Enkä itse ole täydellinen, mutta riittävä. Ja siksi elämä on hyvää ja arvokasta. On mukava olla elossa ja seuraa tätä ohjelmaa.
Keltaset oli taas niin negatiivisia ja ällöjä että. Ei oo reilua että mustat pääsee takaisin leirille, just joo. Toivottavasti putoaisivat pian pois, en jaksa enää katella kumpaakaan.
Mustat ja valkoiset vaikutti molemmat tosi sympaattisilta, harmi ettei molemmat päässeet leirille. Kovasti tsemppiä valkoisille kotiin, hienosti olivat jo aloittaneet!