PALJON teillä on asuntolainaa jäljellä?
Meillä n. 78 000e, ikää meillä 32 molemmilla.
Asunto on rivarineliö, 115m2.
Kommentit (27)
Omakotitalodta, jossa asutaan, 2000 euroa, loppuu siis kesällä. Muista asunnoista 150 000.
Mulla noin 50000. Asutaan kylläkin vuokralla ja tuo velka on sijoitusasunnosta. Voisin kyllä olla velaton milloin vain haluaisin, mutta korot on niin alhaalla, että mieluummin pidän velkaa.
30tuhatta. Tosin ero mietinnässä eli jos erotaan, joudun ottamaan itse sen 100000 lisää, mistä aikanaan aloitimme. Siinähän sitä riittäisi maksettava loppuiäksi kun ikääkin on jo 45.
9300e. Voisin maksaa koko homman pois, mutten viitsi, sillä laina on ihan ilmaista (korko 0,7%) :)
220 000€. Tai ei ihan vielä noin paljon, kun koko rakennuslainaa ei ole vielä nostettu.
0 €, lainaa ei ole ollut n. 20 vuoteen. Tällä hetkellä asuntona uudehko 80 m2:n rivitaloasunto.
Ei yhtään, myytiin asunto pois pari vuotta sitten ja nyt olemme vapaita :) Ja itse asiassa muuttamassa ulkomaille.
Olisko jotain 150 tonnia. 200 neliön omakotitalo, rakennettiin 2003. Ei ole hirttäydytty lyhennyksiin ja pidetty kiirettä maksamisen kanssa.
0 euroa. Asumme ok-talossa, josta 2011 maksoimme 280 000, mutta lainat on jo maksettu pois.
200 000, sata tonnia per nuppi. Perheasunto lähellä Helsingin keskustaa, iältämme ollaan kolmenkympin molemmin puolin.
Maksamme lainaa vielä neljä vuotta.
Omakotitalossa asutaan.