Olen 50-vuotias fiksu, eronnut mies. Haluatko kysyä jotain?
Yhden lapsen yhteishuoltaja ja hyvissä väleissä exän kanssa.
Kommentit (92)
6/6: Eivätkö? Miksi eivät? Olen siinä käsityksessä, että joskus se on kaikkien kannalta ihan fiksua, ainakin meidän kannaltamme oli.
Millaisia asioita puuhaat lapsesi kanssa?
8/8: En. En harrastanut oikeastaan nuorenakaan, muutamia poikkeuksiakaan lukuunottamatta tietenkin. Taustalla on kuitenkin aina jonkinlainen parsuhteen haku, joten ehkä siihen ei ole ollut niin tarvettakaan ja parisuhteessa eläessä ei ole mitään tarvettakaan.
9/11: Kliseemäisesti ilmaistuna tähän kai pitäisi ilmoittaa harrastuksina luonossa liikkumisen ja matkailun, mutta noiden lisäksi teen vähän mitä mieleen juolahtaa, katson leffoja, luen kirjoja, räpellän erilaisten vekottimien kanssa ja pelkästään sohvalla makoilukin ja TV:n katselu maistuu. Kun on aikaa, kokkaan hyvää ruokaa.
10/11: Aika tavallisia juttuja, pyrin olemaan ihan vaan turvallinen henkil siinä lähellä, joka huolehtii siitä, että läksyt tulee tehtyä, tietyt rutiinit hoituu ja kyselen eli oikeastaan nyhdän tietoa mitä koulussa ja kavereiden kanssa on tapahtunut. Olen läsnä. Kaikkein mielenkiintoisimpia tilanteita ovat kahdenkeskiset keskustelut, kun aletaan pohtia tätä maailman menoa ja mieltä askarruttavia juttuja. Kaksin matkustellessa pääsee hyvin juuri tuollaiseen moodiin, kun on vieras ympäristö ja rutiinit ja muut poissa häiritsemästä.
14/14: En. Kvanttifysiikkaan olen tutustunut pintapuolisesti lukiossa ja korkeakoulussa.
mikä on mottosi? Onko ne muuttuneet aikojen saatossa.
Mulla: asioilla on tapana järjestyä. Ja toisena päivänä: hyvä palaa aina takaisin.
N33
Syötkä näkkileipää ja JOS syöt niin levitätkö rasvan karkeammalle vai sileämmälle puolelle ? IIIIK kun jännittää että mitä vastaat (silmänisku)
Mitä ihmettä sinä teet vauva.fi-palstalla?
16/17: ne vähän vaihtelee, pidän enemmän sellaisista anekdooteista, mietelauseista ja kommenteista, jotka sopivat ajankohtaan. Esim. tällä hetkellä Einsteinin ”Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä – universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestäkään aivan varma.” tuntuu varsin sopivalta.
17/17: Näkkileipä on hyvää ja sitä pitää olla jo ihan hätävaranakin. Voitelen sen sileän puolen, ohuelti Oivariinilla.
18/19: luultavasti ihan samaa mitä sinäkin.
Vastauksistasi näet, että fiksuutesi on rajallista.
Ei kait fiksut eroa?