Oletko maksanut Jutan dieetistä?
Nyt kokemuksia kehiin fitfarmin dieeteistä. Kannattaako maksaa, millaiset ohjeet saa ja toimiiko oikeasti jokaiselle meistä?
Ja mistä sitä osaa päättää aloittaako superdieetin, morsiusdieetin vaiko vaikkapa liten?
Alkaa liikakilot kyllästyttämään..
Kommentit (13)
Go fat go löytyy ihan googlettamallakin. Muut ovat sitten hienosäätöä. Itse tekisin niin, että katsoisin pari viikkoa kuinka gfg sujuu ja tekisin sen jälkeen johtopäätökset siitä minkälaista vaihtoehtoa tarvin.
Laita rahasi (30 eur/vuosi, 20 eur/6 kk) mieluummin Kalorilaskuriin http://kalorilaskuri.fi Merkkaat sinne ylös kaikki mitä syöt ja juot. Sitten vain syöt vähemmän kuin kulutat.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 00:17"]
Ei sun herranen aika sentään tarvi maksaa jollekin wt:lle siitä, että olet dieetillä. Sä osaat ihan itsekin katsoa, paljonko kaloreita sun syömässä ruoassa on ja vähentää si, sekä lisätä erilaista liikuntaa monipuolisesti. Ei se mitään rakettitiedettä ole, kyse on vaan siitä, että teetkö sä sen oikeasti vai et.
[/quote]
WT? Ite oot!
En ymmärrä jos terve ihminen ei laihdu. En ole ikinä laihduttanut. Syön välillä kun hevonen. Kotiruoka, liikunta. Paljon keittopäiviä, kanaa, kalaa, rasvatonta rahkaa jne
Www.fineli.fi on ilmainen palvelu jonka avulla voit koostaa oman ruokavaliosi makusi mukaan. Käytä ruokakori-palvelua laskiessasi päivän ruokien kalori- ja ravintoainearvoja.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 00:20"]
Laita rahasi (30 eur/vuosi, 20 eur/6 kk) mieluummin Kalorilaskuriin http://kalorilaskuri.fi Merkkaat sinne ylös kaikki mitä syöt ja juot. Sitten vain syöt vähemmän kuin kulutat.
[/quote]
Kiloklubikin on yksi vastaava palvelu, se on ilmainen, mutta huonompi kuin Kalorilaskuri http://kiloklubi.fi
Mä olen myös miettinyt tuota. Ainakin mun kaverilla on lähtenyt 10kg sillä bikini challengella. Haluaisin itsekin kokeilla, mutta mietityttää riittääkö mun itsekuri kun siinä on niin tylsä ruokavalio. Toisaalta ehkä Se, että on maksanut ohjeista lisäisi motivaatiota, etteivät rahat mene hukkaan? :D Ylipainoa on kuitenkin jo melkein 20 kiloa, nyt olisi aika jo muuttaa elämäntapoja. Olen pitänyt itse kaloritaulukkoa ja kirjannut kyllä tunnollisesti, mutta ei se mitään auta tai vähennä syömisiä.
Mä olen myös miettinyt tuota. Ainakin mun kaverilla on lähtenyt 10kg sillä bikini challengella. Haluaisin itsekin kokeilla, mutta mietityttää riittääkö mun itsekuri kun siinä on niin tylsä ruokavalio. Toisaalta ehkä Se, että on maksanut ohjeista lisäisi motivaatiota, etteivät rahat mene hukkaan? :D Ylipainoa on kuitenkin jo melkein 20 kiloa, nyt olisi aika jo muuttaa elämäntapoja. Olen pitänyt itse kaloritaulukkoa ja kirjannut kyllä tunnollisesti, mutta ei se mitään auta tai vähennä syömisiä.
Bikini challenge oli musta huono. Huomas kyl (esimerkiksi videoiden laadusta) ettei kyseiseen "tuotteeseen" oltu paljoakaan panostettu. En suosittele!
Lisäksi treenit oli epäselvästi ohjeistettu, ruoka hyvin puuduttavaa ja koko ohjelma oli melko absurdi (vaikea sovittaa työssäkäyvän perheellisen arkeen).
Kalorilaskureiden lisäksi paaaaaljon liikuntaa. Joskus ainoastaan normaali ja terveellinen ruokavalio ja treeni riittää, eikä tarvitse maksaa mistään. Kuntoillakin voi oman kehon "painoa" käyttäen. Kunto nousee kyllä jos motivaatiota riittää.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 00:17"]
Ei sun herranen aika sentään tarvi maksaa jollekin wt:lle siitä, että olet dieetillä. Sä osaat ihan itsekin katsoa, paljonko kaloreita sun syömässä ruoassa on ja vähentää si, sekä lisätä erilaista liikuntaa monipuolisesti. Ei se mitään rakettitiedettä ole, kyse on vaan siitä, että teetkö sä sen oikeasti vai et.
[/quote]
WT? Ite oot!
[/quote]
no mut siis onhanse. Ei koulutusta, ammattina oikeasti lähinnä myyjä. Ensin niitä ternimaitokapseleita ja kun se meni konkkaan niin nyt sit laihiksia. Ja jos ootte matkan varrella katsoneet kuvia siitä ja sen taloista niin makukin on aika perinteisesti ihan sitä ihteään.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 00:36"]
onhanse. Ei koulutusta, ammattina oikeasti lähinnä myyjä. Ensin niitä ternimaitokapseleita ja kun se meni konkkaan niin nyt sit laihiksia. Ja jos ootte matkan varrella katsoneet kuvia siitä ja sen taloista niin makukin on aika perinteisesti ihan sitä ihteään.
[/quote]
Juttahan on koulutukseltaan poliisi.