Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoidatte kynsiänne?

Vierailija
29.03.2014 |

Miten hoidatte kynsiänne te, jotka ettei käy kynsihoitoloissa? Itse käytän kynsileikkuria ja kynteni ovat kamalan näköiset. Nämä ovat malliltaan ylöspäin leviävät kuin lapiot. En osaa leikata edes samanmallisiksi.

En tykkää pitkistä kynsistä, joten kasvattaa en aio, vaikka kynteni ovat vahvat. Miten näistä saisi nätimmät?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

viilalla! En tosiaan ole mikään asiantuntija ja itse hoidan kynsiä. Viilalla saa helpoiten muotoiltua kynsiä.

Vierailija
2/9 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lasiviila. (Mutta älä halvinta, parin euron mallia, koska ne eivät toimi.) Sitten pikku hiljaa opettele viilaamaan kynsiisi sopiva muoto. Itselläkin on levenevät kynnet, joita muut haukkuvat rumiksi, mutta ihan jo viilaamalla kaikki yhtenevään muotoon, näyttävät kädet paljon siistimmiltä. Itse viilaan joka kerta muutaman vedon kynsien sivuista, jotta ne näyttäisivät levenemisen sijaan mahdollisimman suorilta. Lisäksi olen todennut, että mantelinmuotoisia kynsiä en koskaan voi saada, joten tyydyn neliömäiseen muotoon, jossa on pyöristetyt kulmat.

Ja lisäksi tykkään lakata kynsiä näteillä väreillä. Siisti kynsilakka näyttää aina omiin silmiin hienolta, ja jos jotakut haittaa, että rumakyntinen lakkaa kynsiään, niin se on ihan hänen oma ongelmansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä mitään leikkuria, viilalla (lasi) viilaat. Kynsinauhat hoidetaan öljyllä ja painellaan puutikulla pois kynnen päältä. Pehmeällä kiillotusviilalla kiillotetaan kynsi, ei tarvitse edes kysilakkaa tällöin.

Silloin tällöin halutessaan voi laittaa kivaa väriä, tällöin muistettava aluslakka, ettei kynsi värjäänny. Kaksi kerrosta lakkaa ja hyvä päällyslakka, niin pysyy hyvänä koko viikon. 

Vierailija
4/9 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista. Menen ostamaan sellaisen lasiviilan. Hinnalla ei niin väliä, mutta mistä tunnistan hyvän?

Vierailija
5/9 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla opin lasiviila ja se on hyvä.

4

Vierailija
6/9 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trindinkin lasiviilaa on kehuttu. Itse käytän sellaista Kicksissä myytyä, jossa oli muutama strassi koristeena, on kestänyt todella hyvin.

Ne halvimmat ovat sellaisia vähän paksumpia muodoltaan, ja niistä kuluu pinnoite heti.

Vierailija
7/9 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. :D tai siis joo, leikkaan lyhyiksi, jos pääsevat kasvamaan liikaa. Olen sh, joten pitkät kynnet ja kynsilakat on ehdoton ei. 

Vierailija
8/9 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on trindin lasiviila. Tosin se katkeaa helposti jos tippuu, mutta toisaalta mulla on nyt siis kaksi puolikasta viilaa, toinen käsilaukussa ja toinen yöpöydällä niin tulee aina viilattua. Käytän lisäksi väritöntä trindin nail repair-lakkaa, jonka olen huomannut selvästi vahvistavan kynttä. En nykyisin käytä värillistä lakkaa, koska vauvan kanssa lakat lohkeaisivat hetkessä kakkapyllyä pestessä. Olen tyytyväinen että olen päässyt eroon rakennekynsiriippuvuudesta ja kynteni ovat taas terveet ja ihan kauniit.

Vierailija
9/9 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan isoilla saksilla silloin kun muistan.

(Isoilla siksi että kotona ne olivat ainoat terävät sakset ja tottumus jäi.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme