Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini ei välitä

Vierailija
22.04.2014 |

Olen vasta lapsi ja äitini ei välitä... Aina kun puhun äidilleni niin hän ei kuuntele ja pikkusiskoni pilaa kaiken ja sitten äitini kuuntelee pikkusiskoani ja itken joka päivä itseni uneen, ja isäni on Filippiineillä ja aina tuntuu että hän lähti minua karkuun sinne kun olen nii vammane... Ja olen joka välkkä yksin ja minua kiusataan eikä äitini ja isäni välitä siitä... KUKA NYT HALUU OLLA TÄMMÖSEN TYHMÄN VAMMASEN KAA VÄLKILLÄ JA KOULUN JÄLKEEN!!?? :'(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kertonut äidillesi tuosta? Sano, että haluat kahdenkeskisiä juttutuokioita ilman pikkusisarusta. Pikkusisarukselle voit kertoa saman.

Isäsi on siis muuttanut ulkomaille ja sinulla on häntä ikävä? Tuntuu varmasti kamalalta. Voit kuitenkin olla 100% varma, että sinun takiasi ei sinne lähtenyt. Osaako isäsi skypettää? Keksi joku keino olla yhteydessä, edes kirjeet. Ja kerro hänelle, miltä susta tuntuu. Pääsisitkö lomalla siellä käymään ?

Vierailija
2/5 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nro 5 lisää vielä, että puhu koulukuraattorille, opelle tai terkalle tuosta kiusaamisesta myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se isä on ihan muista syistä lähtenyt.

Tsemppiä, vaikka olisitkin aikuinen provoilija jonka sisällä asuu pieni surullinen tyttö.

Vierailija
4/5 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama uusintakokeisiin klo 15 menijä?

Vierailija
5/5 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali<3