Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ikuisesti katkera, ettei Buffy päätynyt yhteen Angelin kanssa.

Vierailija
28.03.2014 |

Onko muita? Tai onko teillä muita parituksia, joiden olisitte halunneet päätyvät yhteen.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

House sarjassa oli hyvä UST Housella ja Cameronilla.

Vierailija
22/35 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoliko House?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/35 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidanista tuli mieleen mun kaikkien aikojen lempparisarja, Villi Pohjola. Siinä Aidania näyttelevä John Corbett näytteli radio-dj Chrisiä. Villissä Pohjolassa  Maggiella ja Joelilla oli ihana viha/rakkaus-suhde, eivät koskaan päätyneet yhteen. 

Vierailija
25/35 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Boreanaz oli kuulemma korviaan myöten rakastanut Sarah Michelle Gellariin.

Vierailija
26/35 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haitannut eikä harmittanut Harry Potter ja Hermione. Ehkä jotenkin siksi, että koin ne niin lapsina vielä viimeisessä kirjassakin, etten edes osannut ajatella moista.

No Riley oli kyllä Buffyssa juonenkäänne sinänsä, mutta mulle kokonaisuuden kannalta kuitenkin ihan jees. Ainakin tuli selväksi että normaalimies (tai jotain suunnilleen sellaista...) ei ollut Buffylle sopiva.

Entäpä sitten Veronica Mars: team Logan vai team Piz sarjan perusteella?

Vierailija
27/35 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendeistä...Rachel ja Joey.... :( Olen oikeasti katkera, ettei tuo pari päätynyt yhteen!

Vierailija
28/35 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen katkera siitä ettei buffy ja spike päätyneet yhteen, en kauheasti tykännyt angelista ja rileyta inhosin.

Vierailija
29/35 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:38"]

Seuraako kukaan Teen Wolfia MTV:ltä? Jos Stiles ja Derek ei päädy yhteen, niin AAAAARRRRGGGHHH!!!

[/quote]

Hehe. En ole seurannut alun jälkeen, koska sarja on niin sanoinkuvaamattoman surkea, mutta voisi melkein katsoa uudelleen, jos tuo tapahtuu. Tai sheriffi ja Peter, kun nekin olisi niin söpö pari ja yhtä todennäköisesti päätyvät yhteen.

Angel ja Buffy tosiaan harmitti aikoinaan, varsinkin kun Riley ilmestyi korvikkeeksi. Ja niin, Phoebe ja Cole (Charmed, mikä se nyt olikaan suomeksi) olisi saaneet olla yhdessä. En välittänyt juuri siitä lopullisesta miehestä.

Vierailija
30/35 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaa mieltä kuin ap! Todella typerää.

Vierailija
31/35 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulisipa Buffy uudelleen telkkarissa. Rakastin sitä sarjaa mutta tuli ainakin välillä niin myöhään (joskus 01-02 yöllä) etten saanut useinkaan katsoa.

Vierailija
32/35 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Logan kuin Duncankin olivat liian epäseksikkäitä Veronica Marsille. Olisin toivonut, että jännitteestä Weevilin kanssa olisi otettu enemmän irti. 

Vierailija
33/35 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 00:06"]

Ja niin, Phoebe ja Cole (Charmed, mikä se nyt olikaan suomeksi) olisi saaneet olla yhdessä. En välittänyt juuri siitä lopullisesta miehestä.

[/quote]

Mä olen justiinsa katsonut netflixista kaikki charmedin jaksot ja toi häiritsee niin paljon ettei phoebe ja cole olleet ns. endgame :(

Samoin se, että prue kuoli oli ihan väärin.

Gilmore girls häiritsee aina kans, kaikin tavoin, siinä meni aina kaikki suhdejutut ihan väärin mun mielestä :D

Vierailija
34/35 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 01:37"]

Niin Logan kuin Duncankin olivat liian epäseksikkäitä Veronica Marsille. Olisin toivonut, että jännitteestä Weevilin kanssa olisi otettu enemmän irti. 

[/quote]

Aah, tätä mä en edes muistanut! Mutta tätä mäkin toivoin... Ja oli kyllä vähän pettymys ettei siitä tehty mitään.

Mut sitten mä tyydyin tuohon LoVe-shippiin.

Vierailija
35/35 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Riley oli tietoinen välivaihe ja käsikirjoittajilla oli koko ajan tarkoitus saattaa Spike ja Buffy yhteen. He eivät vain voineet heti heittää heitä yhteen, koska fanit olivat vielä niin rikki Angelin ja Buffyn erosta. Tarvittiin tuollainen tylsä opiskelijapoika, jonka jälkeen paha poika Spike kelpasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi