Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

converseongelmaa

Vierailija
30.03.2014 |

Ostin eilen uudet valkoiset 41.5 kokoset sconssit. Testasin aluks intersportissa ja kun tein testikierrosta, kuulin, että vasemman jalan sconssi "poksahti" aina kun sillä otti askeleen. Jätin ne myyjälle ja menin kookenkään ostamaan sconssini. Nyt sitten kotona huomasin, että sama jalka "poksuu" ja oikea inan verran välillä. Kellään muilla samoja kokemuksia/tietoa asiasta. Häiritsee vain sellainen ääni itseäni kovasti.

Nim. Ekat converset

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla tekee ihan samaa, tota poksumista siis. Oon ajatellut, että se on Conversejen ominaisuus. Oon muuten vähän pettynyt kenkiin, liimaukset hajos tosi nopeasti, vajaan kesän käytön jälkeen irvisteli ja reunakumi/muovi? hajos päkiän kohdilta. Noin kalliiden tossujen soisi kestävän enemmänkin käyttöä (siis siinä mielessä kalliiden, että samanlaisia popoja saa parillakympilläkin).

Vierailija
22/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jepjep. hienointa tässä keskustelussa on se miten tyypit tarttuu kirjoitusvirheeseen. voisin hyvin olettaa, että joku muukin kirjoittaa noin. tuli varmaan ap:lle jo selväksi, että kirjoitti väärin. lapsellista jatkaa jauhamista asiasta.

mun converset ei oo paukkunut. mutta niissä on kyllä raivostuttava tyyppivika. jos menee rikki niin pikkuvarpaiden puolelta. aina sama paikka. niin mulla kuin tutuilla ja vastaan tulleilla tuntemattomillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan koon 37 converset pauku tai poksu, helvetin pahat ne on jalassa, en käsitä miten joku voi jatkuvasti pitää sellaisia kangaslössyköitä jalassaan.

Vierailija
24/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat mustat conssit ovat kestäneet 4 vuotta ja käytössä keväästä pitkälle syksyyn. Ei poksu, pauku eikä liimaukset repsota. Ovat malliltaan sitä paksupohjaisempaa.

Onko ap:n tossut lättäpohjaiset vai paksut?

Vierailija
25/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuoret kuluttavat kahdet Converset kesässä. Laatu ja hinta eivät ole kohdallaan.

Vierailija
26/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samat converset ollut jo kolme kesää eikä edes minkäänlaista kulumaa ole missään ! Paras ostos ikinä!

Vierailija
27/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä kanootti!

T. 36 kokoinen pikkutassu

Vierailija
28/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne voi laittaa anatomiset nahkapohjalliset niin ei oo niin pahat ja kumiset jalalle.

Vierailija
29/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia on helppo uunottaa vinkuintiakengillä, joissa on muka jotain trendikästä. Rahat pois, kiitos. Laatu, mitä se on?

Vierailija
30/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 37,5 kokoiset, eikä paukkumista kuulu. Liittyisikö isoon kokoon?

Vierailija
31/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa vaikea sanoa, ehkä se on skanootti skokoisten ominaisuus. Osta seuraavaksi vaikka sadidakset.

Vierailija
32/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans sconssit napsuu ajoittain...

Vierailija
33/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla paukkui, ostin seuraavaksi puoli kokoa pienemmät ja ongelma poistui.

Vierailija
34/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaisin liian isoa kokoa. 

Vierailija
35/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oo kalliit siksi että ne on laadukkaat vaan siksi että ne on muotia! Ja ihmiset on valmiit maksamaan. Hinta ei ole aina laadun tae. Skonssit on tennarit ihan siinä missä muutkin, samoin konssit ja conssit.

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:29"]

Joo, mulla tekee ihan samaa, tota poksumista siis. Oon ajatellut, että se on Conversejen ominaisuus. Oon muuten vähän pettynyt kenkiin, liimaukset hajos tosi nopeasti, vajaan kesän käytön jälkeen irvisteli ja reunakumi/muovi? hajos päkiän kohdilta. Noin kalliiden tossujen soisi kestävän enemmänkin käyttöä (siis siinä mielessä kalliiden, että samanlaisia popoja saa parillakympilläkin).

[/quote]

Vierailija
36/36 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei ole sconssit!!!