Olen ikuisesti katkera, ettei Buffy päätynyt yhteen Angelin kanssa.
Onko muita? Tai onko teillä muita parituksia, joiden olisitte halunneet päätyvät yhteen.
Kommentit (35)
Spiken kanssa, joo... Paitsi Spike "kuoli" siinä lopussa, mutta heräsi henkiin siinä Angelin sarjassa.
ap
Mua harmitti, että Scully ja Mulder pääty pariksi, musta oli paljon kutkuttavampaa se niiden kiertely ja kaartelu ja vihjailut :)
No entäs sitten Vampyyripäiväkirjat? Kenen kanssa Elenan kuuluu päätyä yhteen?
Minä aikanaan taas innostuin Spuffysta, eli siis Buffysta ja Spikesta!
No, melkein kaikissa sarjoissa, mitä olen seurannut, niin se pari ei ole päätynyt yhteen, mitä olisin halunnut: Rimiksessä Rachel ja Adam, Sinkkareissa Carrie ja Aidan, Buffyssa Buffy ja Angel... mitähän muita?
Buffylla ja Enkulilla ei niin väliä, mutta olen vieläkin vihainen, että menivät tappamaan Taran. Willow ja Tara kuuluvat yhteen. Kennedy, yök!
Mä en ole Vampyyripäiväkirjoja seurannut. Mutta True Bloodissa toivoin Sookieta ja Ericia, mutta Sookie päätyykin Samin kanssa yhteen. Koskaan ei päädy yhteen ne, joita toivon.
Spuffy oli ihan jees, mutta silti toivoin Bangelia :)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:18"]
No entäs sitten Vampyyripäiväkirjat? Kenen kanssa Elenan kuuluu päätyä yhteen?
Minä aikanaan taas innostuin Spuffysta, eli siis Buffysta ja Spikesta!
[/quote]
Mä olen ollut Damonin kannattaja, se Stefan on niin ällö nössö. Vaikka se onkin yrittäny olla nyt pahis. Mutta kaikenkaikkiaan kaikki sarjat lässähtää, kun se UST loppuu, eli kun pari viimein päätyy yhteen.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:22"]
Buffylla ja Enkulilla ei niin väliä, mutta olen vieläkin vihainen, että menivät tappamaan Taran. Willow ja Tara kuuluvat yhteen. Kennedy, yök!
[/quote]
Willow'n näyttelijä ei kuulemma tykännyt lesborakkaudesta.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:23"]
Mä en ole Vampyyripäiväkirjoja seurannut. Mutta True Bloodissa toivoin Sookieta ja Ericia, mutta Sookie päätyykin Samin kanssa yhteen. Koskaan ei päädy yhteen ne, joita toivon.
[/quote]
Uuh, Eric :) Sookiella on kyllä päässä vikaa, jos se ottaa sen lyhyen pikkukäppänän Samin.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:25"]
[/quote]
[/quote]No ei se suhde Kennedyn kanssa sitä mitenkään muuta, lesborakkautta sekin. Eli pointtisi...?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:26"]
[/quote]
Uuh, Eric :) Sookiella on kyllä päässä vikaa, jos se ottaa sen lyhyen pikkukäppänän Samin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No näin se vaan ottaa. Koko kirjasarja ikään kuin valmisteli lukijoita Sookien ja Ericin suhteeseen, UST oli aivan mieletöntä ja sitten yhtäkkiä, kirjasarjan viimeisellä 50 sivulla: SAM!! En tajua.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:25"]
[/quote]
[/quote]No ei se suhde Kennedyn kanssa sitä mitenkään muuta, lesborakkautta sekin. Eli pointtisi...?
[/quote]
Edelleen sama.
Buffy ja Spike minusta oli tarkoitettu toisilleen.
Harry Potterin ja Hermionen olisi pitänyt isoina saada toisensa.
Julia Ormondin näyttelemän naisen olisi pitänyt saada Brad Pittin näyttelemä sankari Intohimon tuuli elokuvassa.
Tuulen viemääkin päättyi huonosti.
Mulla on menny kokonaan mielenkiinto Bones-sarjaan, kun niillä tuli tää tylsä perhe-elämä juonikuvio mukaan :( Oli ennen lempparisarjoja. Onkohan muuten True Bloodin käsikirjottajilla pokkaa kirjoittaa erilainen loppuratkaisu, kuin kirjoissa. Todella toivon niin.
Vihasin Rileya yli kaiken Buffyssa!!! Ensin annettiin seksikäs vampyyri ja sitten lässy opiskelija, ei hyvää päivää. Spike oli sentään pienoinen parannus, mutta ei Angelin voittanutta.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:32"]
Buffy ja Spike minusta oli tarkoitettu toisilleen.
Harry Potterin ja Hermionen olisi pitänyt isoina saada toisensa.
Julia Ormondin näyttelemän naisen olisi pitänyt saada Brad Pittin näyttelemä sankari Intohimon tuuli elokuvassa.
Tuulen viemääkin päättyi huonosti.
[/quote]
Samaa mieltä Potterista ja Hermionesta. Rowling on kai itsekin myöntänyt, että kirjan olisi pitänyt päättyä näin.
Sinkkuelämäässä Carrie ja Aidan ois kuuluneet yhteen. Olen yhä pettynyt siihen että Carrie valitsi epäluotettavan Bigin.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:35"]
Sinkkuelämäässä Carrie ja Aidan ois kuuluneet yhteen. Olen yhä pettynyt siihen että Carrie valitsi epäluotettavan Bigin.
[/quote]
Samaa mieltä! Miksi ihmeessä se otti Bigin? Pelkkää huonoa kohtelua vuosikaudet. Kun näin Aidanin sen vauvan kanssa, olin että jaaha, tää oli tässä.
Seuraako kukaan Teen Wolfia MTV:ltä? Jos Stiles ja Derek ei päädy yhteen, niin AAAAARRRRGGGHHH!!!
Sen Spiken kanssako se sitten oli? En muista enää...