Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä toivoo, että siivoaisin hänen luonaan, koska hän korjasi autoni.

Vierailija
24.11.2020 |

Mies korjasi autoni jarrut. Noin 4-6 tuntia kesti viikonloppuna. Nyt hän pyysi minua auttamaan kotinsa(omakotitalo) siivouksessa. Onko kohtuullista teistä?

Kommentit (219)

Vierailija
201/219 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, että ensin pyydetään apua ja sitten hämmästellään, että se toinenkin pyytää apua. Eikö se ole ihan selvä homma, että vuoroin autetaan tarvittaessa. 

Vierailija
202/219 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäromanttista mielestäni pyytää siivoamaan kotiaan. Ap

-Sinulla olikin romanttinen idea ottaa tuntien työ vastikkeettomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/219 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäromanttista mielestäni pyytää siivoamaan kotiaan. Ap

-Sinulla olikin romanttinen idea ottaa tuntien työ vastikkeettomasti.

Seuraavan kerran kun mies korjaa jarruja, ap menee pikku pikku bikineissä heruttamaan ja ojentamaan työkaluja niinkuin autolehtien mallit autojen ympärillä.

Vierailija
204/219 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ketjun tekstien välissä syntyi väärinkäsitys miehen motiiveista, koska tuli luettua ap:n väliteksti myöhemmin, jossa sanottiin että olikin pyytänyt itse miestä, jos se siis oli ap. Aluksi luki vain aloituksen ja vastaus sillä perusteella.

Vierailija
205/219 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyhmä vai jälkeenjäänyt?

Vierailija
206/219 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan tehdä vaikutuksen johonkin todella kiinnostavaan naiseen, niin voin tehdä tuollaisen/samantyyppisen palveluksen, mutta pääsääntöisesti olen laiska paska. Ei kiinnosta yhtään mikään ylimääräinen. Työt rasittaa jo liikaa ja vielä omia lapsiakin tulee autettua jonkin verran.

Eli teen joskus palveluksia, mutta pääsääntöisesti esitän vain tekeväni niitä mielelläni ja koen erittäin oikeudenmukaisena, että toinenkin haluaa vuorostaan tehdä jotain hyväkseni.

207/219 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34346 kirjoitti:

Osat voisin maksaa autoon mutta en työstä.

Itsestäänkö ne jarrut korjautuvat kun niitä näyttää autolle?

Näin on minun suhteessa. Ei ole mies ikinä vailla maksua auttamisesta. Itse haluaa auttaa. Ja suhdekin pysyy hyvänä.

208/219 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimaantunut moderni m kirjoitti:

Käyttäjä34346 kirjoitti:

Osat voisin maksaa autoon mutta en työstä.

Mäkin korkeintaan maksan eukon pyykinpesupulverit ja muut pesuaineet mutta en todellakaan mistään työstä saati että jotain vastapalveluksia alkasin tekemään. Sitäpaitsi koneethan ne työt tekee että vois maksaa ite ne pulverit ja litkutkin.

Jos sinunkin pyykkiä pesee niin maksakaa puoliksi ostokset. Jos vain omat pyykit niin miksi maksaisitkaan. Minun suhteessa mies kyllä auttaa eikä ole vailla mitään.

209/219 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te tajua! Nainen ei osaa itse korjata tuota autovikaa. Mutta mies ja yleensä kuka vaan osaa siivota ellei ole joku ameeba. 

Onko suhteet nykyään kauppaa? Minun mies ainakin palvelee minua ja auttelee mielellään ilman vikisemättä vastapalveluksia. Täten olen tyytyväinen eikä riitojakaan ole ja kaikki ovat tyytyväisiä. Sitten voi erikseen pyytää apua jossain niin mielellään autan (harvoin kyllä pyytää kun osaa itse siivota kuten normaalit ihmiset. Siivoaminen kuuluu jokaisen aikuisen normaaliin oppimisalaan ellei ole yksinkertainen, jarruvikaa ei tarvitse jokaisen aikuisen osata). Minä esimerkiksi varaan kaikki matkat yms kun mies ei osaa käyttää kaikkia nettisivuja eikä varata mitään.

Vierailija
210/219 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jarruremppa se romantiikkaa tihkuu:) Sitäpaitsi ap ITSE pyysi miestä korjaamaan autonsa, koska hävytön korjaamo olisi veloittanut 200-300 ekee, eli ap säästi pitkän sentin. Nyt sitten mies toivoi ap:tä kanssaan siivoamaan taloaan niin eihän ap nyt voi kun se on niin epäromanttista:D . Mistä hitosta tällaisia naisia sikiää. Ja juu olen yli kuuskymppinen nainen (ainakin tietääkseni olen nainen, kun pari mukulaakin oon pyöräyttänyt).

Vierailija
211/219 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34346 kirjoitti:

Ettekö te tajua! Nainen ei osaa itse korjata tuota autovikaa. Mutta mies ja yleensä kuka vaan osaa siivota ellei ole joku ameeba. 

Onko suhteet nykyään kauppaa? Minun mies ainakin palvelee minua ja auttelee mielellään ilman vikisemättä vastapalveluksia. Täten olen tyytyväinen eikä riitojakaan ole ja kaikki ovat tyytyväisiä. Sitten voi erikseen pyytää apua jossain niin mielellään autan (harvoin kyllä pyytää kun osaa itse siivota kuten normaalit ihmiset. Siivoaminen kuuluu jokaisen aikuisen normaaliin oppimisalaan ellei ole yksinkertainen, jarruvikaa ei tarvitse jokaisen aikuisen osata). Minä esimerkiksi varaan kaikki matkat yms kun mies ei osaa käyttää kaikkia nettisivuja eikä varata mitään.

Mies ei ehtinyt siivoamaan, kun piti autoa korjata. Ihan reilu peli, että kumpikin auttaa toisiaan. 

Vierailija
212/219 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mitä lellittyjä prinsessoja naisista löytyy...

Vierailija
213/219 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34346 kirjoitti:

Jarruvian takia ei tarvitse pyytää apua vaan sen auton voi viedä liikkeeseen korjattavaksi ja kaivaa vähän kuvetta. Ap pyysi vain ja ainoastaan apua, koska halusi säästää kustannuksissa. Jos tuommosella hommalla nakittaa, niin ihan kohtuullista on olisi myös siivota avuksi. 

Vierailija
214/219 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me ollaan miehen kanssa tehty suhteen alusta asti yhdessä myös arkiset hommat. Myös jarruremontit ja siivoukset. "

Siinähän teillä toteutuu se vastavuoroisuus kun molemmat kantavat kotitöistä vastuuta. Niin sen pitääkin mennä. Riippuu myös suhteen laadusta, tottakai tilanne on eri jos asutaan ja eletään yhdessä eikä vain tapailla tai olla kavereita.

Vierailija
215/219 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä en jaksaisi siivota, niin voisin antaa satasen rahaa ja vaikka leipoa jotain lisäksi. Mun omatunto hyväksyisi tämän. Jotain on tehtävä, tai annettava joka tapauksessa jos säästää 200-300€.

Vierailija
216/219 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34346 kirjoitti:

Jokainen pytää apua siihen mihin tarvitsee eikä siihen ole mitään sanomista. Joko auttaa, tai sitte ei. 

Mikä ihme sinä olet sanomaan ettei siivoukseen voi pyytää apua. 

Vierailija
217/219 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34346 kirjoitti:

Jos pyydetään apua puhtaasti säästääkseen rahaa, niin parempi myös tehdä hommia sen eteen. 

Vierailija
218/219 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kissa elää kiitoksella. Sinuna siivoaisin kunnolla.

Vierailija
219/219 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34346 kirjoitti:

Jarruvian takia ei tarvitse pyytää apua vaan sen auton voi viedä liikkeeseen korjattavaksi ja kaivaa vähän kuvetta. Ap pyysi vain ja ainoastaan apua, koska halusi säästää kustannuksissa. Jos tuommosella hommalla nakittaa, niin ihan kohtuullista on olisi myös siivota avuksi. 

"Ap pyysi vain ja ainoastaan apua, koska halusi säästää kustannuksissa"

Mietippä uudelleen. Kaikki pyytää apua aina vain siksi että haluaa säästää. Mieskin voisi maksaa siivoojan. Mitä tahansa ikinä pyydät apua joltain niin voisit kyllä palkata jonkun sen tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi