Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosaari-elokuva, pitäiskö katsoa?

Vierailija
30.03.2014 |

Onko joku nähny Aku Louhimiehen Vuosaaren? Tulee tänään telkusta, ja mietin uhraanko siihen aikaani. Mitä piditte siitä?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:20"]

Pakko verrata vähän aikaan sitten tulleeseen Pahaan poikaan (Zaida Bergroth). Siinä jännite säilyi loppuun asti, hyvää näyttelijäntyötä. Zaida on lupaus!

[/quote]

Minulla on tuo boksissa vielä katsomatta, kun en ole ehtinyt. Ehkä huomenillalla olisi aikaa.

Louhimiehen elokuvia en katso periaatteesta. Sen julkisuuskuva on niin luihun limainen, että en elokuviaankaan halua nähdä.

[/quote]

Hyvä poika kannattaa mun mielestä ehdottomasti katsoa. Se löytynee Areenaltakin. 

Vierailija
22/64 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodaaks yhet sidukat ja sit nukkumaan? Mulla ois kaapissa just se yks. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä, mua leffa kosketti, ehkä se johtuu monista yhtämäkohdista omaan elämään tai ehkä siksi että tykkään episodileffoista.

Poika ja koira itketti. Miten koira voi olla pojalle se kaikkein rakkain number one ja miten kylmä etäinen äiti ei sitä tajua, että koira se pojan kanssa enemmän aikaa viettää kuin äiti.

Sitten kosketti tämä rikas pariskunta ja heidän virolainen väitöskirjaa tekevä siivoojansa. Tuli ahdistus omasta suhteesta ja seksin vähyydestä ja pelosta että toisen menettää.

Vierailija
24/64 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä oli koskettavia tilanteita, mutta minua ehkä häiritsi eniten juuri tuo ennalta-arvattavuus. Koira on tärkeä niin koira menetetään -tyyppinen logiikka. 

Vierailija
25/64 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvassa on yksi hyvä elokuvallinen kohtaus, kun rakastaja, vaimo ja mies ovat samassa tilassa. Noista ahdistavista aineksista hyvä elokuvaohjaaja tekee elokuvan, ei sarja aloituksia. Samoja aloituksia jalostettuna:

Vrt esim. Life is hot in cracktown.

Vierailija
26/64 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 18:41"]Vähän juonipaljastusta:

Kuka siinä lopussa sai lapsen? Jäi vähän hämäräks?

[/quote]

Sama jäi mietityttään

[/quote]

Milla.

Vierailija
27/64 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se vauva Millan ollut? Joku tämän lastenvahdittava tms.

Vierailija
28/64 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin elokuvasta,suosittelen katsomaan :)

Vierailija
29/64 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaa mielestä lapsi ollu Millan. Siinähän oli joku toinen nainenkin. 

Vierailija
30/64 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska. Suomi synkistelyä ja vähän paneskelua.

Vierailija
31/64 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 14:26"]

Lauralle pisteet. Tarinat jäi kamalan ohuiksi, esim. se jenkkimies oli jotakuinkin turha koko tarinassa.

[/quote]

Mutta jäätävän komea tällaisen keski-ikäisen mielestä.

Vierailija
32/64 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Louhimiehen masennus on vaikuttanut suomalaiseen elokuvakansaan jo liian pitkään. Realistinen kuvaus nyky-Suomesta? Tuskin kovinkaan monen elämästä. Siksi ihmetyttää miks näitä Louhimiehen tekeleitä rahotetaan vuosi/vuosikymmen toisensa perään. Me ansaitaan parempaa! 

Vierailija
33/64 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 14:26"]

Lauralle pisteet. Tarinat jäi kamalan ohuiksi, esim. se jenkkimies oli jotakuinkin turha koko tarinassa.

[/quote]

Mutta jäätävän komea tällaisen keski-ikäisen mielestä.

[/quote]

Ehkä se olikin sen ainoo tarkotus koko leffassa

Vierailija
34/64 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 18:36"]

Itkin paljon tuota elokuvaa katsoessa.Tuli sellanen olo että kylläpä mulla on omassa elämässä kaikki hyvin ja muisti taas olla kiitollinen ainakin vähän aikaa.

[/quote]

Mulla tuli sama olo sen jälkeen kun olin nähnyt Sovinto-elokuvan. Täytyy sanoa, et olen ylpeä suomalaisten (Ville Virtanen, Outi Alanen) panoksesta siinä, inhorealistisen vakuuttava leffa.

ap

[/quote]

Outi Mäenpäätä tarkoittanet. Joku mainitsi Malmivaaran. Muistaakseni hän ei näytellyt Vuosaaressa, vaan siinä oli jo Louhimiehen uusi nainen, virolainen näyttelijätär?

Elokuva on ihan hyvä mutta ei tosiaan mikään hyvän mielen leffa, ei kyllä yhtä ahdistava kuin kasipallo tai paha maa.

[/quote]

Mäenpää tietenkin, mistähän toi Alanen tuli? :D

Vierailija
35/64 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomileffa: nauhalle ja kelaten seksikohtaukset. Eipä noissa muuta sisältöä ole.

Vierailija
36/64 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 18:22"]

Elikkäs Louhimies jatkaa Paha maa -tyyppistä kertomusta...

[/quote]

Kyllä ohjaajan tunnistaa.

Vierailija
37/64 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava ei sovi mielenterveys häiriöistä kärsiville tuo ahdistavia ajatuksia, omasta elämästä mutta toivottavasti auttaa huomaamaan tämän elämän raadollisen puolen ja miten voisi auttaa ihmisiä hädässä ja toiveissa elämään.

Vierailija
38/64 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tänään näköjään uusintana. En tiedä viitsinkö.

Vierailija
39/64 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva on koskettava, tunteita herättävä ja erilainen elokuva. Rakkauselokuva. Lapset näyttelevät hyvin ja ovat parasta antia koko elokuvassa. Tarinoista koskettavin oli mielestäni poika ja koira.

Vierailija
40/64 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 14:04"]

Elokuva on koskettava, tunteita herättävä ja erilainen elokuva. Rakkauselokuva. Lapset näyttelevät hyvin ja ovat parasta antia koko elokuvassa. Tarinoista koskettavin oli mielestäni poika ja koira.

[/quote]Lapsinäyttelijät oli leffassa huonointa, poikkeuksena Valtsu. Etenkin se äRRrRRRRrRrän soRRrRrRrRauttelija koirapoika ja syöpä-äidin söpöilevä sössöttävä pikkutyttö oli kamalaa kuultavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan