Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin Pudottaja Suomi, meinaatteko katsoa?

Vierailija
30.03.2014 |

Alkoi nyt ysiltä! Katsotteko?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 21:43"]En tykkää oikein katsoa. Ei kiinnosta tuo epätoivoiselta näyttävä kuntoilu ja ihmissuhdedraama, mieluummin katsoisin niitä osuuksia, joissa esitellään yleisemmin ruokavalio- ja elämäntapamuutoksia ja ulkonäköä sekä terveysmittareita ennen ja jälkeen.

Siitä, että joku läski ei jaksa juosta, tulee vaan omat liikuntatuntitraumat mieleen. Olin itse kyllä hoikka, mutta siellä viimeisten joukossa naureskeltavana menin, ja ihan sama fiilis tulee tavasta, jolla tuota huonokuntoisuutta tässä kuvataan ja ihmetellään.

[/quote]

Täysin samoin olisin sanonut... Mielestäni liikaa ihmissuhde draamaa tässä ohjelmassa, olisin enemmän kiinnostunut kunto-ohjelmista ja ruokavalioista yms vinkeistä sekä positiivisesta mielestä. Ei jaksa katsoa kun he ruikuttavat sielä jostakin toisesta kilpailijasta ja haukkuvat toisiaan yms.

Vierailija
2/11 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi kilpailijaa kyseisestä ohjelmasta ja monesti liikalihavuuden syynä ovat tunneperäiset ongelmat. Sen takia kokonaisvaltaiseen painonpudotukseen ei riitä pelkät ruokaohjeet vaan on pakko pureutua syvemmälle ongelmiin. Kyllähän sitä itsekkin vihaisena rupeaa haukkumaan muita jos oma ruokailutottumus heitetään päälaelleen, on varmasti yliherkkä kaikelle negatiiviselle asenteelle. Ja ainahan voi kanavaa vaihtaa jos ohjelma ei tunnu sopivalta mutta voisinpa väittää ettei noilla pudottajilla ole helppoa tulla ylipainoisena tiukissa trikoissa kaiken kansan arvosteltaviksi telkkuun. Tsemppiä vaan jokaiselle kilpailijalle ja kotilaihduttajille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin innokas kasomaat, mutta miksi kummassa sitä esitetään puolen tunnin pätkissä melkein joka päivä?? Kiinnostus lopahti siihen. Olen katsonut jakson sieltä toisen täältä. En vain jaksa olla joka päivä telkkarin/tietokoneen äärellä sen vuoksi. Olisivat näyttäneet vaikka tunnin jakson kahdesti viikossa niin olisi mielenkiintoisempaa.

Vierailija
4/11 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko huono ihminen kun r-ominaisuudella varustettu on juontajana? Särähtää korvaan joka kerta.

Vierailija
5/11 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Lola on hyvä juontaja, tykkään. Ajattelin katsoa.

Vierailija
6/11 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa se pyörii.

Tosi kaunis oli se yhden XXL-niskatatuointi.......

Vierailija
7/11 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahtosin, jos näkys se kanava...

Vierailija
8/11 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa nyt mitään järkeä jos kunto ei riitä niin ei pääse bootcampille? Mikäs tän ohjelman idea oli? Nuohan tarvitsis eniten kuntokuuria!

Vierailija
9/11 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion katsoa, mutta netistä (kai se netistä tulee)

Olen kiinnostunut, koska laihdutan itsekin.

Vierailija
10/11 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Vaikka en välitä Lolasta.

Vierailija
11/11 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää oikein katsoa. Ei kiinnosta tuo epätoivoiselta näyttävä kuntoilu ja ihmissuhdedraama, mieluummin katsoisin niitä osuuksia, joissa esitellään yleisemmin ruokavalio- ja elämäntapamuutoksia ja ulkonäköä sekä terveysmittareita ennen ja jälkeen.

Siitä, että joku läski ei jaksa juosta, tulee vaan omat liikuntatuntitraumat mieleen. Olin itse kyllä hoikka, mutta siellä viimeisten joukossa naureskeltavana menin, ja ihan sama fiilis tulee tavasta, jolla tuota huonokuntoisuutta tässä kuvataan ja ihmetellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän