Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tukahduttaa seksuualisia haluja?

Vierailija
26.10.2011 |

Olen parikymppinen nainen ja haluaisin seksiä joka päivä, mutta miehelleni riittää kerran viikossa. Miten tässä tekis..?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietysti kaikilla, mutta omalla kohdallani ainakin. Nyt kumpikin on tyytyväinen, kun minullekin riittää kerran kuussa.

Vierailija
2/3 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin 45 mies ja mun avioliitto alkoi 20 v sitten tuollaisessa tilanteessa. Halusin seksiä käytännössä aina ja nyt edelleenkin haluaisin. Vaimolleni riitti harvemmin ja vuosien varrella tarve on vaan vähentynyt. Parisuhteeni on silti edelleen jotenkuten kasassa mutta en tiedä kauanko.

Kaikkeen toki tottuu, mutta on kuin jatkuvaa janoa kärsisi ja saisi vain suolaista vettä juodakseen. Todella rakastunut olen ollut salarakkaaseeni jonka kanssa seksikin on taivaallista. En osaa ap:ta auttaa. Kaikkien jutut ovat erilaisia eikä niitä voo verrata. Seksittömänäkin suhde pysyy kasassa jos kaikki muu on ok. Mitä aikaisemmassa vaiheessa asioista puhuu ja mitä aikaisemmin kaikki asiat selvittää, sen helpommin ne hoituvat. Keskustele siis asiasta miehesi kanssa. Toistensa ajatuksia ei voi lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikymppinen nainen ja haluaisin seksiä joka päivä, mutta miehelleni riittää kerran viikossa. Miten tässä tekis..?

Minulla on taas sellainen ongelma että nuori nainen 22v vonkaa minulta vanhalta mieheltä seksiä 40+, nainen on todella hyvän näköinen. Minun on pakko tukahduttaa seksihalujani tähän nuoreen naiseen jolla on vasta elämä edessä. Tottakai minua haluttaisi mutta naimisissa olevana miehenä minun on syytä pitää kalu housuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi