Käytän 75DD rintsikoita, pelkäätkö että miehesi kuolaa perääni?
Kommentit (148)
Ei mua pelota muuten vaan on ikävää katsoa se kuolan valuminen. Jatkuvasti saa olla pyyhkimässä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 21:35"]
Näin miehenä kommentoisin. Tuntuu että naiset luulee miehiä kiinnostavan vain mahdollisimman isot rinnat. Ehkä ne joitain sytyttääkin, mutta ainakin minun mielestäni pienemmät ja kiinteät rinnat ovat paljon mielenkiintoisemmat. Mutta toisaalta en ole ns. "rintamies", eli muut avut tai ominaisuudet innostaa enemmän.
[/quote]
Ihanaa, että joku mies sanoo tuon täällä!
Oma mies ei myöskään ole " tissimiehiä "ja hän on ollut tyytyväinen minun pieniin kiinteisiin A/B-kupin rintoihini ja muistaa kehua niitäkin.
Uskomatonta, että naiset kuvittelevat että tissit on se ykkösjuttu mikä miehiä kiinnostaa. Uskokaa tai älkää, mutta minun mieheni on hulluna kauniiseen pyllyyni. Ja muutama muukin mies on heittänyt positiivista kommenttia siitä.
Joten, oman kokemukseni mukaan ottaisin itselleni mieluummin kauniin pyllyn kuin isot tissit. Siis jos pitäsi valita. Itseasiassa en haluaisi isoja tissejä ollenkaan, vaan sellaiset kohtuulliset C-kupin rinnat olisivat oikein sopivat.
Ja vielä yksi asia.. vain nainen voi sanoa pienirintaista naista poikamaiseksi laudaksi. En ole koskaan, ikinä kuullut kenenkään miehen/pojan käyttävän tuota ilmaisua.
En pelkää. Enkä estäisi miestäni edes kuolaamasta. Mikäs siinä. :)
En. Itseasiassa mieheni ei kuolaa vaikka mikä playboy pupu menisi ohi. Hän osaa käyttäytyä :)
No just. Onko 75DD jonkun mielestä niin iso tissikoko että oikein miehet katselis perään? Mulla oli teininä ton kokoset. Nykyään sitten pari lapsen myötä sellainen varustus, joka oikeasti kääntää jo vähän katseita.
Niin, suurinosa naisistahan käyttää vääränkokoisia rintaliivejä. Että sorry ap, mutta tuo että käytät 75DD liivejä, ei kerro tisseistäsi kyllä vielä yhtään mitään.
En nyt välttämättä kuolaamaan alkaisi. Saattaisin kiinnittää huomiota ja jatkaa kulkua. Toki jos ne nyt on tukiliiveillä nostettu melkein leukaan kiinni ja paidankaulus on sellainen, että 2/3 osaa rinnoista näkyy, joutuu miettimään, miksi. Tissit on tissit ja sääret aina kauniit. Mutta peppu... Se aiheuttaa tässä miehessä värinöitä.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 18:03"]
Hyvännäköiset luomutissit vielä...
[/quote]DDD en tod! Napaan asti sitten vai? D
Mun täytyy kyllä sanoa että itse pidän sellaisista 70-75 B-C tisseistä, jostain syystä isot rinnat ei näytä hyviltä kuin erittäin harvoin PALJAINA.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 18:19"]
Ei välttämättä kuolaisi, mutta vähän huvittuneena voisi kyllä katsoa. Isot tissit kun ovat vain koomisen näköiset, eivät missään tapauksessa kauniit tai haluttavat. Nämä joidenkin jätti-isot silikonitissit ovat pilanneet isojen luomutissien maineen, isot tissit tekevät äkkiä kantajastaan idiootin näköisen. :)
[/quote]
Kummastahan tämä kertoo enemmän? Isojen tissien kantajasta vai siitä vastapuolesta? Täytyy olla älynlahjoiltaan pahasti yksinkertainen jonka mielestä kuppikoko on kääntäen verrannollinen älykkyyteen.
Mutta meitähän on moneen junaan ja osa jää tunnetusti asemallekin.
Ei tule mieleen ensimmäistäkään syytä, miksi kuolaisi. Tämä tieto voi yllättää naiset, mutta eivät kaikki miehet todellakaan ole niin kiinnostuneita tisseistä kuin yleensä ajatellaan.
Mistäkö tiedän? Kun mulla on 75G, eikä hyvin monta kuolaavaa miestä ole minun kimpussani ollut. Tuntuu omankin miehen kanssa menevän nämä komeudet "hukkaan".
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 21:40"]
En pelkää. Mieheni on maalta kotoisin ja nähnyt lehmiä ennenkin.
[/quote]
PARAS :D Aamukahvit lensi näytölle. Ja vieläpä naulan kantaan;)
Miksi pelkäisi, yhdessähän me muutenkin hyvät tissit arvostelemme. Tosin naamakin pitää olla kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 23:18"]
Ei. Kaikki siis kaikki liivitaulukot kertovat näin:
AA on erittäin pieni povi, A on pieni povi, b on normaali povi, C on suuri povi, D on erittäin suuri povi jne
[/quote]
... jatkuu:
DD - aivan valtavat
E - jättimäiset
F - mahdottoman suuret
G - ??? asteikko loppuu, kun liiviliikkeissä ei enää yleensä löydy
H
J
K
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 18:18"]Läskitissien kokoontumisajot...
[/quote]
Vai läskitissien? :D Eipä taida olla käsitystä rintaliivien koko-oppaasta. Jos ympärysmitta on 70 tai alle niin silloin on kyse hoikasta, yleensä tiimalasivartaloisesta muodokkaasta naisesta jos vielä omistaa suuren kuppikoon!
t. 95-70-95
[/quote]
Siis mitä sä selität? Että sun vyötärö on samanpaksuinen (70) kuin sun rinnan ympärykses rintaliiveissä? Se ei kyllä ole tiimalasi, vaan päärynä jos lantio on kuitenki 95...
Yhteenveto keskustelusta:
Kaikki joiden rintaliivien ympärysmitta on 70 tai yli, ovat läskejä lehmiä.
Kaikki joiden kuppikoko on B tai alle, ovat lautoja joihin on porattu reikä.
Voidaanko lopettaa tää aivoton keskustelu tähän yhteenvetoon, ja jatkaa jotain tärkeämpää askaretta lauantaiaamun kunniaksi?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 21:09"]
Mä ihmettelen noita rintaliivien kokoja - Kodin kuvalehdessä oli muutama kuukausi sitten liiviesittely jossa esim mua n 30kg lihavammalla naisella oli 75E liivit. Rinnat oli samankokoiset kuin mulla mutta ympärysmitta muka 10cm pienempi?? Itse olen hoikka mutta liivit on 85B. 80C puristaa ja kupin reunat jää tyhjäksi vaikka mulla on pyöreät rinnat?? Pitäisi varmaan käydä liiviliikkeessä kun nuo koot on tässäkin ketjussa ihan käsittämättömiä! Ennen E kupin rinnat oli lähes muovikassillisen kokoiset....??
[/quote]
Koot eivät ole mitään standardeja vaan vaihtelevat eri liikkeissä. Eräässä tietyssä merkkiliikkeessä sinäkin voisit yllättyä.
Oletko uimari tai muuten vaan hyvin leveäharteinen, ja rintakehä aika iso? Se selittää ympärysmitan eroa. Olet tainnut huomata tai huomaat myöhemmin, että 90A-kokoa on aivan yhtä vaikea löytää kuin 65G.
En. Voimme kyylätä yhdessä miehen kanssa. ;)
Mulla 70DD , eli oon kapeempi. Varo vaan vien sun miehen.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 22:43"]No kun se on totuus, hyvin pieni povi on aa, pieni on a-b, keskikokoinen on c-d, e-f on iso jne. Minkä mä sille voin? Ja kyllä kai se b on ihan yhtä "normaali" kuin vaikka g. Tää on niin typerää keskustelua, ettei mitään rajaa. Miksi tulee paha mieli jos on 75b? Mulla olis paha mieli jos mulla olis vaikka rintasyöpä ja menettäisin rinnat kokonaan.
Tuleekohan miehillekin paha mieli, jos niiden parta kasvaa huonosti tai ne on kapeaharteisia tai niillä on pienet kädet tms...
[/quote]
Ei. Kaikki siis kaikki liivitaulukot kertovat näin:
AA on erittäin pieni povi, A on pieni povi, b on normaali povi, C on suuri povi, D on erittäin suuri povi jne