Ikäerolla on väliä!
Kommentit (18)
Mitä vuosien määrää edes sanot ikäeroksi?
Tietenkin ikäerolla on merkitystä.
Kyllä siinä jotain taikaa on suudella naista, joka on itseäni yli puolet nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ikäerosta. 50 vuotta on vähän eri asia kuin 8 vuotta.
Tuossakin vähemmän voi olla enemmän. Olisi toki outoa, että 50v olisi 100v:n kanssa, mutta jos 18v on 10v:n kanssa, se on sairasta ja rikos.
Riippuu. Itse olen 33-vuotias mies ja tyttöystäväni on 18-vuotias, mutta silti sovitaan hyvin yhteen. Tapauskohtaista.
Ei mun mielestä, jos ei puhuta autoista; vaimolla vanha ja itellä uus.
Rakkaudesta puhuttaessa on minusta ok, jos nuori vaimo hyväksyy, rakastaa ja lopussa hoitaa kun vanhempi mies saattohoitovaiheessa niin miksei?
Leskinainen, vielä nuorehko voi sitten hakea uuden, nuoremman jos haluaa.Miksei voisi?
Saattaa jopa perinnöllä elääkin suht mukavasti, eikö se ole saavutettu etuisuus?
On sillä väliä. Esim 8 vuoden ikäerolla on 8 vuotta väliä.
Vierailija kirjoitti:
On sillä väliä. Esim 8 vuoden ikäerolla on 8 vuotta väliä.
Kyllä, naisen kokemus voi olla hyväksi.
Kysy jasmin pajarilta, ikä on vain numero.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu. Itse olen 33-vuotias mies ja tyttöystäväni on 18-vuotias, mutta silti sovitaan hyvin yhteen. Tapauskohtaista.
Tyttöystäväsi voi myöhemmin nähdä asian eri tavalla. Ystäväni asui yhdessä paljon vanhemman miehen kanssa, kun käytiin vielä koulua. Kun hän oli keski-ikäinen perheenäiti, hän kerran sanoi, että se oli oikeasti nuoren ihmisen hyväksikäyttöä. Hän ei ymmärtänyt sitä, kun se tapahtui.
Tietysti, mutta niin on silläkin tykkääkö toinen hevistä vai ei.
Koskas sun työpäivä mahtaa alkaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväsi voi myöhemmin nähdä asian eri tavalla. Ystäväni asui yhdessä paljon vanhemman miehen kanssa, kun käytiin vielä koulua. Kun hän oli keski-ikäinen perheenäiti, hän kerran sanoi, että se oli oikeasti nuoren ihmisen hyväksikäyttöä. Hän ei ymmärtänyt sitä, kun se tapahtui.
Ei ole hyväksikäyttöä, hänet vaan on myöhemmin aivopesty moisella propagandalla.
Onhan sillä väliä. Aamulla naitiin kunnolla nuoren vaimon kanssa. Oman ikäisen kanssa tuskin ottaisi eteen.
Vierailija kirjoitti:
No, jos toinen olisi 8 ja toinen 16.
Tai toinen 0 vuotta ja 8 v poika jolla parran kasvua ja kotoutuksessa
Ei sillä ole väliä. Paljon enemmän on väliä arvoilla, asenteilla, haaveilla, suunnitelmilla tai ulkonäöllä.