Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytän 75DD rintsikoita, pelkäätkö että miehesi kuolaa perääni?

Vierailija
28.03.2014 |

Hyvännäköiset luomutissit vielä...

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itsetunto ihan niin surkeissa kantimissa. Maailma on täynnä upeita naisia ja silti mies kömpii iltaisin minun viereeni. Ajatella.

Vierailija
102/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 18:19"]Ei välttämättä kuolaisi, mutta vähän huvittuneena voisi kyllä katsoa. Isot tissit kun ovat vain koomisen näköiset, eivät missään tapauksessa kauniit tai haluttavat. Nämä joidenkin jätti-isot silikonitissit ovat pilanneet isojen luomutissien maineen, isot tissit tekevät äkkiä kantajastaan idiootin näköisen. :)

[/quote]

Komppaan !

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä kehiin, pitää nähdä kokonaisuus onko sussa kuolattavaa.

Vierailija
104/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei tykkää noin pienistä

Vierailija
105/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, näimme kerran tällaisen ison tissiparin mieheni kanssa vähän liian läheltä ja mun piti poistua paikalta etten olisi revennyt nauramaan täysillä mieheni ilmeelle ja niille meloneille. Mies huomasi taas minun ilmeeni ja hänellä oli täysi työ olla repeämättä myös nauramaan. Siinä oli miehellä kuolaaminen kaukana, ilme oli alussa lähinnä epäuskoinen ja kauhistunut.

Vierailija
106/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Edesmennyt mieheni toisinaan sanoi, että tissit ovat pelkät rasvapallerot. Ne eivät kiihottaneet häntä. Nykyisin minulla on uusi mieskaveri, ja ei hänkään naisia tissien koon perusteella valitse. Nämä molemmat miehet arvottavat naisissa enemmän sitä lukemaa mitä on korvien välissä ;) 

Vierailija
107/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuva yheltä mallikeikaltani

http://www.lumingerie.fi/portia-curvy-kate-rintaliivit-valko-roosa

AP

Vierailija
108/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle ja muutamalle muullekin kommentoineelle: 75 DD ei kyllä ole mikään järjettömän suuri koko. Itselläni on 70 F, ja hyvin sopusuhtainen olen esim. joihinkin silikonibimboihin verrattuna.

Vierailija
109/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Yhdessä varmaan mietittäisiin, että kuinka mukavaa kun sopivat rinstikat ei oo työn ja tuskan alla. Terkuin, 60C, EI LÖYDY! Ja miehellälin menee jo hermot mun tuskailuihin :D

Vierailija
110/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha kukas sä noista brittitytöistä olitkaan?

Vierailija
111/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, eikä ne välttämättä isot silti ole. Oma liivikokoni on 75E ja siltikään rintani eivät oikeasti ole mitkään isot, hyvin voin olla ilman liivejäkin ilman että mikään roikkuu. Rinnan malli on vaan sellainen, että pienempi kuppikoko ei riitä.

Vierailija
112/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelännyt, mutta nyt pelkään! Mies lähdössä yövuoroon ja alkoi pelottaa että mitä jos se näkee sut matkalla esittelemässä himottavia hinkkejäs! Se jättää mut ja lapsen! En kestä tätä häpeää. Olen niin nolo niin nolo. Eikä auta vaikka se sanoo että tykkää mun pe*seestä jne ja vaikka ollaan oltu jo 9v yhdessä.

Miasäpäin asut? Et kai vaan meidän lähellä:(

Vierailija
113/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni ei ole niin pinnallinen. Jos olisi, emme olisi yhdessä. Terveisin hoikka AA70 -nainen, joka on miehelleen täydellinen. :)

Vierailija
114/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, miehelleni oli isorintaisia tyrkyllä jatkuvasti, mutta valitsi minut vaikka  en ollut edes tyrkyllä kun en ole tyrkky ja rintanikin olivat aika pienet vaikkakin sittemmin vauvani hyvin ruokkivat. Valokuvista päätellen mieheni exät, joita paljon, muistuttavat lähinnä kestävyysjuoksijoita ja ovat kasvoiltaan pikemminkin persoonallisen näköisiä kuin kauniita. Ei hän ollut aikonut vakiintua, mutta jostain käsittämättömästä syystä hän sitten yli 30-kymppisenä sai jonkinlaisen pakkomielteen minun suhteeni. Minä en kovin helposti alkanut hänen kanssaan edes juttelemaan kun hänellä just niitä isotissisiä siinä ympärillä kaiken aikaa pyöri. Niin, miksi hän nyt olisi tissien perään kun ei ole ollut sitä ennenkään.

Vierailija
115/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pelkää, itselläni on samanlaiset. Mun mies tosin pitää enemmän mun sääristä, jotka ovat todella upeat ja pitkät.

Ja läskitissihuutelijoille tiedoksi, teidän harmiksenne on olemassa naisia, joilla rinnat ovat enimmäksen rauhaskudosta, rinnat pysyvät myös ryhdikkäinä ja kiinteinä vaikka ikää tuleekin. Muuten olen vartaloltani hyvin hoikka.

Vierailija
116/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota, tissiä löytyy omastakin takaa...;-)

Vierailija
117/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 18:19"]Ei välttämättä kuolaisi, mutta vähän huvittuneena voisi kyllä katsoa. Isot tissit kun ovat vain koomisen näköiset, eivät missään tapauksessa kauniit tai haluttavat. Nämä joidenkin jätti-isot silikonitissit ovat pilanneet isojen luomutissien maineen, isot tissit tekevät äkkiä kantajastaan idiootin näköisen. :)

[/quote]

Komppaan !

Mies

[/quote]

Oikeasti nainen.

Vierailija
118/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Itselläni on 75A ja olen tyytyväinen pystyihin rintoihini.

Mulla on tosi kaunismuotoinen treenattu pylly. Pelkäätkö. että miehesi kuolaa herkkupyllyni perään? :)

Vierailija
119/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulla miestä, eikä tule, kun en halua. Jos minulla olisi noin pienet tisut en käyttäsi liivejä ollenkaan. Nyt on pakko ostaa kalliita erikoiliivejä kun on 65 G/H

Jos minulla olisi mies, en pelkäisi sitä, että hän katselee ihaillen kauniita ihmisiä tai heidän miellyttäviä piirteitään, koska en voi mitenkään vaatia, että kaikki muut maailman naiset yhtä äkkiä muuttuisivat oksettaviksi hirviöiksi hänen silmissään, kun on minut tavannut.

Vierailija
120/148 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, koska itsekin käytän kokoa 75DD. Joskus tuntuu, että voisi ne liivit olla isommatkin, ettei tulis kumarrellessa tuplatissiefektiä. Myös peppuni on riittävän kokoinen miehelleni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan