Nymfit
Tässähän on about kaikki suomalaiset näyttelijät mitä mieleen tulee :D
Kommentit (19)
Ite oon antanu Nymfeille ainakin seitsemän tilaisuutta!! Katsoin paria jaksoa alussa, ei ei ei, keskittyminen herpaantui vähintään puolivälissä.. Koitin katsoa uusinnoista jaksojen loppuosat, ei ei ei, ei vaan pystynyt seuraamaan.
Nyt oon kahtena päivänä katsonu näitä jaksoja mitä nyt tullu, ei ei ei... Keskittyminen herpaantuu setin ollessa paikoin niin puuduttavaa ja paikoillaan seisovaa, ettei vaan kykene. Osan ajasta kiusaantuu liikaa ja on pakko vaihtaa kanavaa kesken kaiken. Äänentoiston paskuudella on myös ollut yllättävän suuri merkitys, mutta ei niin suuri, että teksteillä tästä saisi yhtään sen katsottavampaa...
ja LEPPILAMPI!!!? Luulin, että kerrankin, KERRANKIN jotain ilman sitä!!! EI ei ei...
Niin olen pettynyt koko sarjaan, vaikka parhaani olen yrittänyt!!!
Joo komppaan, Leppilampi. - WTF??? Ja allekirjoitan täysin Ton äänentoiston ja artikulaation, ihme mussutusta.... Sääli kun olis sinänsä hyvät eväät, että miten siitä tulikaan tonmosta.
Koitin googlettaa, kuka on tehny Nymfien äänentoiston, en löytäny. No se ois varmaan lopputeksteissä. Mahtaa olla ylpeä työstään x) :D... Saakohan hommia ton jälkeen enää mistään...
Joudun aina oikein pinnistelemään kun manuela bosco puhuu, että saan selvää.. Aaarghs. Ihme vässykkä koko sen hahmo.
Rikossarjoista opittua vol 1, älä ikinä jätä asermtta ruumiin viereen, koska tämä ei välttämättä olekaan kuollut... Baaaaaad mistake.
Juu ja vähän mysterious, jos se akka oli äsken niiiiiiin vaikea saaada pyssyllä hengiltä, että ne ei sitten katkoneet sen kaulaa tms ettei vaan nouse kuolleista...
Olipa hämmentävä produktio... Tossako Se nyt oli? Maailma pelastui kun didi ja Samuel harrasti seksiä? Nymfit vapautuivat satyyrien ikeestä?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:53"]
Olipa hämmentävä produktio... Tossako Se nyt oli? Maailma pelastui kun didi ja Samuel harrasti seksiä? Nymfit vapautuivat satyyrien ikeestä?
[/quote]
häh? Ai niinkö siinä kävi?!
oliko toi viimenen jakso?!
katoin kyl tän vikan jakson, mutta en kai sitten tajunnut loppua.
Mun mielestäni tota oli tehty vaan 12 jaksoa.. Pe-su kukin ov 4 jaksoa. Olisin kyllä odottanu lopulta enemmän.... Niinku vaik et mitä leppilammelle kävi..... Not :D Sofia ruusila ainakin näytti voivan hyvin ;)
Mulla jäi nyt vähän kaikki auki. Siis sarjassa ei avattu oikeen mitään asioita ja kaikki jäi ilmaan. Kuten tuo, että ne vapautui nyt jostakin. Että mistä.
Kiittäisin jos näitä asioita avattaisiin, jos joku niitä ymmärsi.
Tulee tuosta aina mieleen että 'NymFit' on joku uusi naisten fitness-villitys.
-Mies 29v-
Nro 15, ymmärsin että nymfit oli vuosisatoja paenneet heitä hallitsevia satyyrejä, ja ennustus oli että syntyy nymfityttö (didi?) jolla on solmutatuointi ja joka vapauttaa kansan... Anyways, mietin että mikäs solmutatuoitu nymfilapsi polski vannassa siinä lopussa? Oliko didi kuitenkaan ennustuksen vapahtaja vai auttoiko satyyreille katkera aurelie didin ja Samuelin hyvää hyvyyttään yhteen ja ennustus toteutuikin rakkaudesta nymfin ja ihmisen välillä?
Mikä järki oli näyttää kaikki jaksot "etukäteen" AVAlta kun kolmoselta on tullut vasta osa? Tämä kai on se sarja jota on hypetetty kuukausitolkulla ja isketty kuitenkin iltaysin prime timeen? Olikohan katsojaluvut hieman toivottua pienemmät, hmm...
Siis itse jotenkin luulin tajuavani, että didille tatuoitiin se solmu huijaukseks, et se lopun tyttö oli oikee solmutyttö? En taida jaksaa päätäni vaivata, koska jos lisä kausia on tulossa, en ole katsomassa.
Mikä oli se vessa kohtaus, jossa oli se manuelan näyttelemä hahmo ja samuel, siinä se manuela sanot, että ooh, tuoksut voimakkaalle, ne vaihtoi kuumottavia katseita ja manuela sanoi, sä olet didi oma, johon samuel sitten sanoi, en ole... Siis oliks niilläki jotain säpinää?! Käsitin että sameli ja didi oli keskenään tosi rakastuneita, mutta siis samuel vikitteli muitakin!?
Ei Tää itse asiassa olekaan ihan niin huono kuin mitä alussa luulin.. Vähän kiusallista ja noloa menoa paikoittain, mutta ihan koukuttavaa myös.