Vanha ihastus janottaa
Mikä ihme siinä on että yksi tietty mies saa minut aina sekoamaan?
Tutustuin häneen yli 10v sitten kesätöissä ja sen jälkeen olen nähnyt häntä sattumalta ehkä kerran -pari vuodessa. Meillä ei koskaan ollut edes mitään kunnollista juttua, ihastuin häneen silloin ja hän flirttaili takaisin. Silti aina kun tapaan hänet tunteet roihahtaa uudelleen.
Mikäs siinä muuten mutta olen onnellisesti naimisissa ja rakastan miestäni enkä ikinä tekisi mitään tämän ihastukseni suhteen. Ihmetyttää vaan miten tämä yksi mies voi saada minut aina sekaisin vaikka yleensä olen hyvin järkevä toimissani. Kertokaa miten pääsisin tästä yli, tosi rasittavaa kiusata itseään asialla kun tiedän että oikeasti en halua mitään muutosta suhdekuvioihini :/
Kommentit (3)
No et kuitenkaan kovin usein häneen törmää, ei tuon luulisi muodostuvan suureksi ongelmaksi. Hän on sinulle ”se yksi joka pääsi karkuun”. Olet luonut hänestä päässäsi haavekuvan, joka tuskin pitää paikkaansa. Jos oikeasti olisit seurustellut hänen kanssaan, olisit tietoinen myös hänen ”vioistaan”. Nyt vain haaveilet jostain mitä ei ehkä olekaan.
up.