Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostaloasukkaat, mitä olette huutaneet tuuletusikkunasta ohikulkijoille?

Vierailija
24.11.2020 |

Mulla paras kun jotkut pysäköi väärin, niin huusin ritilän läpi, että poliisi on soitettu. Lähtivät nöyrinä siirtämään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go home!

Vierailija
2/9 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ölähtelen, hauska katsella kun kääntyvät ihmettelemään mistä asunnosta huudettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heittänyt kanamunilla ihmisiä. Aikuisena. Asun yögrillin kohdalla, ja olen tottunut meteliin. Mutta joskus siellä kiljuu joku nainen, en tiedä onko se aina sama, mutta aina se on nainen, niin ettei koko kortteli nuku. Siellä on ollut yöllä jodlaajakuoro, orkesteri, moottoripyöriä revittelemässä, kitara soittaja ja laulaja yms. Kaikki nuo on normaalia elämää, mutta ei sen naisen kiljunta.

Voin kertoa että hiljeni. (Rikos on jo vanhentunut).

Vierailija
4/9 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen heittänyt kanamunilla ihmisiä. Aikuisena. Asun yögrillin kohdalla, ja olen tottunut meteliin. Mutta joskus siellä kiljuu joku nainen, en tiedä onko se aina sama, mutta aina se on nainen, niin ettei koko kortteli nuku. Siellä on ollut yöllä jodlaajakuoro, orkesteri, moottoripyöriä revittelemässä, kitara soittaja ja laulaja yms. Kaikki nuo on normaalia elämää, mutta ei sen naisen kiljunta.

Voin kertoa että hiljeni. (Rikos on jo vanhentunut).

Nää kuorot julkisilla paikoilla on kummallisia. Joskus alikulkusillan alla oli tälläinen hippipataljoona soittelemassa ja hoilaamassa rauhasta. Ironista, kun niistä lähti niin kova mekkala. 

Vierailija
5/9 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan joskus ettää ööö höööö höööö. Eikä kukaan tiedä mistä huuto tulee.

Vierailija
6/9 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mami yritti epätoivoisesti vetää pikkukakaraansa pois ikkunasta huutamasta ohikulijoillekun oli ensin itse roikkunut muiden ikknunoiden alla.

ei vanhentunut juttu.

Vierailija
7/9 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huutanut rumia naapurin akalle.

Vierailija
8/9 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää helvettiin oksentamasta ja turvat kiinni. 1.joku oksensi kadunvarren ruusupuskaan pitkään ja kovaäänisesti ja 2. Baarista kotiinmenevä pariskunta jäi ikkunan alle riitelemään. Molemmat n.klo 4.30

Vierailija
9/9 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo se pyörä takasi!

Toi. Yritti varastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä