converseongelmaa
Ostin eilen uudet valkoiset 41.5 kokoset sconssit. Testasin aluks intersportissa ja kun tein testikierrosta, kuulin, että vasemman jalan sconssi "poksahti" aina kun sillä otti askeleen. Jätin ne myyjälle ja menin kookenkään ostamaan sconssini. Nyt sitten kotona huomasin, että sama jalka "poksuu" ja oikea inan verran välillä. Kellään muilla samoja kokemuksia/tietoa asiasta. Häiritsee vain sellainen ääni itseäni kovasti.
Nim. Ekat converset
Kommentit (36)
Ensinäkin ne on huonot kengät, ei kannata edes ostaa vaikka miten olisi trendikkäät.
Juuri skonssien poksumisesta en tiedä, mutta muissa kengissä saattaa johtua esim. sisäänrakennetuista hälyttimistä. Järjestelmällisesti aina toisen jalkineen pohjarakenteessa. Tai ovat vaan huonosti tehdyt kengät.
Voi ei. Kamalaa. Toivotaan että naksuminen loppuu.
Niin harmi, kun on kuitenkin kalliit kengät eli tennarit.
voi olla nyt tyhmä idea, mutta mulla oli joskus jäänyt joku tarra niiden kenkien pohjaan kiinni, jolloin rapisivat ennen kuin tajusin ottaa sen pois.
ei mulla kyllä ne mitenkään poksu nimim. 5 conssien omistaja
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:56"]
Jäätävä kanootti!
T. 36 kokoinen pikkutassu
[/quote]
Heh, meidän kesällä 10 täyttävälle ostettiin converset kokoa 36,5. Eli on sulla pieni jalka.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:37"]Meillä nuoret kuluttavat kahdet Converset kesässä. Laatu ja hinta eivät ole kohdallaan.
[/quote]
No nehän on kangaskengät ja vielä tasapohjaiset. Ei voi odottaa ihmeitä kestoltaan. Se että maksavat saman verran kuin nahkakenkä, ei tee consseista yhtä kestävää kuin kunnon nahkakenkä.
Merkki maksaa, ei ole sen kestävämpi kuin 15e tai 30e maksava kangaskenkä. Ehkä conssit sentään hiukan siistimmin tehty, viimeistellymmät. Maalaisjärkeä ihmiset!!!
Otas kuva, en ole skonseilla kävelijaa ennen nähnytkään.
Pitihän se tietää että täällä saa vain paskaa niskaansa. Mutta siis jos joku tietää tästä CONVERSE-onhelmasta jtn, toivon että kerrot etkä viisastele. Aamen
Pitihän se tietää että täällä saa vain paskaa niskaansa. Mutta siis jos joku tietää tästä CONVERSE-onhelmasta jtn, toivon että kerrot etkä viisastele. Aamen
Mistä ihmeestä ap sen S:n siihen eteen taikoi??? =D
En tiedä koska minulla on vaan nämä perus sniket jaloissa ja todella mukavat on!
Ostinpa eilen itsekin valkoiset Converset itselleni koossa 38 ja ei kyllä pidä mitään ääntä, kuten eivät mustatkaan konssini.
Ainakaan kyse ei ollut kirjoitusvirheestä, koska sama virhe jatkuu systemaattisesti koko viestin läpi. Toisaalta meidän teinit kiittävät ap:tä illan nauruista, joten ei tuo viesti hukkaan mennyt.
-25%. Ja tarjous loppui tänään.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:15"]
Stadiumis -20% shinnasta
[/quote]
Tarjousta jatkettu vielä huomiseen.
En käsitä miten lähes kaikilla muilla nuo muotijalkineet sopii jalkaan, minun siro 37 ei mahdu leveydestä ja on varmasti ainoa jalkine, joka on leveydestä ollut liian pieni. Pikkuvarpaita kalvaa sauma.