Käytän 75DD rintsikoita, pelkäätkö että miehesi kuolaa perääni?
Kommentit (148)
Näin miehenä kommentoisin. Tuntuu että naiset luulee miehiä kiinnostavan vain mahdollisimman isot rinnat. Ehkä ne joitain sytyttääkin, mutta ainakin minun mielestäni pienemmät ja kiinteät rinnat ovat paljon mielenkiintoisemmat. Mutta toisaalta en ole ns. "rintamies", eli muut avut tai ominaisuudet innostaa enemmän.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 21:29"]Jumalauta että olette akat vajaita!
"Mun tissit kokoa 55HH" "Oon 196/55 ja tissit 60DD, terkuin isotissi"
Haloo...
[/quote]
No minä en sille voi mitään jos olen 170/56 ja F75.
[/quote]
No voithan yrittää vaikka hankkia järkeä päähän. Oikeesti, ei vittu miten te ootte typeriä. Päivästä toiseen, viikosta, kuukaudesta, vuodesta toiseen jumalauta tätä samaa... "Mulla tissit 70F oon upea enkä yhtään lihava". Pikkusen on muuten tylsää.
En pelkää. Mieheni on maalta kotoisin ja nähnyt lehmiä ennenkin.
En, koska mulla sama kuppikoko ja luomutissit. Itse kyllä tykkäisin vähän pienemmistä.
En pelkää, oma mies on enemmän jalka ja peppumiehiä, vaikka itteltä löytyykin 65E. Peppukin kondiksessa, koska olen vetänyt peppureeniä kuutena päivänä viikossa kohta jo puolentoista vuoden ajan jättämättä ainuttakaan reenipäivää välistä ;) koko muun kroppareenin lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 21:40"]En pelkää. Mieheni on maalta kotoisin ja nähnyt lehmiä ennenkin.
[/quote]
Ja on nähnyt lankkujakin, mihin porattu reikä?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 21:29"]Jumalauta että olette akat vajaita!
"Mun tissit kokoa 55HH" "Oon 196/55 ja tissit 60DD, terkuin isotissi"
Haloo...
[/quote]
No minä en sille voi mitään jos olen 170/56 ja F75.
[/quote]
No voithan yrittää vaikka hankkia järkeä päähän. Oikeesti, ei vittu miten te ootte typeriä. Päivästä toiseen, viikosta, kuukaudesta, vuodesta toiseen jumalauta tätä samaa... "Mulla tissit 70F oon upea enkä yhtään lihava". Pikkusen on muuten tylsää.
[/quote]
No missä olen sanonut, että olen tyhmä? Kauheaa vihamielisyyttä rintojen koosta :O
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 21:08"]
Ihan faktaa vanhasta avioliitosta, ei pintaliitoa vaan keskiluokkaisuutta: vaimo 75 b, ihanat tissit yhden lapsen jälkeen, tiukka kroppa, ei tarvetta laidutukseen (173/63 kg), minä 197 cm, 105 kg tiukkaa treeniä joka päivä, ikää meillä siis kohta 40 vuotta. Mikä tämän parempaa, vaimolle ei ikinä mitään silareita (rahasta ei ole kiinni). Natuina mennään.
[/quote]
Voi ei apua miten voi olla totta, vaimollasi on just samat mitat kuin minulla, mutta minä olen 15v vanhempi.
Aika moni nainen tuntuu itsekin katselevan toisten naisten rintoja??
Ei se varmaan sen enempää kuolaisi, kuin esim. b-kupin tissejä. Mieheni tykkää tisseistä, oli ne sitten isot tai pienet. Tähän päivään saakka minun tissini ovat kelvanneet kopeloitaviksi, muut tyytykööt pelkkään kuolaan ;)
t. c-kuppi
Tää on joku kiimanen keski-ikäinen joka provoilee ja varmaan mies. Surullista.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 18:18"]Läskitissien kokoontumisajot...
[/quote]
Vai läskitissien? :D Eipä taida olla käsitystä rintaliivien koko-oppaasta. Jos ympärysmitta on 70 tai alle niin silloin on kyse hoikasta, yleensä tiimalasivartaloisesta muodokkaasta naisesta jos vielä omistaa suuren kuppikoon!
t. 95-70-95
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 18:03"]
Hyvännäköiset luomutissit vielä...
[/quote]
En pelkää, mulla on 75F.
Kaksplussan keskustelussa se koko on 75 G :) Että hyvä yritys, lehmäseni :)
Mitä sinä ap-parka kuvittelet? Että 75 dd on iso? Höpsis, mulla on 75d, ja eihän nää oo isot, keskikokoiset. Mullakin oli ennen 75e, mutta kuntosalin myötä pieneni, eikä tod. haittaa! Haluan ihanan hoikan ja notkean vartalon ja siihen sopii pienemmät tissit paremmin.
Tuskin kuolaa perään.. Naamakin täytyy olla kunnossa ja luonne.. Niin ja pääkoppa :)
Tulee paha mieli oon 75B ja mulla on tissit!
Taulukon mukaan b-kuppi on normaali povi...
Tämä siis teille joiden mielestä DD75 on keskikoko!!
No kun se on totuus, hyvin pieni povi on aa, pieni on a-b, keskikokoinen on c-d, e-f on iso jne. Minkä mä sille voin? Ja kyllä kai se b on ihan yhtä "normaali" kuin vaikka g. Tää on niin typerää keskustelua, ettei mitään rajaa. Miksi tulee paha mieli jos on 75b? Mulla olis paha mieli jos mulla olis vaikka rintasyöpä ja menettäisin rinnat kokonaan.
Tuleekohan miehillekin paha mieli, jos niiden parta kasvaa huonosti tai ne on kapeaharteisia tai niillä on pienet kädet tms...
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 20:50"]En. Kaiken lisäksi 75dd on normaali koko. Moni tosin käyttää liian pientä, mikä aiheuttaa harhan dd-kupin isoista tisseistä :D Kuitenkin dd-f on normaalikokoisten tissien kuppikoko ympärysmitasta huolimatta.
[/quote]
75DD ei ole mikään pikkutissi vai onko esim. 75A täysin rinnaton jopa kuopparinta?????
[/quote]
Myyn työkseni rintaliivejä, enkä ole ikinä nähnyt naista, jonka oikea koko olisi 75a, joten paha sanoa :D
[/quote]
Huhhuh? Oletko ihan ammattitaitoinen...? Siis olit kesätöissä anttilan sloggiosastolla 3 vkoa vai?