Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tajusin tänään etten rakasta miestäni enää.

Vierailija
30.03.2014 |

Aika tyhjä ja hämmentynyt olo, ei näin pitänyt käydä :(

Havahduin vain huomaamaan, että emme vietä enää aikaa yhdessä, molemmilla omat menot ja mua ei enää edes kiinnosta miehen tekemiset ja menot.

Ennen oltiin kuin paita ja peppu, aina yhdessä ka kerrottiin toisillemme kaikki.

En ole pitkään aikaan kertonut miehelleni, että mitä minulle kuuluu enkä ole kysynyt mitä hänelle kuuluu, koska ei enää kiinnosta.

Kamalaa, mutta totta :( onko teillekkin käynyt näin, että olette vain havahtuneet siihen, että teitä ei enää vain kiinnosta se toinen ihminen, millään tavalla.

Ollaan oltu vasta 2 vuotta yhdessä ja nyt jo ero tulossa tämän takia :/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ero on tulossa? Tuohan on asia jolle voit tehdä jotain. Sen kun alat rakastaa! Ei se ole tunne, vaan tekoja. Tee niitä samoja juttuja kuin aiemminkin - vietä aikaa miehesi kanssa, jutelkaa ja tutustukaa toisiinne. 

Ihminen kiinnostuu siitä mitä ajattelee. Sun tarvii vaan nyt ruveta ajattelemaan enemmän sitä miestäsi!

Vierailija
2/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos takana vain 2 vuotta yhteistä tietä niin ei hyvältä näytä. Meillä takana 10v ja nyt mulla samat fiilikset, mutta meillä kuvioon on tullut vauva eli rehellisesti sanottuna mun mielenkiinto on nyt tuossa nyytissä, ei miehessä. Ennen vauvaa tilanne oli toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se tunne, mutta rakkautta pitää myös ylläpitää..

entäs jos miehes joutuis onnettomuuteen. Miten toimisit? Syöksyisitkö huolissasi miehesi luo vai odottaisitko himassa, mitä tapahtuu?

Vierailija
4/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 02:06"]Miksi ero on tulossa? Tuohan on asia jolle voit tehdä jotain. Sen kun alat rakastaa! Ei se ole tunne, vaan tekoja. Tee niitä samoja juttuja kuin aiemminkin - vietä aikaa miehesi kanssa, jutelkaa ja tutustukaa toisiinne. 

Ihminen kiinnostuu siitä mitä ajattelee. Sun tarvii vaan nyt ruveta ajattelemaan enemmän sitä miestäsi!

[/quote]

Ongelma on se, että ei mua yhtään kiinnosta miehen asiat enää.

Olen aina hyvällä tuulella kun saan olla yksin kotona tai liikenteessä.

Mutta heti kun vietetään aikaa mieheni kanssa, tai olen edes samaan aikaan kotona niin alkaa ärsyttää ja ahdistaa kaikki, ei ole yhtään hyvä olla mieheni kanssa enää.:(

Vierailija
5/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden vuoden aikana tutkitusti uutuuden hohto katoaa ja parisuhde normalisoituu. Tämän jälkeen pitäisi olla kiintynyttä rakkautta täynnä (or something).

Kahden vuoden koeaika on ohi. Mies ei enää kiinnosta. Kai se oli sitten siinä. Voit koittaa time outtia tietysti. Miltä tuntuu ettei se toinen ole elämässä?

Olen itse kateellinen niille joilla rakkautta riittää äärettömiin. Mullakaan ei tunnu siltä.

Vierailija
6/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden vuoden aikana tutkitusti uutuuden hohto katoaa ja parisuhde normalisoituu. Tämän jälkeen pitäisi olla kiintynyttä rakkautta täynnä (or something).

Kahden vuoden koeaika on ohi. Mies ei enää kiinnosta. Kai se oli sitten siinä. Voit koittaa time outtia tietysti. Miltä tuntuu ettei se toinen ole elämässä?

Olen itse kateellinen niille joilla rakkautta riittää äärettömiin. Mullakaan ei tunnu siltä.

Vierailija
7/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että olen onnellinen mies.

20v ollaan oltu yhdessä ja justiin sanottiin toisille miten rakastetaan toisiamme :)

It's a wonderful life

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme