Oletko vaihtanut talvirintsikat jo kesärintsikoihin?
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 03:21"]
Oletteko saaneet koskaan sakkoja kun olette viilettäneet nastaliiveillä vielä touko-kesäkuussa?
[/quote]
Kerran on poliisi pysäyttänyt, mutta kerroin olevani menossa Lappiin.
Onko teillä itsellä ilmanpainemittari vai käyttekö huoltsikalla tarkastuttamassa paineet?
Mä olen outo. Nännien nöpötyksen takia joudun välillä pitämään kesällä TALVI rintaliivejä. Kyllä nolottaa jos jossain pukuuoneessakin joudun rintsikat riisumaan ja on untuvatöytettä liiveissä :( En ole keksinyt mitään muutakaan keinoa tuohon nöpötyksen peittämiseen. Olisiko tuollainen välikausi rintsikka siihen sopivampi?
Minkäkokoiset vanteet teillä on liiveissä?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 01:55"]
Mitkä?
[/quote] Älä vaan väitä että käytät samoja ympäri vuoden.
Inhottava rapina kuuluu kun nastarintsikoilla käy kaupoilla.. viimeistään vapun jälkeen on vaihdettava, muut ihmiset alkaa kuitenkin vihjailla ettei ole soveliasta kulkea nastat törröttäen.
Mä en oo vielä uskaltanut kun oon jotenkin niin kylmänarka. Mutta kesätamponeihin oon jo siirtynyt!
Mä vaihdoin jo kesärintsikat. Eteen pistin vähän paremmat ja taakse aika kuluneet, toivottavasti poliisi ei huomaa, että ajelen vähän sakkorintsikoilla. Nyt ei ole vielä rahaa ostaa uusia kesärintsikoita.
Mikä wt tämä ap oikein on, eikö hänellä ole muka kevätrintsikoita? Älkääkä vaan sanoko että hänellä ei ole syysrintsikoitakaan!
Itse juuri hommasin koivunlehdistä tehdyt rintsikat. En malta odottaa että saan ne käyttööni!
Huhtikuun alussa aion vaihtaa ja sitten pääseekin talvirintsikat pesuun! =)
Kovana käsityöihmisenä neulon itse omat talvirinsikkani. Talvella ne on tietysti täyttä villaa ja patalappumalliset ja luonnollisesti omien muotojen mukaan tehty. Pirteänä ihmisenä tykkään käyttää talvirintsikoissani värejä. Kesällä suosin pastellivärejä ja virkkausta. Mallin olen kopioinut mummon pyöreästä pitsiliinasta. Menee ihan sellaisenaa. Lisään vain ketjusilmukoita tehdyt olkaimet. Murre.
Mulla on myös sakkorintsikat. Mies on muutaman kerran niiden huonosta kunnosta sanonut ja uraa mitannut näppituntumalla. Aika nopeasti ovat kuluneet, vastahan mä ne kolme kesää sitten ostin. Ne ovat kyllä jotkut kiinalaiset ja eivät sijoittuneet Reginan vertailussa kovin hyvin. Olisiko Michelinit vai Hakkapelitat paremmat?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 03:21"]
Oletteko saaneet koskaan sakkoja kun olette viilettäneet nastaliiveillä vielä touko-kesäkuussa?
[/quote]
Mä sain kerran! Sen jälkeen olen TODELLAKIN vaihtanut ajoissa. Sen verran noloa oli! Joka vuosi sama vouhotus, mutta silti pääsi jotenkin unohtumaan.