Nainen: millaisia fantasioita sinulla on kun sinua nuollaan?
Olen tässä pidemmän aikaa miettinyt, että millaisia ajatuksia tai fantasioita naisilla on kun heitä nuollaan? On kyseessä sitten lyhyempi suhde, toinen nainen, mies, pitkäaikainen suhde tai mitä vaan. Vai onko mitään ajatuksia?
Olen omalta naiseltani sitä muutaman vuoden aikana pikkuhiljaa udellut, mutta aika hyvin on pitänyt omana tietonaan mitä silloin päässä liikkuu. Hieman tietoja on vuotanut jonkin kiihkeiden settien aikana. Toinen nainen tuntuu olevan se juttu. Tuntea miltä tuntuu kuin toinen nainen nuolee häntä. Ja ilmeisesti minäkin jotenkin olen sinne sekaan mahtunut.
Keskittymistä se tuntuu kyllä vaativan ihan tolkuttomasti tai hommasta ei tule mitään. Ilman mitään sen kummempia lämmittelyjä alusta loppuun koko toimituksessa menee noin 10-15min. Dildolla viimeisteltynä lopputulos on kerta toisensa jälkeen taloyhtiön herättävä spektaakkeli, mutta on ollut niitäkin kertoja kun ei vaan pääse fiilikseen vaikka tekisi mitä ja homma jää kesken. Näistä kerroista on just jäänyt mieleen se, että mitähän fantasioita siellä päässä liikkuu.
Itse miehenä voin sanoa että suihin otettaessa ei paljon muuta ajateltavaa ole kuin se että ei laukeaisi ihan ensimmäisillä minuuteilla. Vasinkin jos sattuu katselemaan toimitusta niin alkaa laaki lähenemään todella vauhdilla. Tosin naisesta tuntuu olevan imartelevaa kun se niin helposti käy.
Tämmöstä.
Kommentit (26)
Lähinnä se, että se nuoleva henkilö olisi joku superkuuma ja kenties tuntematon.
Fantasioin, että nuolemassa olisi joku muu, kuin oma ukko. Silmät pitää laittaa tiukasti yhteen ja silti on vaikea pysyä fantasiassa
Enpä ole udellut ja saa pitääkin omana tietonaan. Ne on mun mielestä jokaisen oma juttu. Olkoonkin nyt sitten vaikka sitten joku kameli tai spagettihirviö mielessä, niin sama se sille. :P
-Niksu
Jos tuntuu, etten saa, niin alan miettimään mieheni ystäviä jalkojeni väliin nuolemaan... se kiihottaa!
Ehkä alussa fantasioin ja pääsen niin tunnelmaan, mutta jossakin vaiheessa eivät ajatukset pysy enää kasassa millään ja keskityn vain ja ainoastaan siihen mitä tunnen. Fantasiani ovat aika kevyitä ja jopa tylsiä, mutta oma mies niissä ei esiinny, eikä naisiakaan koskaan.
Minua kiihottaa kun ajattelen sitä kertaa kun annoin vieraalle paljaaltaan ennen kotiin menoa ja mies nuoli kiltisti. Fantasioin sen toistosta.
Luulen että mies ei tiennyt miksi olin niin märkä.
Ajattelen naapurin komeaa koiraa ;-)
Kuvittelen olevani sulttaanin haaremissa, jossa minua koulutetaan ottamaan sisääni aina vain isompia ja isompia peniksiä, koska sultaanin vieraana on Nigerian keisari, joka haluaa tavata minut. Sulttaanin palveluskunta rakastelee kanssani kokojärjestyksessä, ja järjestyksessä seuraava nuolee edellisen spermat pois ennen omaa vuoroaan, ja näitä poikiahan riittää... Aah! Valokuvaajat kuvaavat todistusaineistoa sulttaanille, ja innostuvat välillä itsekin osallistumaan toimintaan, sulttaani saattaa itsekin piipahtaa paikalla, ja tutustuu tarkasti tilanteeseen...
Minun viimeaikainen fantasiani on ollut, että joukkue-pelin valmentaja (vanhempi mies) "valmistelee" minua gangbangiin koko joukkueen kanssa.... Olemme isossa välinevarastossa ja nuoret pelaajat katselevat ylhäältä ikkunoista ja hitaasti runkaten odottavat vuoroaan.
Valmentaja on neuvonut pelaajiaan pysymään näkymättömissä, ja että kun hän antaa merkin, niin minä olen niin kiimoissani että en vastustele vaikka lisää nussijoita ilmaantuu paikalle.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 20:55"]Minun viimeaikainen fantasiani on ollut, että joukkue-pelin valmentaja (vanhempi mies) "valmistelee" minua gangbangiin koko joukkueen kanssa.... Olemme isossa välinevarastossa ja nuoret pelaajat katselevat ylhäältä ikkunoista ja hitaasti runkaten odottavat vuoroaan.
Valmentaja on neuvonut pelaajiaan pysymään näkymättömissä, ja että kun hän antaa merkin, niin minä olen niin kiimoissani että en vastustele vaikka lisää nussijoita ilmaantuu paikalle.
[/quote]
Hyvä Tuksu!
Haaveilen siitä hetkestä, kun mieheni ottaa dildon tyynyn alta ja viimeistelee nuolemisen sillä. Paras hetki on se, kun dildo koskettaa ekaa kertaa pillunhuulia. Yleensä olen jo tässä vaiheessa niin kiimoissani, ettei tarvitse montaa kertaa mua dildolla naida, kun saan ihanan orgasmin. Jos en laukea heti, fantasioin toisen miehen kalusta. Että se dildo on jonkun vieraan elin ja se panee mua.
Itse naisena en kiihotu sen katsomisesta, kun minua nuollaan. Miehet suihinoton aikana varmaan monesti tykkäävät katsoa ja saavat siitä omat kicksinsä? Itse en yleensä itse seksin aikana fantasioi, mutta jostain syystä nuolemisen aikana tarvitsen jotain kiihottavia ajatuksia...
En ikinä kertoisi tätä miehelle, mutta yleensä ajattelen mieheni panemassa jotakin toista naista ja saatan laueta vaikka miten nopeasti. Ihan hullua, koska normaalistihan se ajatus nyt olisi todella kamala, että mies panisi toista :D Jostain syystä nuoltaessa tuollainenkin kiihottaa... mietin, että mies panisi jotakin söpöä, itseäni lyhyempää ja pehmeän pyöreää naista joka voihkisi kovaan ääneen. Joskus olen itsekin sessiossa mukana, ja hieron tuon toisen naisen klittaa kun mieheni panee häntä hullun lailla. Kuvittelen, että naisella on turvonnut pillu ja kunnon häpyhuulet ja mieheni lykkii elintään häneen ähkien nautinnosta.
Kiihotun kun ajattelen, että mies panisi tuota toista naista aivan silmittömän himon vallassa ja asunto täyttyisi naimisen äänistä ja voihkimisesta. Yleensä siinä kohtaa saan itse (siis tosielämässä) orgasmin kun tuo nainen ajatuksissani laukeaa mieheni (ja minun) käsittelyssä tai kun mieheni tulee hänen sisälleen tai runkkaa spermat tuon naisen päälle. Ai kauheaa kun tunnen muuten syyllisyyttä näin likaisesta ja härskistä fantasiasta... :D :D
Tosielämässä en IKINÄ koskaan haluaisi mitään tuollaista tehdä :D
Joskus minulla on sellaisiakin fantasioita missä mieheni ei ole mukana... ne ovat jotain sen tyylisiä, että minut on sidottu johonkin penkkiin tms. kiinni ja minua naidaan väkisin tai sormetetaan niin rajusti että squirttaan... joskus fantasioin olevani jossakin paikassa jossa kukaan ei tunne minua, ja että joku mies panee minua ja muut katsovat ympärillä ja runkkaavat, ja joku kuvaa ihan lähietäisyydeltä kun miehet vuorotellen naivat ja laukevat sisälleni ja siemennestettä valuu minusta ulos ja olen aivan limainen ja märkä...
Että tämmöistä täällä.... ;)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:22"]
Itse naisena en kiihotu sen katsomisesta, kun minua nuollaan. Miehet suihinoton aikana varmaan monesti tykkäävät katsoa ja saavat siitä omat kicksinsä? Itse en yleensä itse seksin aikana fantasioi, mutta jostain syystä nuolemisen aikana tarvitsen jotain kiihottavia ajatuksia...
En ikinä kertoisi tätä miehelle, mutta yleensä ajattelen mieheni panemassa jotakin toista naista ja saatan laueta vaikka miten nopeasti. Ihan hullua, koska normaalistihan se ajatus nyt olisi todella kamala, että mies panisi toista :D Jostain syystä nuoltaessa tuollainenkin kiihottaa... mietin, että mies panisi jotakin söpöä, itseäni lyhyempää ja pehmeän pyöreää naista joka voihkisi kovaan ääneen. Joskus olen itsekin sessiossa mukana, ja hieron tuon toisen naisen klittaa kun mieheni panee häntä hullun lailla. Kuvittelen, että naisella on turvonnut pillu ja kunnon häpyhuulet ja mieheni lykkii elintään häneen ähkien nautinnosta.
Kiihotun kun ajattelen, että mies panisi tuota toista naista aivan silmittömän himon vallassa ja asunto täyttyisi naimisen äänistä ja voihkimisesta. Yleensä siinä kohtaa saan itse (siis tosielämässä) orgasmin kun tuo nainen ajatuksissani laukeaa mieheni (ja minun) käsittelyssä tai kun mieheni tulee hänen sisälleen tai runkkaa spermat tuon naisen päälle. Ai kauheaa kun tunnen muuten syyllisyyttä näin likaisesta ja härskistä fantasiasta... :D :D
Joskus minulla on sellaisiakin fantasioita missä mieheni ei ole mukana... ne ovat jotain sen tyylisiä, että minut on sidottu johonkin penkkiin tms. kiinni ja minua naidaan väkisin tai sormetetaan niin rajusti että squirttaan... joskus fantasioin olevani jossakin paikassa jossa kukaan ei tunne minua, ja että joku mies panee minua ja muut katsovat ympärillä ja runkkaavat, ja joku kuvaa ihan lähietäisyydeltä kun miehet vuorotellen naivat ja laukevat sisälleni ja siemennestettä valuu minusta ulos ja olen aivan limainen ja märkä...
[/quote]
Uuh... Arvaapa mitä sait aikaan? :D
-Niksu
Jännä miten näyttää siltä että miehet kesittyvät partneriinsa ja siihen hetkeen. Naisista taas suurin osa tuntuu miettivän ihan muita kun käynnissä olevaa aktia tai omaa kumppaniaan. Ja kuitenkin yleisen käsityksen mukaan miehet kuolaavat aina vieraita naisia ja naiset ovat uskollisuuden perikuvia. Totuus on tarua ihmeellisempää.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:22"]
[/quote]
Ihan totta muuten, että suuseksiä saadessa tulee mieleen ihan erilaisia mielikuvia kun muuten. Siinä varmaan itsesensuuri pettää eikä ota itseään niin vakavasti. En oikeen pidä niitä edes fantasioina, koska eivät ole muussa tilanteessa tarpeeksi realistisen tuntuisia tai osa tuntuu niin naurettavilta ettei niitä voi ottaa tosissaa sillon kun nautinto on "omissa käsissä". Häiden aikaan mm. kuvittelin usein vihkipapin naimassa mua takaapäin tyhjässä kirkossa alttaria vasten ennen vihkimistä hääpuku päällä tottakai :D Myös maatalon isäntä yllättämässä piian tyydyttämästä itseään, poliisi perimässä sakkoa luonnossa, opettaja nuhtelemassa karttakepin kanssa ja muut typerän kliseiset ja perinteiset on vierailleet mielessä useammin kuin kerran, vaikka näin ladeltuna ne saa tuntemaan itsensä vähän teinin tasolle jääneeksi :D
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 16:53"]
Minua kiihottaa kun ajattelen sitä kertaa kun annoin vieraalle paljaaltaan ennen kotiin menoa ja mies nuoli kiltisti. Fantasioin sen toistosta.
Luulen että mies ei tiennyt miksi olin niin märkä.
[/quote]
Kovasti kiihottaisi nuolla käytettyä looraa. En kuitenkaan pystyisi jatkamaan parisuhdetta jos tämä fantasia toteutuisi.
kiusallista ja kiihottavaa.
Ehkä voisin toteuttaa sen antamalla jollekkin muulle suuseksiä.
M39
En tarvitse fantasioita nauttiakseni suuseksistä.
Ajattelen kolmen kimppaa (mä, mieheni ja joku nainen) ja että saisin katsella mitä mieheni ja se toinen nainen tekee ;) tai että samalla kun mieheni nuolee mua niin joku ottaa häneltä suihin
Ei oo ollu mitään fantasiaa sen aikana eikä ole tullutkaa mieleen miettiä mitään muuta ja miks pitäiskään. Se on tosi kiihottavaa kun mies tykkää nuolla ja sillä hetkellä vaan nautin siitä. Kun kysyt tuollaista oletatko että naisella on aina joku fantasia kun häntä nuollaan?