Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihtuminen synnytyksen jälkeen

Vierailija
30.03.2014 |

Kuinka nopeasti olette pudottaneet raskauskilot ja paljonko niitä oli?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli painoa n.20kg raskausaikana. Synnytyksestä on nyt jo n. kuukausi ja vieläkin on 10kg pudotettavaa ja kyllä ahdistaa nää kilot. :/

Vierailija
22/26 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset 30-25kg tullut kaikissa kolmessa raskaudessa. Lähtenyt n. 8kk melkein kaikki, biimruset 5kg vasta imetyksen lopetettua.

Nyt kolmannella kerralla ei tunnu tippuvan paino sitten millään. Syön tosi vähän, lähestulkoon paastoan. Tai sitten olen malttamaton..

Olen normaalisti 53kg nyt kolme kuukautta synnytyksestä 64kg. Painoa tuli n. 25kg raskaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole voinut liikkua alusta asti vaivanneiden liitoskipujen ja supisteluiden vuoksi. Niiden lisäksi olen kärsinyt aika lailla kaikki raskausvaivat, mitkä on olemassa. Olen aina ollut pienikokoinen, joten nykyinen paino tuntuu todella hurjalta. Äitini on minuakin pienempi ja hänelle painoa kertyi 25 kg molempien raskauksiensa aikana, mutta kilot putosivat kuulemma heti synnytyksen jälkeen pois. Toivon todella että minulle kävisi samoin :) Turvotus on melkoinen, jospa sen laskiessa lähtisi painoakin. Aion palata lenkkipolulle heti kun se vain on mahdollista, mutta masentaa jos siitä huolimatta kesä menee isoissa kaavuissa kulkien. Laskettu aika osuu ihan huhtikuun loppuun, joten kiire tulee laihtua että voisi kesällä kulkea hellevaatteissa. 

Ap

Mulla on aiemmat syntynyt talvella ja on ollut kiva kun on kerennyt laihtumaan ennen kesää, mutta nyt syntyi kesäkuussa ja koko kesän olen maharöllykkäni kanssa kulkenut hyvillä mielin. Jopa tiukassa paidassa häpeämättä.

Vauva on niin uskomattoman ihana että ei paljon läskit kiinnosta, kyllä ne siitä sitten taas häviää pikkuhiljaa.

Älä nyt turhaan sellaista edes mieti ja muista että ostat mukavan suuret ja ihanat vaayteet niin läskit ei vaivaa yhtä pahasti, hetki se vain on!

Vierailija
24/26 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ennen raskautta 60kg, raskauden aikana lisää tuli 14 kg. Synnäriltä mukana tuli 4kg turvakaukalossa ja 4kg vyötäröllä. Jälkitarkastuksessa jäljellä oli 1kg, joka hävisi kun lopetin imetyksen. Paino on pysynyt samana (n. 60kg) koko aikuisiän, mutta raskauden jälkeen vartalon malli ei ollut enää sama (alavatsa jäi pysyvästi pömpöttämään).

25/26 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni viimeksi yhdeksän kuukautta 30 kilon painonpudotukseen pienillä teoilla. Kirjoitin siitä blogiini: https://www.emmipyykko.com/post/kuinka-laihtua-yli-30kg-yhdeks%C3%A4ss%…;

Jännittää, kuinka tällä kertaa käy uuden raskauden jälkeen.

E.L.L.

Vierailija
26/26 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka raskaus oli +20kg ja toinen +25 , ja edelleen nuo +45kg 18 vuoden jälkeenkin.

Ei sitä kiireisessä elämässä ehdi laihduttaa.