Käytän 75DD rintsikoita, pelkäätkö että miehesi kuolaa perääni?
Kommentit (148)
Voi kuule, paremminkin uskon, että myös sinun miehesi kuolaa minun perääni mutta minussa onkin paljon muutakin kuolattavaa kuin omat 65E-tissini.
Kaikki voi käyttää mitä kokoa vaan. Käyttämäsi kuppikoko ei kerro, oletko oikeasti esimerkiksi 90AA.
Enkä ymmärrä, miten käyttämäsi kuppikoko liittyy siihen, että mieheni kuolaisi perääsi (eli takamustasi)?!
Väärän kokoisia liivejä käyttävä, huonosti suomea puhuva nainen. Ehkäpä voitan sinut. :)
En kyllä pelkää, sillä mun mies on niin rakastunut muhun, mun litteään vatsaani ja kiinteään pikajuoksijan perseeseeni, että sitä ei vois vähempää muiden naisten rintavarustukset tai mitkään muutkaan vartalonosat kiinnostaa. Näin on sanonu itse ;) on perse- eikä tissimiehiä. Silti sanonut että mun tissit, 65C paras mahdollinen malli.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 18:10"]En pelkää. Todennäköisesti olet myös läski eikä koko muu kroppa ole sopusuhtainen. Isoja tissejään ylistävät ovat yleensä lihavia ja lihavista ei kovin moni mies tykkää, jotkut kyllä.
[/quote]
Buah :Dddd. Terkuin 172/58 ja F75, eikä roiku.Joka heteromies kuolaa
[/quote]
Hahhahhah. Tää on taattua AV-kamaa. Joka toinen kommentoija väittää omaavansa huomattavasti keskiarvoa isommat tissit, jotka ovat kuitenkin vastoin kaikkia painovoiman lakeja kiinteät, sen lisäksi vyötärö on vain muutamiakymmeniä senttejä, pituuttakin mallinmitat ja paino alarajalla. COME ON. :D Kukaan ei usko teitä! Jos täällä pitäis omalla naamallaan ja kuvillaan kommentoida, ois aika erilaista keskustelu :)
Ja ei, en ole katkera, sillä itse tiedän olevani timmi tiimalasi, mutta mun ei tarvikkaan valehdella niinku teidän muiden.
[/quote]
No en ole kelle vaahtoat, mutta olen itse 20 v. 170/57 ja F75. Kaikilla suvun naisilla isot rinnat. Ei roiku. Vielä.
hah, mun mies ei kuomuselkäisten perään kyttää.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 20:22"]Ei todellakaan mieheni kuolais sun perään, hän ei tykkää naisista joiden ympärysmitta on isompi ku 65 :) liian tanakoita hänen makuunsa.
[/quote]
Mulla bmi 19 ja 70F. Miehes tykkää luurangosta?? ;)))
[/quote]
Eiku mieheni ei tykkää läskeistä joiden rinnanympärys on 70 tai enemmän :) ei tarvii olla luuranko, pelkästään nätti ja siro että on 65. Sorry läskit!
[/quote]
Bmi 19 on läski? Miehesi on tosi sairas
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 20:22"]Ei todellakaan mieheni kuolais sun perään, hän ei tykkää naisista joiden ympärysmitta on isompi ku 65 :) liian tanakoita hänen makuunsa.
[/quote]
Mulla bmi 19 ja 70F. Miehes tykkää luurangosta?? ;)))
[/quote]
Eiku mieheni ei tykkää läskeistä joiden rinnanympärys on 70 tai enemmän :) ei tarvii olla luuranko, pelkästään nätti ja siro että on 65. Sorry läskit!